وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

5 گزینه پیشنهادی برای جانشینی برنات

برنات تابستان پیش رو بایرن را ترک خواهد کرد و به نظر می رسد بایرن می بایست برای پر کردن جای خالی او گزینه هایی را مد نظر داشته باشد. 

 

در مجموع می توان برای یولیان برنات کارنامه خوبی در نظر گرفت و در زمان جانشینی داوید آلابا نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت ولی باید پذیرفت یولیان برنات یا به خاطر مصدومیت یا به دلایل دیگر روند رو به رشدی در بایرن نداشت و تقریبن بازیکن نیمکت نشین در مونیخ محسوب می شد، به خصوص در فصل جاری که دوره ای ناکارآمد را پشت سر گذاشت، قرارداد او به زودی به پایان می رسد و به نظر نمی آید بر خلاف رافینیا که قراردادش برای یکسال دیگر تمدید شد برنات جایی در آینده بایرن داشته باشد.

 

جانشین ضروری

بایرن در پست دافع چپ در حال حاضر داوید آلابا را در اختیار دارد و کریستین مای که هنوز قضاوت در مورد او بسیار زود است، از این رو نیاز به دلیل نیست که سران بایرن می بایست گزینه ای برای دفاع راست خود در نظر داشته باشند، مصدومیت و سایر عوامل قطعن وجود دارند که نشان می دهد یک بازیکن در پستی خاص در طول فصل در دسترس نیست و باید جانشینی بر روی نیمکت باشد.

در زیر برگرفته از مقاله ماتیو بانیگ از سایت بایرن سنترال نگاهی به گزینه های پیشنهادی برای جانشینی برنات داریم

 
الکس گرمالدو

سن: 22، باشگاه: بنفیکا، ملیت: اسپانیایی

گریمالدو از محصولات آکادمی بارسا می باشد و در سال 2015 به بنفیکا پیوست و می شود از او به عنوان استعدادی جوان یاد کرد، گرمالدو با میانگین 2.6 تکل ، 1.7 تعقیب  و 1.4 دریبل میسر با توجه به سن 22 سال آمار خوبی دارد،  گرمالدو به جز بحث دفاع در فاز هجومی درخشش خوبی در باشگاه خود داشته اشت، گرمالدو همچنین یک بازیکن تکینیکی نیز شناخته می شود.

ناگفته نماند که خرید گرمالدو تا حدودی گران است و به نظر نمی رسد برنامه ای برای خروج از بنفیکا داشته باشد به خصوص اینکه می داند حضور در مونیخ به معنای نیمکت نشینی است، موضوعی که می تواند برای بازیکن جوانی همچون او زیان بار باشد، البته شاید خرید احتمالی و حضور قرضی در بنفیکا بتواند در آینده گزینه جانشینی آلابا را میسر کند.

 
هنریک دالبرت

سن:24، باشگاه: اینتر میلان، ملیت برزیلی

 دالبرت 4 بازی برای اینتر به میدان رفته است (فصل جاری) و 8 بار نیز در ترکیب حضور داشته باشت(نیمکت) که این آمار از او گزینه ای خاص برای بایرن رقم نمی زند، ولی دلایلی وجود دارد که می توان دالبرت را به بایرن پیشنهاد داد.

دالبرت از نظر آمار مدافع بسیار قدرتمندی در دفاع می باشد و البته هنوز کامل نیست، دابلرت 1.0 تکل، 0.9 تعقیب میسر و 1.1 تصاحب توپِ  برای دالبرت آمار بدی نیست، و با توجه به اینکه بایرن به راحتی می تواند دالبرت با به دست بیاورد می توان گزینه خوبی برای بایرن باشد، او در اینتر زیاد بازی نکرده بنابراین انتظار نیمکت نشینی از او در بایرن دور از انتظار نیست، استعداد او می تواند کمک کند تا در بایرن با پیشرفت به گزینه ای برای جانشینی آلابا تبدیل شود و با توجه به هزینه کم انتقال دالبرت گزینه ای موقت میسری می تواند باشد.

 
ریکاردو رودریگز

سن: 25، باشگاه: میلان، ملیت: سویسی

ریکاردو رودریگز تایستان گذشته به میلان پیوست، فصلی که پول زیادی به میلان تزریق شد و امیدهایی برای هواداران این باشگاه ایتالیایی ایجاد کرده بود که آنها ب موفقیت دست پیدا می کنند، امیدی که به حقیقت نپیوست و میلان شرایط خوبی را نیز تجربه نکرد.

رودیگز که وولفسبورگ را به مقصد بهتری در باور خود ترک کرد انتقالی بد در کارنامه حرفه ای خود به دست آورد در جایی که رقابت را زود از دست دارد، از این رو بایرن مقصد بسیار ایده الی برای مدافع سوئیسی می تواند باشد و باید قبول کرد ریکاردو به توجه به شناخت بوندسلیگا و دوره حضور در وولفسبورگ می تواند گزینه ای خوبی دست کم بر روی نیمکت برای بایرن باشد، البته باید دید میلان حاضر به فروش او می باشد و قیمت پیشنهادی ارزش این انتقال را دارد؟

 
جاناتان کاسترو اوتو (جانی)

سن: 24، باشگاه سلتا ویگو، میلت: اسپانیایی

جانی با وجود ناشناخته بودن مدافع مستعد در دفاع است، او محصول آکادکی سلتا ویگو می باشد و مراحل حرفه ای فوتبال را در این باشگاه اسپانیایی سپری کرده است، 32 بازی او در فصل جاری برای باشگاه خود انجام داده و در طول این بازی های پست های مختلفی را نیز تجربه کرده، از این برای باشگاهی مانند بایرن می تواند گزینه ای خوب جهت پوشش چند بخش از زمین باشد که در مواقع لازم به نیمکت تیم کمک کند، آمار جانی قابل توجه است، 83 درصد موفقیت در تصاحب توپ و 2.9 تکل در هر بازی می تواند عدد هایی باشد که برای جانی کارنامه خوبی را رقم زده باشد.

اینکه جانی را نمی توان در زمره ستاره ها قرارداد درست است و اینکه ممکن سلتا ویگو حاضر به فروش مدافع خود نباشد نیز فرضی غلط نیست ولی ارزش تماس و تلاش را دارد.

 
فیلیپ لوئیس

سن :32، باشگاه: آتلتیکو مادرید، ملیت:‌برزیلی

برخلاف دیگر گزنه ها، لوئیس سن بالایی دارد و در وصورت موفقیت گزینه ای آینده دار محسوب نمی شود و اینکه لوئیس پایتخت اسپانیا را نیز ترک کند موضوعی دشوار است اما با این وجود دلایلی وجود دارد که می توان نشان داد اتلتیکو مادرید اجازه خروج مدافع برزیلی خود را بدهد و لوئیس نیز به دلایلی می تواند مقصد بایرن را برای به دست آوردن موفیقت انتخاب کند وحتی ترجیح دهد نیمکت نشین نیز باشد.

در مورد لوئیس البته شایعاتی از احتمال حضور او در یونتوس می گوید و اگر شایعات را در نظر بگیریم می توان قبول کرد فیلیپ لوئیس مادرید را ترک می کند، حضور لوئیس در بایرن ترکیبی خوبی از تجربه و استعداد به دست می آورد و هواداران می توانند به او اعتماد کنند.

 
جمع بندی

بایرن تیمی است که نیاز به تقویت دارد، مهره های حال حاضر این تیم به یا به دلیل سن رو به بازنشتگی هستند و یا به دلیل نبود جانشین مناسب خستگی مضاعفی را تحمل می کنند که حضور ستاره یا حتی بازیکن های متوسط با توجه به حضور بایرن در جام های مختلف می تواند شرایط مساعد تری برای آنها رقم زد، بنایراین انتظار است تا سران بایرن فصل جاری تحرک خوبی در نقل و انتقالات داشته باشند.

 
برگرفته از مقاله ماتیو بانیگ از سایت بایرن سنترا

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:08

چ گزینه های چرتی
همون هکتور بهتره

جواد شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:09

آقا منم برای وقتی میخوام نظرمو ثبت کنم پیغام undefined میده
مثل دوستمون باید 10000 بار برنم تا نظر ثبت بشه که آخرش نمیشه
الان یه ساله هی دارم نظر میدم اخر سر نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد