وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو به خاطر نویر ۴ دروازه‌بان فرامی‌خواند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با در نظرگرفتن وضعیت گلر درجه یک بایرن مونیخ، با ۴ دروازه‌بان برنامه‌های آماده‌سازی برای جام جهانی را آغاز می‌کند. 

 

«یواخیم لو» با دقت نظر بسیار تیمش را برای پیکارهای آوردگاه روسیه آماده می‌کند.بعد از آنکه مانوئل نویر، گلر درجه اول فوتبال جهان و ژرمن‌ها به خاطر مصدومیت چند ماهه، از چندی قبل به تمرینات بازگشت، تاکنون شرایط حضورش در مسابقات باشگاهی با بایرنی‌ها مهیا نشده است اما این مساله باعث نمی‌شود که «یوگی» برای جام جهانی دروازه‌بان استثنایی خود را به همراه نداشته باشد.

براساس اعلام روزنامه بیلد، مسئول فنی ژرمن‌ها پیش‌تر می‌خواست اردوی آماده‌سازی پیش از بازی‌‌‌ها را در تیرول با ۳ دروازه‌بان آغاز کند.اما وقتی بازگشت گلر مونیخی با تاخیر مواجه شد، تصمیم گرفت در کمپ تیمش، ۴ دروازه‌بان در اختیار داشته باشد.

این نشریه افزود در کنار نویر، مارک آندره‌تراشتگن(بارسلونا)، برند لنو(بایرلورکوزن) و کوین تراپ(پاری‌سن‌ژرمن)گلر‌های دیگرش هستند.البته در صورتی که بنابه هر علتی امکان حضور نویر در جام جهانی فراهم نشود، تراپ به عنوان دروازه‌بان ۳ ژرمن‌ها راهی جام خواهد شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی_رئالی یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 17:09

اگه نویرنباشه تراشتگن توی یه بازی حساس جام جهانی یه سوتی مث اولریش میده که همه طرفدار های آلمان ازنبودنویرحسرت میخورن.فقط وفقط نویر .بزرگترین دوازبان تاریخ بخاطرسبک دروازبانی که میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد