وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: درک می کنم که واگنر از عدم دعوت به تیم ملی ناامید است اما رفتار او کمی بیش از حد اغراق آمیز به نظر می رسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ژرمنها از واگنر خواست در رابطه با عدم دعوتش به تیم ملی، رفتار اغراق آمیزی نداشته باشد.  

یکی از شگفتی های لیست یواخیم لوو برای جام جهانی، عدم دعوت از ساندرو واگنر، مهاجم بایرن مونیخ بود. این اتفاق باعث ناامیدی واگنر شد تا جایی که او از تیم ملی خداحافظی کرد. اکنون ادامه پیدا کردن این بحث، واکنش سرمربی تیم ملی آلمان را به دنبال داشته است.

پس از خط خوردن نام واگنر، یواخیم لوو گفت:

“متاسفانه شغل من به عنوان سرمربی تیم ملی، گاهی ایجاب می کند رویاهایی را از بین ببرم و تصمیمات سختی اتخاذ کنم.
 

با این حال واگنر تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند. او در تایید خداحافظی اش افزوده بود:

“برایم واضح بود که با توجه به شخصیت صادق و رو راست من در هنگام بیان مسائل، احتمالا نمی توانستم جایی در برنامه های سرمربی تیم ملی داشته باشم. اگر بگویم از دعوت نشدن به تیم ملی ناامید نیستم، دروغ گفته ام.
 

یواخیم لوو که از صحبت های اخیر واگنر دلسرد شده است، در مصاحبه ای با بیلد گفت:

“تا حدودی می توانم درک کنم که او ناامید شده است و این کاملا طبیعی و واضح است. اما تشخیص من این است که در واکنش و برخورد واگنر با عدم دعوت به تیم ملی، کمی بیش از اندازه معمول، اغراق شده است.
 

“همه می دانند که ما چقدر بازیکنان را به صادق بودن و رو راست صحبت کردن، تشویق می کنیم. این چیزها برای ما بسیار مهم است. او گفت که بقیه نباید دهانشان را باز کنند. این چیزها از نظر من زننده و زشت است. رفتار او شبیه برخی از بازیکنانی است که انگار تا ابد باید برای تیم ملی آلمان بازی کنند!
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
مسلم آلمانی شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 05:24

من به شخصه به قهرمانی آلمان توی روسیه خیلی خوشبینم.ولی حقیقتا بازی دوستانه اخیر مقابل اسپانیا منو یه مقدار نگران کرد.ما توی این بازی به لحاظ حلق موقعیت خیلی برتر بودیم.اما گردش توپ ومالکیت چیزیه که خیلی مهمه و اسپانیا بهتر کار کرد.به نظر اسپانیا تنه تیمیه که میتونه جلوی المان حرف برای گفتن داشته باشه.البته المان در طول تاریخ همیشه از بازی های تدارکاتی نهایت بهره رو برای اماده سازی برده.تا در تورنمت بتونه موفق بشه.نکته جالب که هوشمندی و نکته سنجی لوو رو میرسونه بعد از بازی با اسپانیا از نکات مثبت و روشن این بازی صحبت کرد.

جواد شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:11

آقا منم وقتی میخوام نظرمو ثبت کنم پیغام undefined میده
مثل دوستمون باید 10000 بار برنم تا نظر ثبت بشه که آخرش نمیشه
الان یه ساله هی دارم نظر میدم اخر سر نمیاد

جواد شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:11

مگر اینکه شانست بگیره نظرت ثبت بشه

babak شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:54

خط زدن اسم ساندرو واگنر توسط سر مربی، معنایش اینست که رعایت انظباط و اخلاق و قوانین در مانشافت حرف اول و آخر را می زند، و بودن در تیم ملی ، ربطی به باشگاه و نظر این و آن ندارد، هیچکس جایگاهش،در مانشافت ابدی نیست ، خیلی معنای عمیقی دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد