وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: کلن باشگاه با تجربه و قدیمی ای است؛ روبن هنوز آماده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی محبوب باواریایی ها تایید کرد که در بازی با کلن هم نویر بازی نخواهد کرد.  

یوپ هاینکس اذعان داشته کومان به تمرینات برگشته و وضعیت خوبی دارد.

به نقل از اشپورت اینس، فردا (شنبه) تیم های کلن و بایرن مونیخ از سری بازی های هفته سی و سوم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

اولریش:

“من به او اعتماد دارم و او هم به من!
 

کومان:

“او به تمرینات برگشته و کار با توپ را آغاز کرده است. کینگزلی وضعیت خوبی دارد اما باید صبور باشیم. شاید او بتواند تیم را در فینال جام حذفی همراهی کند. اگر بتواند دوباره آماده شود، خوب خواهد بود.
 

دیدار برابر کلن:

“کلن باشگاه با تجربه و قدیمی ای است. امیدوارم آن ها بتوانند هر چه سریع تر به بوندس لیگا برگردند. بازی فردا و همه چیز آن درباره گرفتن سه امتیاز می باشد.
 

هرمان گرلاند:

“او چند بار به من در این فصل گفته است که اگر من و پیتر هرمان برنمی گشتیم، هرگز تیم چنین مسیری پیدا نمی کرد. او باید بداند!
 

نویر:

“او هفته بعد قدم جدیدی خواهد برداشت. با این حال فردا در ترکیب حضور نخواهد داشت. به طور خلاصه بگویم که خود نویر هم با من درباره نیامدن به مادرید، موافق بود. او اینجا در زمین تمرینات خود را ادامه داد. تا جایی که من بدانم او از لحاظ جسمی وضعیت خوبی دارد. او همچنان جاه طلب است و می خواهد به جام جهانی برود. فکر می کنم این اتفاقی مثبتی است اما او نباید به هیچ گونه ریسک کند. او چند بار مصدوم شده است و دیگر نباید اشتباهی انجام دهد.
 

روبن:

“آرین هنوز آماده نیست.
 

بازگشت به بایرن مونیخ و حذف برابر رئال مادرید:

“بایرن مونیخ و من، این یک داستان موفقیت آمیز است! ما هم دیگر را می فهمیم و به هم احترام می گذاریم. وقتی آن ها از من مشاوره بخواهند، من به آن ها نظرم را اعلام خواهم کرد. این دقیقا شبیه سیاست است. زندگی جدید ادامه دارد و شما خیلی زود فراموش می کنید!
 

تعویض هامس در بازی با رئال مادرید:

“من نمی توانم روی نیمکت بنشینم و راحت بخوابم! هامس برای من یک نابغه است. او بازی فوق العاده ای را برابر رئال مادرید انجام داد اما مجبور بودم به دلایل تاکتیکی او را تعویض کنم.
 

پایان کار در فوتبال:

“تشنگی برای موفقیت شما را به موفقیت می رساند. این به این معنی است که شما نباید در دوران جوانی فقط به فکر پول باشید. اما امروز چنین نیست و من فکر می کنم این موضوع خوشایند هم نیست. من در زمان جوانی 160 DM (یکای پول آلمان غربی) در ماه پول می گرفتم اما حالا یک یا دو روز دیگر اینقدر خرج دارم.
 

“این یک خداحافظی همیشگی نیست. من در سال 2013 هم چنین خداحافظی ای داشتم. اکنون از کارم لذت می برم. این که به بایرن مونیخ کمک کردم می توانم خوشحالی را به عنوان یک شخص عادی در خودم ببینم. هنگامی که به همراه همسر و سگم به خانه برگردم، این اتفاقات را مرور خواهم کرد. با این حال هنوز دوست دارم در زمین تمرین باقی بمانم.
 

“من دوران ورزشی ام را با فتح سه گانه در سال 2013 به پایان بردم. با این حال کمی از عدم کسب دوباره این موفقیت نا امید هستیم.
 

“برای بردن لیگ قهرمانان اروپا نباید از هیچ چیز بترسید. به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید با چنین شکست هایی مقابله کنید. باید از آن ها درس بگیرید. زندگی همین است و به یک روال پیش نمی رود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
12 شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 16:23

فک کنم برای جانشینی روبن یکی از این سه بازیکن به کار بیان
بیل گریزمن سادیو مانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد