وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بایرن مونیخ به همراه نیکو کواچ، موفق خواهد بود؛ دیدار فینال جام حذفی، بسیار خاص است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی محبوب هواداران بایرن مونیخ، فردا برای آخرین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست.  

در چارچوب دیدار فینال جام حذفی آلمان، تیم های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت از ساعت 23:30 فردا (شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه، کنفرانس خبری یوپ هاینکس را مرور خواهیم کرد.

یوپ هاینکس که در کنار هوملس در این کنفرانس خبری حاضر شده بود، اظهار داشت:

“امیدوارم تمامی بازیکنان مهم مان برای بازی فردا در دسترس باشند. نویر در ترکیب ابتدایی حضور نخواهد داشت اما در لیست بازی قرار گرفته است؛ من برنامه ام را حول بازی پیش رو مشخص کرده ام نه نویر.
 

“توماس مولر دچار عفونت معده شده بود اما از آن بیماری، ریکاوری کرده است. همه می دانند او به صحبت کردن علاقه دارد. بنابراین به وی گفتم در هتل بماند تا این کنفرانس خبری زودتر به اتمام برسد!
 

- در خصوص عدم دعوت ساندرو واگنر به تیم ملی آلمان:

“واگنر بازیکن بسیار جاه طلبی است. او همواره اولین نفری است که در تمرینات نوبت صبح حضور پیدا می کند. آرزوی بزرگ ساندرو برای حضور در جام جهانی از بین رفت اما به نظرم واکنش او کمی احساسی و نابالغ بود. امیدوارم بودم او چنین واکنشی نشان ندهد اما باید به تصمیمش احترام بگذاریم.
 

- آینده بایرن مونیخ:

“بایرن در فصل آینده هم به همراه نیکو کواچ، موفق خواهد بود.
 

- درباره آخرین بازی اش به همراه بایرن مونیخ:

“دوران سرمربی گری من در سال 2013 با کسب سه گانه به پایان رسید. نمی دانم فردا چه اتفاق رخ خواهد داد. دیدار فینال جام حذفی آلمان، بسیار خاص است و مطمئنم احساسات در من پدیدار خواهند شد.
 

- وضعیت مانوئل نویر:

“برای مدت ها مانوئل را زیر نظر داشته ام. او همواره به خودش باور داشته و از روز جمعه گذشته تا به حال، روند مثبتی را طی کرده است. هیچ دروازه بانی مانند او عمل نمی کند. مردم آلمان باید در خصوص آمادگی نویر خونسرد باشند؛ نویر برای جام جهانی آماده خواهد بود و در عین حال به حمایت آن ها نیاز خواهد داشت.
 

- بازی فینال جام حذفی:

“در فوتبال همه چیز ممکن است پس باید از احتمالات موجود، آگاه باشیم.
 

- انتقادات از لواندوفسکی:

“به عنوان یک مهاجم کلاس جهانی، اگر گلزنی نکنید مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. او 40 گل به ثمر رسانده و در این فصل موثر بوده است. روبرت باید به خودش باور داشته باشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد