وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ساندرو واگنر از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر، مهاجم 30 ساله بایرن مونیخ، پس از عدم حضور در لیست اولیه یواخیم لوو برای جام جهانی 2018، از بازی های ملی خداحافظی کرده است.  

به گزارش بیلد، در لیست اولیه آلمان برای جام جهانی پیش رو که دیروز اعلام شد، نام 4 مهاجم به چشم می خورد اما ساندرو واگنر در میان آن ها نیست؛ یواخیم لوو ترجیح داد نام توماس مولر، تیمو ورنر، ماریو گومز و نیلس پیترسن را در لیست بگنجاند. در همین راستا، واگنر از تیم ملی خداحافظی کرده است.

لوو در خصوص خط زدن نام واگنر و دعوت از نیلس پیترسن به جای او، اظهار داشته بود:

“متاسفانه شغل من به عنوان سرمربی تیم ملی، گاهی ایجاب می کند رویاهایی را از بین ببرم و تصمیمات سختی اتخاذ کنم. دلیل این تصمیمات همواره ترجیح دادن منعفت تیم است.
 

واگنر نیز در واکنش به دعوت نشدن بیان کرد:

“برایم واضح است با توجه به شخصیت صادق و رک من در هنگام بیان مسائل، احتمالا نمی توانستم جایی در برنامه های سرمربی تیم ملی داشته باشم. برای بچه ها در روسیه بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم آن ها به عنوان قهرمان به کشور برگردند. اگر بگویم از دعوت نشدن به تیم ملی ناامید نیستم، دروغ گفته ام.
 

“مهم ترین اتفاق دوران بازی گری ام واضح است. من دوباره برای بایرن مونیخ، باشگاهی که عاشقش هستم بازی می کنم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
mehrangermany پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 03:03

به نظرممیتونست توی جام جهانی به المان کمک کنه جایی که بازی گره میخوره المان میتونست از ارسالهای هوایی و قدرت سرزنیش بهره ببره دلم براش سوخت شاید اگه توی هافنهایم بود به تیم ملی دعوت میشد چون میتونست بیشتر بازی کنه

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 14:38

دوستان!
به این قسمت حرف های واگنر دقت کنید :

"با توجه به شخصیت صادق و رک من در هنگام بیان مسائل، احتمالا نمی توانستم جایی در برنامه های سرمربی تیم ملی داشته باشم."

پس یواخیم لو در حقیقت واگنر رو به خاطر زبونش کنار گذاشته نه به خاطر مسائل فنی!

mh13 پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 22:52

الان یواخیم لووی که N سال تو تیم ملی داره مربیگری میکنه و همیشه آماده ترین تیم رو به تورنمنت ها میبره شد آدم بده؟
به شخضه خیلی دوست داشتم ساندرو تو لیست باشه ولی الان که نیست قطعا باید از لوو پیروی کرد
واگنر خیلی بازیکن بزرگ و تاپی نیست که کنار گذاشتنش انقدر بزرگنمایی بشه
شورله و گوتزه که عضو ثابت تیم ملی بودن کناز گذاشته شدن
حتی دیروز گفت اگه نویر آماده نباشه احتمال حذفش وجود داره
این یعنی فقط آماده ها تشریف میبرن روسیه و هیچ شوخی با کسی در کار نیست
قبلا هم یبار بخاطر بازیکن سالاری تو 98 از جام جهانی حذف شده آلمان
ولی الان با حضور لوو کاملا مشخصه آماده ترینا به جام جهانی میرن
جلوتر از واگنر کوین وولاند لورکوزن هم خط خورد که تو بهترین فرمش بود
ورنر پترسن و گومز یک فضل کامل برا تیماشون یکس بودن
ولی واگنر کاملا ذخیره لوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد