وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: یواخیم لوو برنامه ای برای عوض کردن دروازه بان در جام جهانی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کمتر از یکماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده است و هنوز مانوئل نویر بازی رسمی پس از مصدومیت نداشته است.  

او در لیست اولیه آلمان حضور دارد و به احتمال زیاد در لیست مسافران جام جهانی خواهد بود ولی بیلد می گوید یوآخیم لوو در صورتی که تراشتگن آماده باشد از او به عنوان دروازه بان شماره یک آلمان استفاده خواهد کرد و برنامه ای برای عوض کردن دروازه بان ندارد.

لیست اولیه آلمان از سوی یوآخیم لوو اعلام شده است، نویر، تراپ، تراشتگن و لئو 4 دروازه بانی می باشند که در فهرست مانشافت حاضر می باشند که البته در لیست نهایی یکی از این 4 نفر از ترکیب دور خواهد شد، مانوئل نویر را میتوان مسافر روسیه دانست ولی مشکلی که بهترین دروازه بان جام جهانی 2014 با آن روبرو است پایان فصل و عدم حضور در دیداری برای بایرن می باشد که استفاده از او را در درون دروازه با ریسک همراه کرده است، برخی از گمانه زنی ها از احتمال حضور نویر به صورت بازیکن جایگزین تا رسیدن به شرایط ارمانی در جام جهانی می گویند ولی بیلد مدعی است که یوآخیم لوو در صورت آماده بودن آندره تراشتگن او را به عنوان سنگربان شماره یک مانشافت حفظ خواهد کرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
babak چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 16:09

خوبه ، حضور نویر در نیمکت مانشافت ، مزیت بزرگی است. ترشتگن هم عملکرد خوبی دارد، بهرحال تا ابد که نمی شود از نویر بهره برد ، اگر جز این باشد الان دروازبان مانشافت ، سپ مایر بود ،

مسعودآلمانی_رئالی پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 13:39

فقط بایدنویر.فقط نویر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد