وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: رئال مادرید علاقه ای به خرید لواندوفسکی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان از لواندوفسکی می خواهد که به تمرینات تیمش توجه بیشتری کند. 

 

لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان معتقد است باشگاه رئال مادرید علاقه ای به خرید روبرت لواندوفسکی ندارد.

به گزارش اسکای، ستاره 29 ساله بایرن پس از 4 سال حضور در این باشگاه حالا امیدوار است در پایان فصل بتواند از تیمش جدا شود و به مادرید بپیوندد. اما ماتئوس در این باره می گوید:

“بر اساس اطلاعاتی که من دارم، رئال مادرید علاقه به خرید لواندوفسکی ندارد.
 

ماتئوس از مهاجم لهستانی بایرن می خواهد تمرکزش را بر روی بازی های مهم این تیم مانند دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نگه دارد.

“با توجه به چیز هایی که شنیده ام ترجیح می دهد در تمرینات بی تفاوت باشد و در بازی های بزرگ تفاوت ها را رقم بزند. باید به چیزی که اهمیت دارد فکر کند نه تغییر دادن مداوم نظراتش

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
12 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 22:44

درسته خبر پیوستن لوا به رئال همیشه بوده اما خیلی جالبه که روزنامه های معتبر اسپانیا چند روز مونده به بازی رفت بایرن ـ رئال به این اخبار و شایعات دامن زدن.
حالا کار به جایی رسیده که خیلی ها به متعهد بودن لوا شک کردن اونا با این شایعات کاری کردن که هوادارا علیه لوا باشن و اونم تمرکز لازم رو برای بازی نداشته باشه.
این اولین باری نیس که اونا همچین کارهای کثیفی رو انجام میدن.
با اینکه رئال پر افتخار ترین باشگاهه ولی الانم اگه به بازیشون نگاه کنی بعضی وقتا مثل تیم های حاشیه ی خلیج فارس رفتار میکنن.

اکبرماتئوس یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 23:49

عجب نامردایی هستند!
اون از مافیای داوری، این هم از شایعه سازی و تفرقه افکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد