وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گورتسکا: در وضعیت خوبی هستم؛ مشکلی در زانویم وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لئون گورتسکا بی صبرانه منتظر شروع جام جهانی است. 

 

به گزارش FFT لئون گورتسکا هافبک باشگاه شالکه که در تفصل آینده بازیکن بایرن مونیخ خواهد بود از وضعیت خود راضی است. " بالاک جدید" فوتبال آلمان در مورد وضعیت تمرینی تیم ملی آلمان و شرایط خود گفت:


    من احساس می کنم در فرم خوبی هستم. در چند روز اول در اردوی آموزشی تمرینات شدیدی داشتیم اما من خوب هستم و آماده چالش های جدید می باشم. آسیب دیدگی قبلی زانویم دیگر برای م مشکلی بوجود نمی آورد. بزایکنان جوان زیاید در تیم حضور دارند و من نیز با 23 سال سن یکی از آنها هستم اما من قبلا فرصتی برای کسب تجربه داشته ام.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mehrangermany یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 20:59

خیلی خوبه که ادم با 234 سال سن هنوز جوون به نظر میرسه

سعید بایرنی دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 07:42

نگران نباش دیگه اومدی بایرن مصدومیت پشت مصدومیت عزیزم انقدر مصدوم میشی که خسته شی فاتحه زانوتم بخون دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد