وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و رئالی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ با تساوی 2-2 مقابل رئال مادرید متوقف شد و با توجه به شکست در دیدار رفت در عین شایستگی از رسیدن به فینال باز ماند. در ادامه نظر باواریاییها و رئالی ها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

مانند تیم، من هم نا امید هستم که نتوانستیم صعود کنیم. شایسته صعود به فینال بودیم اما من آدم غمگینی نیستم و به نتیجه، واقع گرایانه نگاه می کنم. اگر به هر دو بازی رفت و برگشت نگاه کنید، در مجموع ما بهتر بودیم. می توانستیم به فینال برسیم. در مورد بازی امشب، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و فوتبال سطح جهانی را شاهد بودیم. من معتقدم که ما به بازی تسلط داشتیم و رئال مادرید باید از کیلور ناواس سپاسگزار باشد زیرا فکر می کنم بهترین بازیکن رئال مادرید، ناواس بود، مخصوصا در دقایق پایانی. 

هضم این شکست سخت است. پس از چنین نیمه اول درخشانی، سخت است با یک اشتباه بزرگ فردی گل دریافت کنید. ذهنیت بازیکنان من خوب بود و تمرکز آنها به بازی بود. مادرید فقط در نیمه زمین خودش بود و به فکر ضد حمله بود. خیلی وقت بود که بایرن انقدر خوب بازی نکرده بود. تیم من خوب بازی کرد. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و با این شرایط، چنین بازی فوق العاده ای در مقابل 80 هزار تماشاگر عالی بود.  

در بازی رفت من مجبور شدم بواتنگ و روبن را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کنم و این شرایط را سخت می کند. 5 بازیکن از نفرات اصلی ترکیب ما غائب بودند و این در نتیجه بازی تاثیرگذار بود اما همه بازیکنان وظایفشان را انجام دادند. این نباید یک بهانه باشد. قبل از این فصل، آخرین حضور من در لیگ قهرمانان، مقابل دورتموند بود. هیچوقت فکر نمی کردم دوباره در لیگ قهرمانان مربیگری کنم اما شرایط تغییر می کند. حالا می توانم با خیال راحت بگویم بازی امشب، آخرین حضور من در لیگ قهرمانان بود. دیگر هرگز مربیگری نخواهم کرد. این خودش خوب است. فکر نمی کنم آدم های زیادی در 72 سالگی بتوانند چنین انتخابی داشته باشند. 
نتیجه ناامیدکننده بود. این تساوی برای ما حکم شکست داشت. ما 9 ماه تلاش و تمرین کردیم و یک گروه خوب ساختیم. بازیکنان من واقعا قدرتمند هستند و حسرت بزرگی است که همه چیز اینطور به پایان رسید. 
اولرایش گیج شد. نمی دانست می تواند توپ را بزند و از تصمیمش مطمئن نبود. بعد فهمید که نمی تواند و مضطرب شد و آن اتفاق افتاد. برای یک بازیکن، آن اتفاق وحشتناک است. آن یک لحظه سخت برای تیم من بود اما ما همچنین شانس های زیادی داشتیم و دروازه بان من هم در مجموع خیلی خوب کار کرد. 
من آن صحنه را دوباره دیدم (برخورد توپ با دست مارسلو) و فکر می کنم یک پنالتی کاملا واضح بود. با این حال نمی خواهم اینجا ایستاده باشم و ناله کنم. ما شانس های زیادی از دست دادیم و به مادرید هدیه دادیم. بدین ترتیب نمی توان داور را بهانه کرد.   
    

رودی فوکس (دستیار یوپ هاینکس):

این بازی یک رسوایی بزرگ داوری بود. ما باید دقیقه 44 صاحب یک پنالتی می شدیم. رئال همیشه از جانب داوران مورد لطف قرار می گیرد. من داور را بین دو نیمه در رختکن رئال دیدم. البته 100 درصد مطمئن نیستم و یوفا باید در این زمینه تحقیق کند.

 

توماس مولر:

بهتر از بازی رفت بازی کردیم ولی باز هم گل دریافت کردیم. شما نباید در دو بازی اجازه این کار را دهید. بازی دیوانه کننده ای بود و ما هرچه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم اما در نهایت بدشانس بودیم. دروازه بان آنها ناواس بازی خیلی خوبی انجام داد. خوش شانسی و بدشانسی مانند دو روی یک سکه هستند. بسیار ناراحتیم ولی نباید شرمسار باشیم. موقعیت های ما در این دیدار زیاد بودند. یک فرصت خیلی خوب داشتیم که می توانستیم به کل نتیجه را عوض کنیم اما مجددا آن را از دست دادیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد ولی باید از خودمان بپرسیم که چرا این همه موقعیت از دست دادیم و چرا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید این همه اشتباه مرتکب شویم. داور خوب کار کرد. به خاطر او نباختیم. کیلور ناواس فوق العاده بود و بارها رئال مادرید را نجات داد.

 

فرانک ریبری:

به برنابئو آمده بودیم تا به فینال راه پیدا کنیم. از تمام توانی که داشتیم استفاده کردیم، اما سفر ما به پایان رسید. از حمایت های دور و نزدیک شما تشکر می کنم. هنوز یک فینال دیگر باقی مانده و ما باید قلب خود برای فتح این جام بازی کنیم.

  
خامس رودریگز:

نباید گلر را عامل حذف ما دانست، او بارها ما را نجات داده است. مثل دیدار رفت، اینجا هم اشتباهات پرهزینه ای داشتیم. فکر می‌کنم بازی خوبی داشتیم ولی اوضاع خوب پیش نرفت. اگر مادرید صعود کرد به این خاطر بود که نمایش خوبی داشت. باید آرام باشیم و به فینال جام حذفی فکر کنیم.

  

متس هوملس:
در هر دو بازی یک گل را به رئال تقدیم کردیم. این فوتبال است اما در چنین بازی نباید از این اشتباهات بکنیم. ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما از آن ها استفاده نکردیم و تاوانش را دادیم. اینکه خوب بازی کردیم و جنگیدیم ارزشی ندارد. برای بردن این جام باید زهردار باشید. 

 

داوید آلابا:

عمیقا ناامید هستیم. شایسته حضور در فینال بودیم؛ در بازی رفت نسبت به فرصت های زیادی که از دست دادیم، آگاه بودیم اما دوباره در این بازی هم فرصت های خوبی از دست دادیم. این شکست را مثل یک تیم و با افتخار می پذیریم؛ اجازه ندادیم گل دوم بنزما، تمرکز ما را به هم بزند.

 

اسون اولریش:

کلمات نمی توانند به خوبی ناراحتی ام را بابت حذف از لیگ قهرمانان بیان کنند. به شدت به دنبال حضور در فینال بودیم و تمام تلاش مان را کردیم، اما این اشتباه بدموقع توسط من صورت گرفت. توضیحی برایش ندارم، تنها از هم تیمی هایم و هواداران عذرخواهی می کنم.

  

کارل هاینس رومنیگه:

نه تنها بایرن یا آلمان بلکه دنیای فوتبال، هاینکس و تیم او را تحسین کردند، او شایسته بالاترین ستایش است، هاینکس از تمامی شاگردانش تشکر کرد که شرایط بسیار احساسی بود.
   

زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید):

بازی دیوانه کننده ای بود اما در عین حال برای تماشا فوق العاده بود. باید به بایرن بابت بازی فوق العاده اش، تبریک بگویم. بازی را بد آغاز کردیم و گل دریافت کردیم. نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. گل دوم را زدیم و بسیار بهتر بازی کردیم. در فوتبال و مخصوصا در لیگ قهرمانان شما باید رنج بکشید. بدون رنج، نمی توانید به فینال اروپا برسید و رسیدن به فینال با زحمت، بهتر و دلچسب تر است. با این حال برای قلبتان زیاد خوب نیست!

برای کریم خوشحالم. او واقعا می خواست گل بزند و امشب دو گل زد. او باعث شد ما به فینال صعود کنیم. با این حال، او همیشه به سختی کار می کند. تمام تیم برای او خوشحالند. 

بازی واقعا سختی بود و کیلور با واکنش هایش، چیزهای زیادی به ما داد. همچنین روی ارسال ها، او چند بار ما را نجات داد. 

هنوز هیچ چیزی نبرده ایم. فقط به فینال رسیده ایم. رسیدن به سه فینال پیاپی عادی نیست اما حالا ما اینجا هستیم و باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم. هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. رسیدن به قهرمانی فوق العاده است. 

این باشگاه، تاریخ بزرگی دارد و حالا ما بیشتر از قبل آن را می نویسیم. مادرید هرگز تسلیم نمی شود. ما امشب مقابل یک حریف خوب، سختی های زیادی کشیدیم اما به خودمان ایمان داشتیم و با این ایمان و با روحیه جنگندگی، به خواسته خود رسیدیم. بچه ها امشب فوق العاده بودند و می خواهم از آنها و هواداران که امشب باورنکردنی بودند، تشکر کنم. وازکز در سمت راست با کمک مودریچ خیلی خوب بود. آلابا و ریبری از آن سمت فشار زیادی آوردند اما او به خوبی بازی کرد.

 

سرخیو راموس (کاپیتان رئال مادرید):

همیشه گفته‌ام و این بار هم تکرار می‌کنم: به این تیم افتخار می‌کنم. این افتخارات، پاداش بی نهایت فداکاری است. باید باور داشته باشید. ما همه باور داشتیم که می‌توانیم و به آن رسیدیم. به نظرم بایرن مونیخ تیم بزرگی است و برای سال‌ها در حال اثبات این ادعاست. رقیب بسیار سرسختی بودند. رئال مادرید شایسته رسیدن به فینال کیف بود. DNA این باشگاه شما را به جلو می‌راند تا آخرین لحظه بجنگید. حالا باید ازاین دستاورد لذت ببریم و برای شکست یک حریف پیچیده دیگر در فینال تلاش کنیم. مردم درباره این بازی و بازی‌های قبل صحبت زیاد خواهند کرد اما ما حرفمان را در زمین می‌زنیم. این چیزی است که دوست داریم. 

 

کیلور ناواس (دروازه بان رئال مادرید):

رنج زیادی متحمل شدیم اما در نهایت به فینال رسیدیم. چیزی که به دنبالش هم بودیم. در حال تاریخ سازی هستیم. تیم در هیچ لحظه‌ای تسلیم نشد. همیشه به دنبال برد هستیم و البته برای حریف هم نهایت احترام را قائلیم. بایرن مونیخ چاره‌ای جز ریسک کردن و جلو کشیدن نداشت چون گل می‌خواست. بایرن فشار زیادی روی ما وارد کرد. آنها تیم بزرگ و قدرتمندی هستند و به لحاظ انفرادی هم بازیکنانی دارند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. این موفقیت متعلق به همه است. همه باید از آن لذت ببریم. 

 

مارسلو (بازیکن رئال مادرید):

هند بود. توپ به دستم برخورد کرد. اگر بگویم توپ به دستم برخورد نکرد، دروغ گفته‌ام اما فوتبال همین است. من درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما واضح است که گاهی تصمیمات داور به سود ماست و گاهی به ضرر ما. جدای هر اتفاقی که بیفتد شما باید فوتبالتان را بازی کنید. بازیکنان زیادی رو به روی داور حضور داشتند. بنزما؟ واضح بود که شب او باید فرا برسد. کریم بازیکن بزرگی است و برای اثبات ارزش‌هایش نیازی نیست هر بازی گلزنی کند. به بنزما اعتماد کامل داشتیم چون از کیفیتش خبر داریم و می‌دانستیم بالاخره دیر یا زود به انتقادات در زمین پاسخ خواهد داد. همه ما شب‌های بدی داشته‌ایم. برای کیلور و کریم خوشحالم و آنها لایق تجربه کردن چنین شبی بودند. رسیدن به سه فینال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار دشواری است که بسیاری از تیم‌ها به آن نمی‌رسند پس باید لذت ببریم. فصل را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته رئال مادرید را به جایی که لایقش است، رساندیم. سختی زیادی متحمل شدیم اما در نهایت به هدفمان رسیدیم.

نظرات 21 + ارسال نظر
hamid چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 08:54

همش فکر میکنم آه و ناله ی مانژوکیچ پشت تیمه.اگه مانژو رو داشتیم بی شک گلزنی میکرد

مسعودآلمانی_رئالی چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 11:35

درموردبازی دیشب بایرن میدان داری بیشتری میکرد.بایرن چیزی برای ازدست دادن نداشت پس طبیعی بودکه اینجوری بازی کنه رئال عقب تربازی میکردچون اگه میخواست بیادجلوممکن بودفینال لیگ قهرمانان اورپاروازدست بده.مهم ترین چیزصعودقهرمانی هست بس.برای مثل نیمه نهایی 2009بارسلون چلسی.چلسی خیلی بهتربودتوی اون بازی ولی بارسلون صعودکردنهایتاقهرمان شد.اگه رئال دیشب عقب بازی میکرداین طبیعت فوتبال هست نه برتری بایرن به رئال .چون بایرن چیزی برای ازدست دادن نداشت.ولی رئال داشت میرفت فینال برای رئال مهم ترین چیزحفظ نتیجه بودکه موفق شدحفظش کنه.پس رئال به هدفش رسید.هرچنداگه بایرن هم میرفت فینال بازچیزی ازشایستگی ها رئال کم نمیشد.بایرن تازتازمانی که نیمکت خوبی نداشت باشیدهرسال کم میارید.نمیکت مهمه

اکبرماتئوس چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 11:50

سلام دوستان
اول بگم که من دیشب بازی رو ندیدم، یعنی خودم نخواستم که ببینم.
به خاطر این که می دونستم ناداوری و بدشانسی دست از سر بایرن بر نخواهد داشت.
فقط توی دلم خدا خدا می کردم که یکی از اون شب های تاریخی برای بایرن رقم بخورد که افسوس. ..
به قول معروف :"چی فکر می کردیم، چی شد! "
اون از نگرفتن خطای هند مارسلو و اون هم از افتضاح اولریش!
همون بهتر که این صحنه های زیبا رو ندیدم، وگرنه حالی داشتم بدتر از پارسال در همین برنابئوی خراب شده!
به هر حال؛ پرونده ی امسالمون بسته شد.
رویای تکرار سه گانه با یوپ کبیر برباد رفته...
باید به فکر سال آینده باشیم. بایرن باید پوست بیندازه،باید رومنیگه و هوینس سر کیسه رو شل کنند و نیمکت بایرن رو قوی تر کنند.
اصلاً چرا ما یک تیم کهکشانی نشیم؟مگه ما چی مون از این رئالی ها کمتره؟
در حال حاضر بایرن جز 5باشگاه ثروتمند جهانه.پس این ثروت کی باید خرج بشه؟
یکی اینو به مسئولان بایرن بفهمونه!
بابا،دق کردیم از بس حذف شدیم! شد شش سال!
حتماً باید بشه هفت سال؟
خدایا،خودت شب ما رو سحر کن!

حامد چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 12:29

این آخرین حضور من در لیگ قهرمانان بود. دیگر هرگز مربیگری نخواهم کرد.
این جمله یوپ هاینکس خیلى غم انگیزه ،اشک تو چشماى آدم جمع میشه.به جرئت میتونم بگم تاریخ همچین مربى باشخصیتى به خودش نخواهد دید.

milad چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:01

باخت ما فقط وفقط وفقط به خاطر دروازه بان مون بود اگه نویر یا حتی یه دروازن درجه دو هم تو دروازه بود صد درصد بازی رو میبردیم وبه فینال میرفتم در واقع امشب اولرایش مارو حذف کرد نه رئال

alireza چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:23

اعصابم خرابه
چقدر حیف شد... خیلی....
بعید میدونم توی هیچ نیمه نهایی دیگه ای اینقدر راحت بوده باشیم!
اصلا رئال هیچچچچچیییییی نبود! کاملا دست و پا بسته. هر کاری خواستیم کردیم!
فکر کنید... یه سه گانه دیگه میگرفتیم بعد بازگشت هاینکس از بازنشستگی
چه افسانه ای میشد!

alireza چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:28

اکبرماتئوس تیم کهکشانی میخوای برو رئالی یا پاریسی شو!
من یه تار موی ریبری ویدال و ... و تار موی نداشته روبنو با امثال رونالدو کوتینیو نیمار و ... نمیدم
با همین تیم به قول شما پیر و بی ستاره رئالو جوری له کردیم که خودشون هم نفهمیدن چی شد صعود کردن

بایرن چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:15

سلام به مدیر سایت خواهش میکنم نظرات رو تایید و بعد بزارین و هرکسی با اسم رئال و یونایتد و بارسا و غیره داخل وبلاگ میشه رو نظراتشون حذف بشه چون باعث تنش تو وبلاگ میشن و برای لایک و دیس لایک هم فقط بایرنیهای که ثبت نظر کردن بتونن لایک یا دیس لایک کنن ـ طرف با اسم رئالی و آلمانی و نمیدونم بارسایی و یونایتدی برن وبلاگ تیماشون این مسخره بازی چیه ـمن فقط فقط اینجا کامنت میزارم چون بایرنیم ـ مدیر اگه میخوای اینجا بحث مستقژم باشه یه چتروم راه بنداز بهتره در این وبلاگ رو ببند چون کامنتای مخالف بایرن باعث تنش میشه و همه مثل هم برخورد نمیکنن یهو یکی پیدا میشه اونارو به فحش بکشه پس بهتره پیشنهادی که دادمو اجرا کنین هم بهتره و هم راحتر

بایرن چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:17

مستقژم =مستقیم

اکبرماتئوس چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:43

alirezaجون!
اشتباه متوجه شدی،خود بنده از شما بیشتر این تیم و بازیکنها رو دوست دارم.اینو از اسم کاربری من می تونی بفهمی.
من فقط میگم:اگر بایرن افتخارات بیشتری می خواد،باید ستاره های طراز اول جهان رو جذب کنه.
نمونه اش خرید یک دروازه بان مطمئن برای چنین روزیه.
همه ی دنیا دیشب دیدندکه اولریش اصلاً در سطح بایرن نیست. یا با یک درجه تخفیف؛ در سطح چنین بازی های حساسی نیست.
مسئولان بایرن باید همان موقع که معلوم شد مصدومیت نویر یک ساله است، می تونستند یک جایگزین مناسب براش پیدا کنند.
متاسفانه چه بخواهیم ،چه نخواهیم جام های معتبر برای تیم های پولدار و گردن کلفته.بایرن هر وقت مهره های جهانی بیشتری داشته، حداقل به فینال رسیده.
ما هم چاره ای جز پذیرش این قانون نانوشته نداریم.وگرنه
بی مایه فتیره.
عزت زیاد

akbar چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:43

متاسفانه لواندوفسکی مرد بازی های بزرگ نیست شما مهاجمای سابق بایرن رو نگاه کنید شاید توی لیگ خیلی گل نمیزدن ولی توی لیگ قهرمانان بخصوص بازیای بزرگ استاد بودن:جیووانی البر،ماکای،مانژوکیچ و حتی اولیچ
در کنار همه بدشانسی ها و ناداوری ها واقعا بایرن این سه چهار سال از نداشتن یه مهاجم فرصت طلب توی همچین بازیایی خیلی ضرر کرده.

اکبرماتئوس چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 15:48

این قدر که من از نبودن نویر در بایرن نگران بودم،برای تیم ملی آلمان نبودم.چون ترشتگن تقریباً خیالمون رو راحت کرده،ولی اولریش چی؟
این قدر در بازی ندادن به نویر دست دست کردند که از همان چیزی که می ترسیدیم،به سرمون اومد.

افتخار میکنم بایرنیم چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 16:18

ااای

هینکس شکست ناپذیر چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 16:56

امیدوارم امسال دیگه یه پوست اندازی داشته باشیم. روبن، ریبری، لوا بی غیرت و رافینیا بدرد بایرن نمیخورن. بایرن باید خرج کنه تا تو لیگ اروپا موفق باشه وگرنه بوندس رو که با تیم جواناشم میتونه بگیره...

saeid چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 19:18

https://www.mashreghnews.ir/news/851918/%DB%B6-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%
AA-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
حتی مشرق هم صداش دراومده .............

babak چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 20:42

تمام شد از فکر باخت بیایید بیروم . ختم کلام اینکه مشکل بایرن آدم کج فکری مثل رومنینگه است ، این کج فکر در مدیریت نوع آلمانی بی سابققه است اگرنه ، جواهری مانند کروس را ازدست نمی داد و به هر شکلی اورا نگه می داشت.بایرن به هافبک میانی جنگجو قلدر طراح و شوت زن نیاز دارد مثل ماتیوس ، باسلر ، برایتنر ، اولاف تون ، افنبرگ و .... امیدوارم اثرات منفی گواردیولا نظیر بی توجهی اش به مصدومیت و ریکاوری بازیکنان بیش از این گریبانگیر مانشافت نشود گرچه اثرات مثبتی هم داشت، بهرحال حضور موقت هاینکس هم بایرن و هم مانشافت را تا حدی نجات داده است،امیدوارم مانشافت بدون گرفتاری به عنوان هدف اولیه در جمع چهار تیم اول تورنمنت حضور داشته باشد تا ببینیم بعد چه می شود

Ali چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 21:52 http://bayern.blogsky.com

اون شخصی که بعد قرعه کشی نیمه نهایی این پیامو گذاشت:
یه خبر رسمی شنیدم میگن ترکیب رئال تو بازی با بایرن این شکلیه
پیر لوئیجی کولینا/یونیت چاکر دفاع چپ /متئو لاهوز و مایکل الیور دفاع وسط/مارتین آتکینسون دفاع راست
دامیر اسکومینا /ساندرو پل/ نیکولا ریتزولی هافبک وسطا
مارک کلاتنبرگ /میلوراد ماژیچ و کریم بنزما
میگن کریم حتی از داوران یوفا هم فیلم داشته خودشو تو ترکیب جا کرده
خدایی راست گفتی هاااااا.
خیلی خوب گفتی دمت گرم

حمید بایرنی اصیل پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 00:00

نویر (اشتارک)
کیمیش (میشل وایزر) هوملس (سوله) بواتنگ (بونوچی) آلابا (کولاروف)
خاوی مارتینز (ویدال) گورتزکا ( تیاگو) خامس (مولر)
کومان (گنبری-ریبری) ورنر (واگنر) ، کریستین پولیسیچ ( مالکوم )
لواندوسکی ، رافینیا ، برنات ، رودی ، روبن باید این فصل برن .
مالکوم ، پولیسیچ ، ورنر ، کولاروف ، بونوچی ، وایزر بیان عالی میشه .

محمد رضا Wagner پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 04:19 http://www.bayern.blogsky.com

الآن کاراسکو جای مولر بود خداییش گل می زد.کاش لوا تصادف کنه بمیره

rezaoli پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 09:37

1-داور
2-شانس
3-رافینیا
4-اولرایش
اگه داور درست داوری میکرد
اگه توپ های زیادی که سمت دربازبان زدیم 2 سوم گل میشد
اگه رافینیا اون اشتباه رو نمیکرد
اگه اولرایش اون اشتباه رو نمیکرد
د رآخر
چه تاکتیکی بود مربی با هوش بایرن انجام داداه بود که
رونالدو از لیسبون داشت بازی رو نگاه میکرد
مرسی یوپ هاینکس تکرار نشدنی
به امید موفقیت نیکو کواچ
البته اون 4 مورد تکررا نشه

hamid پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 11:09

البته به نظر من پلاتنهارت یا هکتور اگرچه یکمی ضعیف ترند ولی خریدای بهتری نسبت به کولارف.میتونند باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد