وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: برای قهرمانی باید بهتر از سال 2014 باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژروم بواتنگ تمرینات خود را دنبال می کند.  

به گزارش Sport1 ژروم بواتنگ با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شد تا شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد. مدافع ملی پوش بایرن مونیخ در مورد وضعیت خود و شرایط تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 گفت:
من در حال تمرین هستم، احساس خوبی دارم و به خود اطمینان دارم، هدف من حضور در جام جهانی است. ما یک تیم بسیار خوب و با کیفیت بالا داریم، روشن است که همه می خواهند مقابل ما پیروز شوند و باید با فشارهای موجود مبارزه کنیم و عملکردی بهتر از سال 2014 از خود به نمایش بگذاریم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد