وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشپورت بیلد: رئیس استعدادیابی بایرن مونیخ، بازی فلورین تاوین را از نزدیک تماشا کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک باشگاه المپیک مارسی شب گذشته در فینال لیگ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید در ترکیب تیمش حضور داشت.  

شب گذشته فینال لیگ اروپا میان تیم های اتلتیکو مادرید و المپیک مارسی برگزار شد که شاگردان سیمئونه با نتیجه 3-0 حریف خود را مغلوب کردند.

فلورین تاوین، هافبک باشگاه مارسی نیز شب گذشته در این مسابقه حضور داشت. اشپورت بیلد گزارش داده است که لورن بوسر، رئیس استعدادیاب های باشگاه بایرن مونیخ و یکی از همکارانش شب گذشته شخصا در استادیوم مشغول تماشای فینال لیگ اروپا بوده و بازی تاوین را تماشا کرده اند. گفته می شود هر دو پس از نیمه اول نیز استادیوم را ترک کرده اند.

وی سال گذشته از نیوکاسل به المپیک مارسی پیوست. عملکرد او در این یک سال اخیر خوب بوده و تیم هایی مانند لاتزیو و رم نیز به خرید وی علاقه مند بوده اند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا Wagner پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 15:30 http://www.bayern.blogsky.com

هیچی دیگه حتما این می خواد بشه انتقال هشتاد میلیونی و گرانترین خرید تاریخ باشگاه.سال بعد جام حذفی رو هم نمی گیریم فقط تو بوندسلیگا دوم می شیم و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم حذف خواهیم شد. رئال دنبال هازارد و نیمار و امباپه و محمدصلاحه.ما دنبال بایلی و تائووین و مالکوم و ریچارلیسون.سقوط به بوندسلیگا ۲ هم دور از ذهن نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد