وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لئون گورتسکا: زمانی که به تیمی مانند بایرن مونیخ می پیوندید، باید به خودتان ایمان داشته باشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گورتسکا آماده رقابت با هم تیمی های جدیدش است.  
طرفداری- هافبک تیم شالکه معتقد است، با وجود هافبک های فوق العاده تیم بایرن مونیخ، کیفیت لازم برای موفقیت در بایرن مونیخ را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی بوندسلیگا، با وجود این که گورتسکا همچنان یک بازی دیگر با شالکه خواهد داشت، برای اولین بار در مورد شرایط خود در تیم آینده اش صحبت کرده است:

“زمانی که من تصمیم گرفتم به بایرن مونیخ بپیوندم، به این موضوع که چه کسی کجا بازی می کند، فلان بازیکن ممکن است به تیم بپیوندد و خوشبختانه فلان بازیکن از تیم می رود، فکر نمی کردم. اتفاقات به سرعت در فوتبال رخ می دهند و نمی توان به این صورت تصمیم گرفت. شما دوست دارید به عنوان بازیکن پیشرفت کنید و به تیمتان کمک کنید. برای همین من آرام هستم و نگران رقابت نیستم. من می خواهم بهترین نمایش هایم را در زمین بازی داشته باشم و اگر موفق به این کار شوم، می دانم که می توانم به تیم کمک کنم.
 

وی در ادامه افزود:

“جدای از این مطلب، زمانی که شما به بایرن می پیوندید، شانس کسب قهرمانی شما بالا می رود. زمانی که شما به یکی از تیم های برتر اروپا، مانند بایرن می پیوندید، به دلیل کیفیت بازیکنان تیم، باید با نهایت توان خود بازی کنید. این موضوع لازمه پیشرفت و بازی کردن در این تیم ها است.
 

در پایان گورتسکا بابت زمانی که باشگاه شالکه برای تصمیم گیری به او داده بود تشکر کرد و گفت:

“بابت زمانی که تیم شالکه برای تصمیم گیری به من داد تشکر می کنم. من بی احساس نیستم اما نمی خواستم عجله کنم یا اجازه بدهم تا احساساتم برایم تصمیم بگیرند. هواداران پس از اعلام جدایی من هم با من رفتار خوبی داشتند و جو ورزشگاه خوب باقی ماند. بازی آخر برای شالکه؟ در حالت کلی من آدم احساساتی ای نیستم اما این لحظه بسیار احساسی خواهد بود. ممکن است اشک بریزم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد