وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زیدان: برابر بایرن مونیخ باید نشان دهیم شایسته صعود هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فردا (سه شنبه) تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ از سری بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده است. صحبت های او را در ادامه با هم خواهیم خواند.  

“این نیمه نهایی است. می دانیم که چه کار های مهمی را باید انجام دهیم. مجبور نیستیم چیزی که باید انجامش دهیم را تغییر دهیم. تمرکز ما روی بازی است و نمی خواهیم زیاد آن را تغییر دهیم. حالا بعد از پیروزی بزرگ در بازی رفت در بازی برگشت باید به میدان برویم اما باید نشان دهیم که شایسته صعود هستیم و می خواهیم از این مرحله صعود کنیم.
 

مصدومان:

“ایسکو و ناچو با ما تمرین کرده اند. هنوز تا فردا وقت داریم و سپس باید ببینیم که چه کاری در این باره انجام دهیم. همان طور که می دانید ما به بازیکنانی نیاز داریم که 100% آماده باشند. ناچو یک ماه غایب بوده است اما اخیرا در تمرینات با ما بوده و آماده است. او از نظر فیزیکی عالی است. از لحاظ جسمی هر دوی آن ها (ایسکو و ناچو) خوب هستند. با این حال باید بیینیم فردا چه می شود.
 

ترکیب تیم:

“نمی خواهم بگویم که چه کسی بازی خواهد کرد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما یک تیم هستیم و می توانیم هر کاری انجام دهیم. مهم ترین موضوع بازیکنانی هستند که می خواهند به عنوان فول بک ها بازی کنند. به بازیکنانی احتیاج داریم که کامل آماده باشند. اگر آماده باشند در بازی حضور خواهند داشت. در غیر این صورت خیر! هر کسی که می خواهد بازی کند فرصت آماده شدن دارد.
 

آینده:

“من در حال حاضر سرمربی هستم. می خواهم در این باشگاه به کارم ادامه دهم. با این حال آینده من مهم نیست. چیزی که مهم است، بازی فردا است. به این بازی مانند یک نیمه نهایی واقعی لیگ قهرمانان نگاه و درباره آن فکر می کنیم. نمی توانیم به چیز دیگری فکر کنیم.
 

“می دانیم که رسیدن به یک فینال دیگر به چه معنی است. اگر بتوانیم آن را انجام دهیم، شگفت انگیز خواهد بود. این تنها چیزی است که به رسیدن به آن فکر می کنیم. چنین کاری به ما و هواداران انگیزه می دهد. اگر خوب کار کنیم، شانس بزرگی برای رسیدن به آن داریم.
 

“مربی گری کار سختی است. این موضوع درباره لیگ یا کسب یک جام است. نتایج متفاوت هستند. زمان های خوب و بد دارد. من همه چیزش را دوست دارم. فقط پیروزی در یک جام را نمی خواهیم، بیشتر از این ها می خواهیم. همیشه می خواهیم بیشتر موفق شویم.
 

مارسلو:

“همه می توانند که کار هایی که او قادر به انجامش است را ببیند. او ده سال است که بازیکن رئال مادرید است و به تاریخ این باشگاه کمک کرده است. به عنوان یک شخص عادی او همیشه خوشحال است و شخصیت طنزی دارد. عالی است که او را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان یک شخص عادی در رختکن داریم.
 

اسنسیو:

“امیدوارم آینده او در رئال مادرید رقم بخورد چون این موضوع برای همه خوب خواهد بود. این به خوش بستگی دارد. او آرام است و بدون هیچ تملقی به زندگی اش ادامه می دهد و امیدوار است که از فرصت هایش استفاده کند.
 

بنزما:

“او خوب است. کریم دوست دارد گلزنی کند. او بازیکنی است که سخت تلاش می کند تا همه توانش را در زمین به کار ببرد. با او به طور منظم صحبت می کنم. دقیقا همان طور که با دیگر بازیکنان در ارتباط هستند.
 

بازی با بایرن مونیخ:

“کلیدی ترین نکته و کاری که می خواهیم آن را انجام دهیم این است که باید با ذهنیت پیروزی به زمین برویم و برای پیروزی تلاش کنیم. بایرن مونیخ به دنبال اجرای بازی خودش خواهد بود. آن ها باشگاه بزرگی هستند و تیمی عالی را در اختیار دارند. بایرن مونیخ تا آخر خواهد جنگید. ما هم مثل همیشه آماده هستیم و می خواهیم یک بازی عالی را به نمایش بگذاریم. می خواهم زود به گل اول برسیم. اگر این کار را انجام دهیم، می توانیم به چیز های بزرگی دست یابیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد