وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ نغمه جدایی از بایرن مونیخ سر داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، احتمال دارد که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ژروم بواتنگ بایرن مونیخ را ترک کند.  

 

بواتنگ بیست و نه ساله از سال ۲۰۱۱ در بایرن مونیخ حضور دارد و موفق شد به همراه این تیم شش بوندس لیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد. حال او در مصاحبه ای مجله ورزشی سوکراتس گفت:


من با بایرن مونیخ همه چیز را تجربه کردم. پس الان به یک نقطه مشخصی رسیدم و الان باید از خودم سوال کنم که به چه چیز هایی در فوتبال نرسیده ام؟ آیا می خواهم در همین باشگاه پیشرفت کنم و در شرایط یکسانی باشم؟

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:15

به سلامت!! مصدومیتش هم به خاطر این بود که مسافت زیادی رو با توپ طی کرد و پاشو خیلی کشوند وقتی هافبک رئال اومد تو پاش!

FC BAY شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 16:43

دقیقا درسته من به چند نفر از دوستهام گفتم که بد شانسی یه چیزه ولی بی احتیاطیه بازیکن یه چیزه دیگه س و مصدومیتش تقصیر خودش بود که بدون دلیل و تو نقطه ای که اصلا لزومی نداشت حماقت کرد. وقتی هم مصدوم شد از همون نقطه ای که ایشون حضور داشتن توپ رفت تو گل .
گفتنش فایده نداره ولی ای کاش به جای سوله خاوی مارتینز رو میبرد دفاع وسط و تولیسو رو همون نیمه اول بازی میداد.
ژروم بازیکنه خیلی خوبیه ولی از لحاظ فیزیکی سنگینه و سرعت عمل نداره .
شما به بازیکنهای هم پستش تو تیمهای دیگه نگاه کنید حتی اگر قد و قامت ژروم رو داشته باشن ولی از لحاظ وزنی سبک تر و سریعتر هستن که این مسئله تو نوع و مدت زمان مصدومیت بازیکن خیلی تاثیر گذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد