وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: نویر بدون انجام چند بازی به روسیه سفر نخواهد کرد؛ عدم دعوت از گوتسه؟ او آماده نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوگی لوو از دلایل عدم دعوت از بازیکنانی مانند واگنر و گوتسه صحبت کرده است.  

به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال آلمان، در لیست 27 نفره لوو سوپرایز هایی وجود داشت. از جمله دعوت از نیلز پترسن و عدم دعوت واگنر و گوتسه! لوو در کنفرانس مطبوعاتی این مسائل را توضیح داده است.

او ابتدا درباره وضعیت کاپیتان تیمش یعنی مانوئل نویر صحبت کرد:

“مرحله به مرحله و روز به روز با وضعیت او پیش می رویم. به طور کامل همه چیز را در نظر گرفته ایم. رفتن به جام جهانی بدون انجام چندین بازی، ممکن نیست و نویر این را می داند. بعد از اردوی آماده سازی هر دو طرف باید درباره این مسئله صادق باشند. بدون آمادگی کامل و حضور در چند مسابقه، کسی نمی تواند در هیچ تورنمتی حاضر شود. با این حال وضعیت او در حال حاضر خوب به نظر می رسد. مصدومیت او به طور کامل رفع شده است و خود نویر هم این موضوع را تایید کرده است.
 

“من با نویر دائما در ارتباط بودم. او در این هفته به طور کامل تمرین کرد و اطمینان این که در هفته آینده می تواند بازی کند و کاملا آماده باشد را داده است. شانس این را داریم که او را در کمپ تمرینیمان ببینیم.
 

لوو در ادامه درباره عدم دعوت از واگنر توضیخ داد:

“او با تعهد کامل بازی خود را انجام داد. واگنر شخصیتی عالی دارد اما در نهایت ما تصمیم گیرنده هستیم. می دانم که برای او این موضوع چقدر سخت است. تصمیم درباره انتخاب دو شخص دیگر بود، نه فقط علیه ساندرو!
 

سرمربی مانشافت درباره دعوت از نیلز پترسن نیز گفت:

“نیلز در تیمی که موقعیت های گلزنی زیادی را به وجود نمی آورد، توانسته 15 گل به ثمر برساند. او مهاجم خوبی است! احساس می کنم در این آزمایش موفق خواهد شد.
 

لوو درباره عدم دعوت از گوتسه نیز گفت:

“شب گذشته من بازیکنانی را انتخاب کردم که نمی توانند جزوی از تیم در روسیه باشند. این فصل، فصل ماریو گوتسه نبود. او آماده نبود. امیدوارم بعد از تابستان او شروعی دوباره داشته باشد. من شخصا برای ماریو متاسفم. روز عجیبی است. از یک طرف روزی شاد و از طرفی نا امید کننده! گاهی وقت ها شغل من مجبورم می کند که بعضی از رویا ها نابود شوند!
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 04:58

نویر جون هر کسی تو فینال جام حذفی بازی کن با سیوهای عالیت. اینجور که من دارم میبینم لوو با هیچ کسی شوخی نداره. البته حقم داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد