وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش گوتزه به خط خوردن از فهرست تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه، زننده گل قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی 2014، جایی در فهرست اولیه این تیم برای جام جهانی روسیه پیدا نکرد.  

فهرست آلمان برای جام جهانی یک جای خالی بزرگ دارد و آن هم کسی نیست جز زننده گل قهرمانی ژرمن‌ها در دوره قبل یعنی ماریو گوتزه. این بازیکن به دلیل مصدومیت مدت زیادی از فوتبال دور بود ولی در بازگشت به میادین چندان خوب ظاهر نشد تا نتواند در فهرست نهایی باشد. 

ماریو گوتزه درباره غیبت در فهرست نهایی ژرمن‌ها در جام جهانی در توئیتر خود نوشت:« البته که ناراحت هستم که در تیم حضور ندارم و در جام جهانی بازی نخواهم کرد ولی همچنان برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که تیم بتواند بار دیگر در جام جهانی موفق شود و عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کند.» 

فهرست آلمان در حالی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال شد. ساندرو واگنر مهاجم آلمانی بایرن مونیخ که فصل خوبی را هم در این تیم سپری کرد به تیم ملی دعوت نشد تا این بازیکن تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش بگیرد.

مدافع عنوان قهرمانی در این دوره رقابت‌ها در جام جهانی با تیم‌های کره جنوبی، مکزیک و سوئد هم‌گروه شده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 01:24

مقایسه کنید واکنش گوتزه با ساندرو واگنر، تفاوتها اینجا معلوم می شود، شخصیت حرفه ای ، سطح کیفی، بالا ، و ...... گوتزه اگر آمادگی داشت قطعا در لیست قرار می گرفت ، مطمئنم که در تورنمنت بعدی اگر آماده باشد ، در لیست قرار می گیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد