وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا باید به صعود بایرن "کاملا" امیدوار بود؟

سه شنبه شب بایرن دیدار برگشتش را در حالی برابر رئال انجام خواهد داد که بازی رفت را در خانه 2-1 باخته است. 

 


بایرن که تنها تیم دارای شانس کسب سه گانه در این فصل می باشد بدنبال تحقق بخشیدن به این رویاست و آن گونه که در ادامه به برخی موارد اشاره می کنیم، باید کاملا به بازگشت و صعود در برنابئو امید داشته باشیم:

 

1-کامبک های فصول اخیر!

شاید تا فصل قبل، جبران شکست خانگی در دیدار برگشت کمی ناملموس جلوه می نمود و در چنین شرایطی همه از دیدار میلان و لاکرونیا در 10،15 سال اخیر مثال می زدند. امادر فصول اخیر نظیر این به اصطلاح کامبک ها در فوتبال اروپا رخ داده است که بسیار تعجب برانگیز تر از دیدار میلان و لاکرونیا بوده است.


مشهور ترین آن دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن بود که آبی اناری ها توانستند شکست سنگین دور رفت را جبران کنند. در این فصل داستان به شکل دیگه ای برای بارسا رقم خورد و آن ها در برابر تیم رم اندوخته ی برد 4-1 خود را از دست دادندو حذف شدند.

مورد دیگری نیز د راین فصل اتفاق افتاده است که ازقضا یک طرف داستان همین رئال بود. رئالی ها که در خان یونتوس 3-0 پیروز شدند، در دیدار برگشت د رمادرید در آستانه ی شکست با همان نتیجه قرار گرفتند که اتفاقات پر حرف و حدیث دقایق پایانی بازگشت بانوی پیر را نیمه تمام گذاشت.

اگرچه دو مثال اول با شرایط بایرن تفاوت دارد، اما همان دیدار رئال و یووه کافیست تا بدانیم حتی جبران شکست خانگی 3-0 نیز در برابر تیمی مثل رئال ممکن خواهد بود؛ از این رو جبران باخت 2-1 قطعا در دسترس تر می باشد!

 

2-یوپ هاینکس

بایرن همانند دو دیدار قبلی اش برابر رئال، با مربیگری گواردیولا و کارلتو، با هاینکس نیز در خانه باخت، اما این باخت تفاوت هایی داشت. اگر بعد از شکست 4-0 رئالی ها با تمسخر در مورد بایرن صحبت می کردند و پس از شکست 2-1 فصل قبل بازیکنان مادریدی از اینکه گل های بیشتری وارد دروازه ی نویر نکرده بودند عصبانی به نظر می رسیدند، اما این فصل داستان جور دیگری بود. رئال برد اما نه به خاطر برتری اش در زمین بلکه به خاطر قرصت طللبی بازیکنانش و همچنین فرصت سوزی بایرنی ها. از همین رو زیدان پس از بازی در مورد شایستگی تیمش برای برد ابراز تردید کرد و هاینکس اعلام کردتا کنون در نیمه نهایی این قدر فرصت نصیب تیمی نشده است.


قطعا علت اصلی این اتفاق یوپ هاینکس بود . برنامه های او خط آتش رئال خصوصا رونالدو را کاملا از کار انداخت و جز یک گل خطا، هیچ گاه رونالدو را در متن حملات رئال ندیدیم. پیرمرد دوست داشتنی ما قطعا برای دیدار برگشت هم برنامه هایی دارد و وجودش بدون شک یکی از عواملیست که پیروزی برابر رئال را تسهیل خواهد کرد.

 

3-عملکرد متفاوت رئال در خانه و خارج خانه

رئال در این فصل در مجموع در خارج خانه عملکرد بهتری داشته است. این تیم پیش از شروع دور نیمه نهایی در ددیدارهای خانگی اش در اروپا 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده بود و در دیدارهای خارج خانه اش 4 برد و 1 شکست. همچنین مردان زیدان در خانه 11 گل زده بودند و 7 گل دریافت نموده بودند و در خارج خانه این آمار 15 در برابر 5 بود که در مجموع نشان دهنده ی عملکرد برتر رئال در دیدرهای خارج خانه حداقل بصورت نسبی بوده است.


در لالیگا نیز رتبه ی رئال د ر دیدرهای خارج خانه بالاتر از ددیاهار خانگی می باشد . رئال در خانه 11 برد، 4 تساوی و 3 شکست کسب کرده است و در رده 4م است. این تیم در خارج خانه  10 برد 4 تساوی و 2 شکست داشته و در رده دوم جدول دیدارهای خانگی قرار دارد.

 

4-تجربه ی فصل قبل

بایرن فصل قبل نیز توانست لااقل در 90 دقیقه شکست خانگی اش را در برنابئو جبران کند. در آن فصل بایرن دیدار رقت را فقط با درخشش نویر 2-1 باخت و با وجود مصدومیت هوملز و لواندوفسکی(که در روزهای پایانی در لیست قرار گرفتند) و همچنین نبود مارتینز ، توانست در 90 دقیقه رئال را 2-1 شکست دهد که البته در تایم های اضافه با اشتباهات داوری حذف شد.

این فصل وضعیت مصدومیتن تقریبا مشابه است اما همانور که گفته شد عملکرد بایرن در دیدار رفت کاملا نشان داد که تیم کاملا توانایی کسب پیروزی در برنابئو را داراست.

 

5-گل هایی که خوردیم، گل هایی که نزدیم

همه این روزها از شکست بایرن برابر رئال صحبت می کنند اما نبایدفراموش کنیم که در واقع این رئال نبود که در مونیخ پیروز شد، بلکه بایرن بود که پیروزی را به آن ها هدیه داد. جز دو صحنه ی گل، که با اشتباهات فاحش بازیکنان و کم دقتی دروازبان رقم خورد، رئال موقعیت آن چنانی دیگری روی دروازه ی بایرن ایجاد  نکرد. طبیعتا شرایط در مادرید متفوات خواهد بود اما با درایت کادر فنی و در صورت تمرکز بازیکنان،امکان سلب موقعیت از رئالی ها باز هم وجود دارد، خصوصا که نفر چهارم خط دفاعی بایرن یعنی آلابا نیز بازگشته است.

 
6-مصدومین رئال

طبق اخبار رئال چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت . در این بین غیبت ایسکو و کارواخال قطعی می باشد و صحبت هایی نیز از نبود واران و ناچو نیز به میان آمده است که طبیعتا نبود هر کدام از آن ها قدرت نداشته ی رئال در دیدار رفت را کاهش خواهد داد.

و7-جمله ی معروف فوتبال غیر قابل پیش بینی است

بله! فوتبال قابل پیش بینی نیست و تا دلمان بخواهد در سالیان اخیر این جمله به ما اثبات شده است. از تبدیل شکست 3-0 در برابر منچستر به نتیجه ی 3-2 و صعود، که استارت اولیه اش با اخراج رافائل رقم خورد گرفته تا گل دقایق پاایانی راموس به اتلتیکو که ناگهان قهرمان لیگ قهرمانان را در دقیقه 9 عوض کرد.


با این حال این پیش بینی ممکنست به ضرر بایرن نیز باشد. اشتباه، اخراج و هرگونه عملکرد احساسی می تواند برای باواریایی ها گران تمام شود چرا که خوردن گل اول اگرچه نیاز بایرن را تغییر نمی دهد (چون دراین صورت نیز با زدن 2 گل بازی حداقل به وقت های اضافه می رود)؛ اما از لحاظ روحی در تیم اثر منفی خواهد گداشت.

بایرن نباید فراموش کند که 2 گل می خواهد که یعنی هر نیمه یک گل. و هر 45 دقیقه یک گل کاملا زمان مناسبی را در اختیار تیم قرار می دهد و از این رو با کمی حوصله انجام هر کاری حتی در برنابئو حتی در برابر رئال شدنی خواهد بود.

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
mohsen یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 16:26

امیدوارم بازیکنان سه شنبه شب، دل هاینکس را شاد کنن، فقط باید موقعیت های گلزنی تبدیل به گل بشه، قطعا بردیم

FC BAY یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 17:05

از یووه که کمتر نیستیم.
درسته سخته و امیدها کمه ولی همه چیز امکان داره

SMAO7 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 17:06

بهترین بخش این پشت نتایج ضعیف رئال در خانه است که دل منو برا صعود بایرن روشن کرده عجیب. البته وجود هاینکس کبیر رو نمیشه نادیده گرفت.

مسعودآلمانی_رئالی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:33

به همین خیالات خام باشید...مامیشینم تماشامیکنیم توی زمین خودمون بایرنم هی گل بزنه.خیالت پردازی کنید اشکالی نداره...

reza bayerni یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:48

ایسکو و ناچو امروز توی تمرینات حاضر بودن!!!!!!! اینا چرا اینقدر زود مصدوماشون برمیگردن!!!

reza bayerni یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:51

روبن هم میگن سه شنبه نیس!

ASO یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 19:08

به هاینکس شک نکنید ؛اما واقعا که مدیر های بایرن خسیس هستند ؛ ولی احتمالا جای روبن ریبری و جای ریبری الابا و تقریبا یک ترکیب از این نوع خواهد بود البته اگر روبن نتواند بایرن را برابر رئال همراهی کند

حسین باواریایی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 19:22

همه موارد بالا رو بزار کنار
همین دو مورد کافیه
۱.یوپ کبیر
۲.غیرت و تعصب بازیکنان
به دوستان رئالی فقط یه جمله میگم
مطمئن باشید رئال از بایرن فقط شکست نمیخوره بلکه تحقیر میشه

امید یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 19:28

اقا فقط برو ببین چه داوری رو برای سه شنبه انتحاب کردن!!!!!!!

علی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:22

یکی از روبن خبر رسمی بیاره لطفا

حرف حساب یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:38

دوستان منم مثل شما از دوست داران هاینکس هستم از سال 98 که با رئال قهرمان اروپا شد میشناسمش، اون چیزی که همیشه واسم جذاب بود خوش تیپیش و دیسیپلینش .. اما یه واقعیت در مورد هاینکس این هست که یکی از دلایل مصدویت های بازی رفت جلوی رئال اشتباه هاینکس تو بازی دادن به بازیکنای اصلی درست چهار روز قبل بازی با رئال، تو لیگ المان بود، ایده هاینکس این بود که با برد تو این بازی با روحیه خوب به بازی با رئال میرن اما اشتباه کرد، خودشم متوجه شد و دیدیم تو بازی دیروز تمام تیم رو تقریبا استراحت داد.. نباید به روبن و الابا بازی میداد روبن بسیار بازیکن شکننده ای از نظر مصدومیته. روبن چند روز قبلش یه بازی سخت تو جام حذفی کرده بود.. و البته سایر بازیکنای اسیب پذیر از نظر مصدومیت تیم هم بایداستراحت میکردن مثل الابا و ..
منم مثل همه شما از برگشت هاینکس به تیم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم با برد حداقل 2-0 تو بازی برگشت، بازگشت رویاییش به بایرن رو به بهترین شکل تو خاطره ها نگه داره هرچند تا همینجاشم فوق العاده بوده و بایرن رو از یه فصل بحرانی نجات داد

مهدی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 21:10

این مسعود آلمانی رئالی رو خود رئالی ها تحویل نمیگیرن . بابا رئالی ها این بنده خدا رو تحویل بگیرین تا دیگه هی نیاد اینجا چرت پرت بگه بنده خدا.من که چند بار هم گفتم ولی باز ایشون میان نظر میدن.مشکی نداره هر چی دلت میخواد بگو. ولی فقط دعا کن بایرن بالا نره فقط برو دعا کن.

mh13 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 22:42

آقا بنده به عنوان یه عاشق بایرن مستقیم از قائمشهر در خدمت شما هستم
اینجا عروسیه نساجی بعد 24 سال لیگ برتری شد
امیدوارم پس فرداشب بایرن هم رئالو بزنه تا هفته خوبم رویایی بشه
شاه شاهی دادا
عشق خدایی دادا
آی فرانک ریبری
تو پادشاهی دادا

Saeed یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 23:35 http://bayern.blogsky.com

بایرن‌باید با تمرکز بالا‌ وارد زمین بشه
عدم‌تمرکز کافی یکی از چند عامل باخت بود
رئال‌ انگیزه بالایی داره و این‌ میتونه‌ کارو سخت‌کنه‌
بایرن تاکتیک هوشمندانه‌ای تو بازی قبل داشت‌اما عدم‌تمرکز کار و خراب کرد

مسعودآلمانی_رئالی دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 01:16

مارس استیندل متاسفانه جام جهانی رو ازدست داد.یکی ازعناصرهجومی آلمان بودحیف شد

سام دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 09:36

مسعود المانی ریالی....تو مثل جاننثار باچاخار تو سریال شبهای ببره هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد