وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه، توئیتی با مضمون بدتر بودن خطای کارواخال بر روی لواندوفسکی نسبت به اشتباه خودش برابر رئال مادرید را لایک کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی بیانکونری، هنوز از پنالتی اعلام شده به ضرر خودش و تیمش ناراحت به نظر می رسد. 

 

مهدی بن عطیه، مدافع یوونتوس، توئیتی با مضمون بدتر بودن خطای کارواخال بر روی لواندوفسکی نسبت به اشتباه خودش برابر رئال مادرید را لایک کرد. همانطور که احتمالا می دانید، داور دیدار برگشت رئال مادرید-یوونتوس، برخورد بن عطیه با وازکز در آخرین لحظات بازی را پنالتی تشخیص داد؛ پنالتی ای که در نهایت توسط رونالدو به گل تبدیل شد تا یوونتوس حذف شود. این تصمیم مایکل اولیور، حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت و حتی این داور انگلیسی اعتراف کرد روزهای عجیبی را پس از آن بازی سپری کرد.

در جریان پیروزی 2-1 رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی، یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه رئالی ها رخ داد؛ صحنه که به نظر رسید کارواخال با خطا بر روی لواندوفسکی، نگذاشت این مهاجم لهستانی ضربه سر دقیقی به توپ بزند اما پیرو آن، پنالتی ای به سود باواریایی ها اعلام نشد.

بن عطیه که به طور واضح هنوز از پنالتی اعلام شده به ضرر تیمش برابر رئال مادرید ناراحت است، توئیتی را لایک کرده که مضمونش حاکی از بدتر بودن خطای کارواخال بر روی لواندوفسکی نسبت به خطای خود این بازیکن بر روی وازکز بوده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امید جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 19:23

همیشه این یوفا کثیف پشت رئال هستش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد