وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدافع جوان اشتوتگارت به لیست خرید بایرن مونیخ اضافه شد؛ علاقه جدی باواریایی ها به پاوارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ به جذب یکی مدافعین جوان و آینده دار بوندسلیگا علاقه مند است.  

علیرغم اظهارت اولی هونس رئیس باشگاه بایرن مونیخ مبنی برعدم فعالیت زیاد در نقل و انتقالات تابستانی اما خبرهایی دیگری در رسانه ها منتشر می شود. یکی از نقاطی که به نظر می رسد مسئولان بایرن مونیخ در فکر بازسازی آن خواهند بود خط دفاع این تیم و به خصوص دفاع میانی خواهد بود. متس هوملس و ژروم بواتنگ دو مدافع میانی اصلی این تیم به مرز 30 سالگی رسیده اند و از سویی دیگر بواتنگ بی میل به جدایی نیست.

تابستان گذشته نیکلاس زوله که مدافع میانی جوانی محسوب می شود به بایرن مونیخ پیوست و اکنون مونیخی ها قصد دارند یک مدافع میانی جوان دیگر را هم به ترکیب خود اضافه کنند. در ماه های اخیر از ماتیاس دی لیخت مدافع 18 ساله آژاکس به عنوان یکی از هدف های اصلی بایرن مونیخ نام برده می شد و اکنون منابع فرانسوی از جمله Le10sport خبر از علاقه جدی بایرن مونیخ به بنجامین پاوارد می دهند.

پاوارد تابستان 2017 با انتقالی 5 میلیون یورویی از لیل به اشتوتگارت پیوست و با بازی های درخشان در فصل اخیر بوندس لیگا در فهرست دیدیه دشام برای جام جهانی 2018 قرار گرفت. پاوارد 22 ساله فصل گذشته حتی یک دقیقه از بازی های اشتوتگارت را از دست نداد. کیکر روز سه شنبه از علاقه بایرن مونیخ به کوین فوگت مدافع هوفنهایم هم خبر داد اما با توجه به شرایط سنی و پشت های متفاوتی که پاوارد می تواند بازی کند جذب این مدافع فرانسوی محتمل تر به نظر می رسد.

میشائیل رشکه مدیر باشگاه اشتوتگارت اخیرا در مصاحبه ای درباره آینده پاوارد گفت:

“اگر باشگاهی در تابستان فکر کند که با 30 میلیون یورو می تواند او را در اختیار بگیرد، اشتباه می کند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید بایرنی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 07:46

خریدهای کذایی شروع شد و ظاهرا امسال هم خبری از تقویت تیم و خرید ستاره ای که بتونه گره بازی رو تو مقاطع حساس فصل باز کنه نیست،احتمالا امسال باید شاهد رقابت تنگاتنگ برای قهرمانی تو بوندس لیگا هم باشیم

بایرن چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 08:00

بابا نخواستیم خمون قبلیا بهترن ـ بقول معروف از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

بایرن چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 08:01

خمون=همون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد