وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: اشتباهاتم مقابل رئال تقدیرم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسون اولرایش، دروازه بان بایرن مونیخ معتقد است که اشباهات او در دیدار مقابل رئال که منجر به شکست تیمش شد، تقدیر او بوده است.  

گلر آلمانی روی پاس رو به عقبی که دریافت کرد، دچار اشتباه شد و نتوانست توپ را مهار کند تا کریم بنزما با دروازه خالی روبرو شده و گل دوم رئال را بزند. بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و رئال درمجموع با برتری 4-3 راهی فینال شد. درحالی‌که هواداران بایرن، اولریش را مقصر این شکست می‌دانند، گلر آلمانی این اشتباه را در تقدیرش می‌داند. 

او گفت:" برای دروازه‌بان‌ها، اشتباه بخشی از تقدیرشان است. اگر یک مهاجم اشتباه کند خیلی دردسری ساخته نمی‌شود، اگر مدافعی اشتباه کند خیلی بدتر از مهاجم است ولی گلر نمی‌تواند مرتکب اشتباه شود. برای 8 ماه من اشتباهی نکردم و حالا شرمگینم که این اتفاق رخ‌داده است. این اتفاق در چند میلی‌ثانیه رخ داد که من دو فکر در ذهنم بود ولی زمان کافی برای تصمیم‌گیری نداشتم. 

تصاویر آهسته‌اش را یک یا دو بار دیدم، اگر 100 بار دیگر تکرار می‌شد، شاید یک‌بار این اتفاق می‌افتاد. توپ رو به عقب به من پاس داده شد و بنزما را دیدم که به سمت من می‌آید و سعی کردم خودم را در موقعیت یک‌به‌یک قرار دهم و بعد فکر کردم که نمی‌توانم توپ را با دست بگیرم. خواستم توپ را دفع کنم ولی بنزما خیلی نزدیک شده بود."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
واسموس شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 16:49

مقصر اولرایش نیست، اون خیلی عالی بود و 100 درصد توانش رو گذاشت
مقصر مدیران بایدن هستند که یک فصل رو با گلر چهارم تیم ملی سر کردند.
من خاطر ندارم بایرن توی این 15 سال گذشته هرگز از گلر چهارم یک کشور استفاده کرده باشه ، حتی گلر چارم المان
اون توانش در همین حد بود و تمام تلاشش رو کرد. ولی بازی های بزرگ بازیکن های بزرگ می خواد.
امیدوارم مدیران بایرن سر عقل بیان و خرید های بزرگی انجام بدن

alireza شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 18:32

شرمگین نباش
اشتباهت درسته بد موقعی بود ولی عملکردت در نبود نویر عالی بود
همونطور که گفتی کسی اشتباهات مهاجمین رو نمیبینه که اگه موقعیت ها رو گل کرده بودن الان اشتباهت فراموش شده بود.
همینطور اشتباهات همیشه به نفع رئال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد