وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان برای آمادگی بیشتر نویر برای جام جهانی دو بازی دوستانه در کمپ تمرینی اش برگزار خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد یواخیم لوو می خواهد کاپیتانش دروازه اول مانشافت در جام جهانی باشد. او طبق انتظار در لیست 27 نفره تیم برای جام جهانی حضور دارد.  

به گزارش بیلد، مانوئل نویر نزدیک به یک فصل است که به دلیل مصدومیت از میادین دور است. او تمریناتش را مدت زیادی است که از سر گرفته اما همچنان نتوانسته برای بایرن مونیخ بازی کند. طبق گفته های یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ به نظر می رسد نویر احتمالا در فینال جام حذفی بین بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت بازی خواهد کرد.

نویر پیش از این گفته بود انتظار دارد پیش از جام جهانی چندین بازی را برای تیمش و تیم ملی انجام دهد. حالا نویر برای آمادگی تنها سه بازی فرصت خواهد داشت. یک بازی در فینال برلین با بایرن مونیخ و دو دیدار دوستانه برای تیم ملی آلمان برابر اتریش و عربستان. با این حال یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد برای آمادگی بیشتر کاپیتان تیمش دو بازی دیگر دوستانه را نیز در کمپ تمرینی ای که ژرمن ها طی دو هفته آینده به آن جا خواهند رفت انجام دهد. حالا باید دید که با این اوصاف نویر برای جام جهانی آماده خواهد شد یا خیر. به نظر می رسد لوو به گلر دیگری غیر از نویر برای حضور درون دروازه تیمش در جام جهانی فکر نمی کند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
SAIIDGERMANY جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 09:23

اخرش نویر میرسه یا نه؟؟

اکبرماتئوس جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 21:55

بهتره اینو از کاهن های معبد آمون بپرسیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد