وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: در حال بهبودی هستم؛ مطمئنم که می توانم در فینال جام حذفی بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان می گوید که احتمالا تا قبل از پایان فصل برای بایرن مونیخ به میدان برود و شانس بالایی برای بازی کردن در جام جهانی خواهد داشت. 

 

به گزارش وبسایت نود، کومان در روز بیست و چهارم فوریه در دیدار مقابل هرتابرلین که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید از ناحیه قوزک پای چپ مصدومیت شدیدی پیدا کرد و از آن لحظه تا کنون به میدان نرفته است. او در مصاحبه ای با اسپورت بیلد در این باره گفت:


من در حال بهبودی هستم. شاید در هفته آخر بوندس لیگا مقابل اشتوتگارت به میدان بروم. مطمئن هستم که می توانم در فینال جام حذفی نیز بازی کنم. مشکلی برای حضور در جام جهانی روسیه ندارم. به موقع برای جام جهانی آماده خواهم شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد