وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدافع بایرن و رد شایعه انتقال به رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ تلویحا اعلام کرد قصد دارد فصل بعد هم در این تیم باقی بماند.  

علاقه رئال مادرید به جذب این مدافع چند پسته و اتریشی بر کسی پوشیده نیست و حتی پدر آلابا نیز مدت پیش مدعی شد همه دنیا از تمایل رئال مادرید به انتقال فرزندش خبر دارند اما خود آلابا تاکید کرد که احساس خوبی از ماندن در بایرن مونیخ دارد. 

داوید آلابا گفت: "من می دانم که در فوتبال همه چیز می تواند بسیار سریع رخ دهد. اما در حال حاضر تمام تمرکز من روی اردوی تیم ملی و بعد از اردوی پیش فصل بایرن مونیخ خواهد بود. 

من احساس بسیار خوبی در بایرن مونیخ دارم و فکر می کنم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در مونیخ مانده است. بایرن مونیخ در فصل آتی سعی می کند از اتفاقاتی که در این فصل برایش رخ داد درس گرفته و دوباره به قله فوتبال برسد. در فصل جاری شرایط مدنظر ما پیش نرفت و بایرن مونیخ نتوانست به همه اهداف خود دست یابد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد