وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ سومین صعود پیاپی کهکشانی ها به فینال یا کامبک باواریاییها؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیداری فوق العاده حساس از سری بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. 

 

 

زمان و مکان برگزاری مسابقه

زمان بازی: سه شنبه | 11 اردیبهشت 1397 هجری شمسی |1 می 2018 میلادی

ساعت: 23:15

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو

 داور بازی؛ جونیت چاکر

 

خلاصه ای از بازی رفت

بازی رفت دو تیم فوق العاده جذاب بود. باواریایی ها از ابتدا دچار مشکلاتی عجیب شدند و در همان دقایق ابتدایی روبن و بواتنگ را از دست دادند. با این وجود این تیم هاینکس بود که توسط کیمیش گل اول بازی را زد اما کهکشانی ها طی دو غافلگیری توانستند دو گل را به ثمر برسانند. علی رغم برتری باواریایی ها در آمار، تیم زیدان توانست با نتیجه 2-1 پیروز شود. دو گل کهکشانی ها را مارسلو و آسنسیو به ثمر رساندند.

شاگردان زیدان هم دو مصدوم در نیمه دوم داشتند. آن ها کارواخال و ایسکو را به دلیل مصدومیت تعویض کردند اما نکته جالب تر این که مارتینز، دیگر بازیکن بایرن مونیخ هم مصدوم شد تا پنج تعویض از شش تعویض بازی از روی اجبار صورت بگیرد. مارسلو بهترین بازیکن این دیدار شد.

 

آمار کلی بازی رفت

 

کامبک باواریایی ها یا تثبیت قدرت کهکشانی ها؟

بازی برگشت؛

با وجود پیروزی در خانه حریف، شاگردان زیدان خوب می دانند که هنوز کار صعود تمام نشده است. آن ها سال قبل هم در آلیانز آرنا 2-1 پیروز شدند اما در بازی برگشت کار به وقت های اضافه کشید.

بایرن مونیخ؛ باواریایی ها همچنان با قدرت در بوندس لیگا ظاهر شده اند. آن ها قهرمانی خود را در لیگ قطعی کرده اند. از طرفی در فینال جام حذفی هم در برلین باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت بروند و قهرمانی در این جام هم چندان دور به نظر نمی رسد. با این حال آن ها تمام تمرکزشان را روی فتح لیگ قهرمانان اروپا گذاشته اند. با به گفته های هاینکس باواریایی ها هنوز به بازی برگشت امید دارند. البته بدون شک لشکر مصدومان آن ها را کمی از این رویا دور خواهد کرد. پنج بازیکن ترکیب اصلی در بازی برگشت به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت و احتمال دارد آلابا هم به این لیست اضافه شود.

مصدومان؛ نویر، بواتنگ، ویدال، کومان، روبن

باواریایی ها همراه خود به مادرید چند بازیکن را از تیم دوم برده اند. شابانی، مای و دورش بازیکنانی هستند که در این لیست حضور دارند.

 

رئال مادرید؛ کهکشانی ها وضعیت متفاوتی دارند. آن ها خیلی وقت است که از کوپا دل ری حذف شده اند. به علاوه شب گذشته بارسلونا نیز توانست قهرمانی اش در دیگر جام داخلی اسپانیا را قطعی کند. بدین ترتیب هر دو جام داخلی از دسترس رئال خارج شدند. آن ها حالا فقط و فقط به جامی که در آن استاد هستند، امید دارند. جامی که دو سال پیاپی آن را بالای سر برده اند. تیم زیدان پاری سن ژرمن و یوونتوس را حذف کرد و حالا در آستانه حذف دیگر قدرت اروپا یعنی بایرن مونیخ قرار دارد. باید دید آن ها می توانند دوباره به فینال برسند یا خیر! 

مصدومان؛ غیبت کارواخال قطعی است. ایسکو و ناچو هم مصدوم بودند اما در تمرینات شرکت کردند و احتمال حضور آن ها برابر بایرن مونیخ وجود دارد.

 

نکات جالب بازی

سهم دو تیم از 25 دیدار رودررو، 12 برد برای رئال مادرید و 11 برد برای بایرن مونیخ بوده است. دو بازی باقی مانده هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

 رئال مادرید 39 گل وارد دروازه بایرن مونیخ نموده، در حالی که بایرن مونیخ 37 بار دروازه حریف را باز کرده است.

این دوازدهمین مصاف دو تیم در مرحله حذفی جام باشگاه های اروپا/ لیگ قهرمانان اروپا است. در 11 مصاف قبلی، 6 بار رئال مادرید در مجموع دو دیدار صعود کرده است و سهم بایرن مونیخ 5 صعود بوده است

این بازی، هفتمین مصاف دو تیم در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا/ لیگ قهرمانان است. در شش مصاف قبلی، 4 بار باواریایی ها پیروز بوده اند و 2 بار کهکشانی ها.

آخرین بازی دو تیم در سانیتاگو برنابئو با نتیجه 4-2 به سود رئال مادرید به پایان رسیده است.

کریستیانو رونالدو با 9 و جیووانی البر با 4 گل، بهترین گلزنان دو تیم در برابر هم هستند.

هاینکس 11 بار برابر تیم های اسپانیایی ها بازی کرده که در 8 مرتبه از آنها، برنده بوده است.

زیدان 8 بار برابر تیم های آلمانی قرار گرفته که در تمام موارد برنده بوده است.

سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان در تقابل دو تیم به ثمر رسیده است. روی ماکای این گل را در ثانیه 10.12 در 7 مارس 2007 به ثمر رسانده است

کریستیانو رونالدو، تنها بازیکنی است که در این بازی هتریک کرده است.

زیدان و هاینکس هر کدام در صورت کسب عنوان قهرمانی این فصل در چمپیونز لیگ، می توانند با 3 قهرمانی اروپا، خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ این رقابت ها در کنار کارلو آنچلوتی (میلان و رئال مادرید) و باب پیزلی (لیورپول) قرار دهند.

بایرن مونیخ هر شش دیدار قبلی خود برابر رئال مادرید را با شکست به پایان برده است.

شش دیدار اخیر دو تیم برابر هم 18 گل داشته که سهم رئال مادرید 13 و سهم بایرن مونیخ 5 گل بوده است.

شش دیدار اخیر دو تیم برابر هم 15 کارت زرد و 2 کارت قرمز داشته است. سهم کهکشانی ها 5 کارت زرد و سهم باواریایی ها 10 کارت زرد و 2 کارت قرمز بوده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه هواسکورد

 

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه هواسکورد

 

پیش بینی هواسکورد از این دیدار

2-1

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبرماتئوس سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 02:16

ناراحتم،خیلی ناراحتم از این آمار
تا قبل از رفتن یوپ در 2014 آمار به نفع بایرن بود.
راحت بگم:شروع بدبختی هامون از رفتن یوپ شروع شد!

SMAO7 سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 17:28

پنج بازیکن کلیدی بایرن مصدومه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد