وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بایرنی ها و رئالی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید از سری بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

به آن ها دو گل را هدیه دادیم. فرصت های عالی فراوانی را به وجود آوردیم. چه چیزی را از دست دادیم؟ ما نتوانستیم گل های لازم را بزنیم. از دست دادن بواتنگ و روبن دشوار بود و بعد از آن در همان نیمه اول گل احمقانه ای دریافت کردیم. در واقع هر دو گل هدیه ما به آن ها بودند. باید با ناکامی ها مقابله کرد. در چنین سطح های بالایی فرصت اشتباه کردن ندارید. زمانی که فرصتی به دست می آورید باید بهتر قدرش را بدانید. فرصت های زیادی داشتیم. عجیب بود! هیچ وقت ندیده ایم این قدر زیاد در نیمه نهایی موقعیت ایجاد کنیم. مخصوصا که حالا برابر رئال مادرید هم بازی می کردیم. به اندازه کافی خوب نبودیم و دو گل را به رئال هدیه دادیم. می خواهیم هر کاری را انجام دهیم تا این نتیجه را هفته آینده جبران کنیم. وظیفه و هدف ما همین است. نیمه نهایی دو بازی است پس باید ببینیم در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد. من از تیمم مطمئنم! فکر می کنم بواتنگ بازی برگشت را از دست می دهد. او احساس درد زیادی می کرد. امیدوارم مصدومیت روبن جدی نباشد.

 

توماس مولر:

مدت ها بود در این مرحله از رقابت ها چنین نمایشی نداشتیم؛ برابر رئال خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های گلزنی فراوانی خلق کردیم. دیشب کمی احساساتی شده بودیم و خونسردی لازم برای زدن ضربات آخر را نداشتیم، اتفاقی که اخیراً ما در آن عالی عمل کرده بودیم و در بازی های اخیرمان به خوبی از فرصت های گلزنی مان استفاده کرده بودیم. ما با گل نکردن موقعیت هایمان به رئالی ها این شانس را دادیم که در جریان بازی باقی بمانند؛ ضمن اینکه هر دو گلی که آنها به ثمر رساندند، روی اشتباه مستقیم بازیکنان ما بود و در واقع ما این برد را به آنها تقدیم کردیم؛ بین دو نیمه به موقعیت هایی که از دست داده بودیم فکر می کردم و از این اتفاقات و توپ هایی که از دست داده بودیم خنده ام گرفته بود! کنار آمدن با این شکست کار سختی است؛ اما اتفاقات این بازی به ما ثابت کرد که ما هم این شانس را داریم که در دیدار برگشت در زمین حریف این تیم را شکست داده و به مرحله بعد برویم. قطعا در دیدار برگشت نیز شانس های زیادی برای گلزنی خلق خواهیم کرد ولی این بار باید مطمئن تر به توپ ضربه بزنیم تا همانند بازی شب گذشته حسرت آنها را نخوریم.
 

خامس رودریگز:

بهتر بودیم و به پیروزی نزدیک‌تر. رئال مادرید دو شانس گلزنی خوب داشت و دو گل زد. همین مسئله کمی روحیه ما را به هم ریخت. با جنگندگی و انگیزه فراوان بازی کردیم اما باختیم و حالا هفت روز فرصت داریم تا برای بازی برگشت آماده شویم. باید با خودمان شفاف باشیم. در این بازی‌ها باید از هر موقعیت، یک گل ساخت. این چیزی است که می‌خواهیم و به آن نیاز داریم. هیچ کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. در حال حاضر بازیکن بایرن مونیخ هستم و در فرم و شرایط خوبی قرار دارم. هیچ کس از آینده خبر ندارد. تنها چیزی که می‌دانم این است که در بایرن خوب و راحتم. 

 

نیکلاس زوله:

اگر این بازی با برد 5-2 به سود ما خاتمه پیدا می کرد، هیچکس از این نتیجه گله مند نبود، چرا که بدون هیچ شکی تیم برتر میدان ما بودیم. تا به حال رئال مادرید را در مونیخ اینقدر ضعیف ندیده بودم و فکر می کنم ما این توانایی را داشتیم که به راحتی این تیم را شکست دهیم. مطمئنم که در دور برگشت این توانایی را خواهیم داشت که با برد برابر این تیم، به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

 

یاشوا کیمیش:

بدشانس بودیم که این بازی را با شکستی خانگی پشت سر گذاشتیم و به هیچ عنوان استحقاق این شکست را نداشتیم. سوله گفته باید 5-2 می بردیم؟ نه من می گویم باید با نتیجه 7-2 این تیم را شکست می دادیم. همه این بازی را دیدند، ما در نیمه نخست دو یا سه موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم نیز فرانک ریبری موقعیت های زیادی داشت که هیچکدام به گل تبدیل نشدند؛ من نمی توانم موقعیت های صد در صد گلزنی مان را نام ببرم، چرا که شش یا هفت بار در آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتیم و با بدشانسی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. با اینکه شرایط خیلی خوب به نظر نمی رسد اما نباید فراموش کرد که این بازی رفت و برگشت است و ما هنوز 90 دقیقه در برنابئو پیش رو داریم و همانطور که همه می دانیم در فوتبال هیچ‌ چیز غیرممکن نیست و ما می خواهیم به اسپانیا برویم تا شکست دور رفت را جبران کنیم.

 

فرانک ریبری:

ما یک نبرد را از دست دادیم نه تمام جنگ را. ما از فرصت هایمان در مادرید استفاده خواهیم کرد.
  

زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید):

از نتیجه بسیار راضی هستیم. با این حال مشکلات فراوانی در کنترل بازی در دقایق ابتدایی داشتیم. هنوز کار صعود تمام نشده و بایرن مونیخ می تواند در برنابئو بازگردد. با این حال از این که 2-1 بازی را در مونیخ بردیم، بسیار خوشحالیم. گلی که بایرن مونیخ به ثمر رساند به دلیل عدم تمرکز ما بود. فقط تقصیر ناواس نبود. او در نیمه دوم بسیار خوب کار کرد. بدون داشتن ماکیت توپ کمی به مشکل خوردیم. ریبری شب شگفت انگیزی را گذراند. بسیار با انگیزه هستیم. در کل فکر می کنم امشب بازی را بسیار خوب کنترل کردیم. حالا باید یک بار دیگر با هم بازی کنیم. می دانیم که کار حریف تمام نشده است. این پیروزی فقط یک قدم رو به جلو است و چیز بیشتری محسوب نمی شود. بعد از بازی برابر یوونتوس، حالا می دانیم که باید با بایرن مونیخ به طور متفاوتی بازی کنیم. در غیر این صورت برایمان بد تمام می شود. مارسلو یک بازیکن کلیدی برای ما محسوب می شود که در حمله و دفاع شرکت دارد. بعد از بازی با یووه فهمیدم که باید با نگرش متفاوت تری به بازی برگشت نگاه کنیم چون نمی خواهیم دیگر چنین شبی تکرار شود. در فوتبال هرگز نمی توانید همه چیز را تمام شده بدانید. می دانیم که قرار است برای صعود زجر بکشیم. باید در بازی برگشت هم بجنگیم. ایسکو؟ او از ناحیه شانه مشکل داشت. مجبور شدم او را تعویض کنم. امیدوارم جدی نباشد.  کارواخال هم صدمه دیده است. البته خودش گفت درد زیادی ندارد. آسنسیو؟ او عالی کار می کند. سرعتی عالی دارد و ضرباتش هم عالی هستند. او به خوبی بازی کرد و هم تیمی هایش از بودن کنارشان او خوشحال هستند. نیمکت نشینی بیل و شاید او تیم را با این وضعیت ترک کند؟ نمی دانم! مهم این است که بهترین کار را در حال حاضر انجام دهیم. در پایان من باید انتخاب کنم که چه کسی بازی کند. بازیکنانی در تیم هستند که بسیار خوب بازی می کنند. مسابقات زیادی وجود دارند. بعضی ها فکر می کنند من به گرت فکر نمی کنم اما این درست نیست. 

 

سرخیو راموس (کاپیتان رئال مادرید):

واقعیت این است که می‌دانستیم قرار است در زمین با چه چیزی رو به رو شویم و چه چیزی می‌خواهیم. ورزشگاه فوق العاده و بازی فوق العاده‌ای بود. اگرچه دو گل زدیم اما در دفاع هم عالی بودیم. مردم انتظار داشتند 3-0 ببریم اما این خیلی دشوار است. حالا باید در خانه کار را تمام کنیم. هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم. باید آرامشمان را حفظ کنیم و نهایت احترام را برای بایرن قائل باشیم. وقتی در خانه حریف پیش می‌افتید، کمی عقب می‌کشید و باید رنج بیشتری متحمل شوید چون تیم مقابل برای برگشت به بازی حمله می‌کند. بایرن موقعیت‌هایی هم داشت اما ما هم در دفاع عالی بودیم. باید از این بازی‌ها درس گرفت تا اندک اشتباهاتمان هم تکرار نشود. در نهایت به خاطر تلاش همه بردیم. پس از بیرون رفتن کارواخال، لوکاس باید جای او را پر می‌کرد. او همه چیزش را گذاشت. مقابل ریبری که یکی از بهترین‌های دنیاست. لوکاس عالی بود اما نمایش عالی همه تیم باید مورد تمجید قرار بگیرد. می‌دانستیم که باید چطور فشار حریف را تحمل کنیم و این چیزها تیم را قوی‌تر می‌کند. به پیشرفتمان ادامه خواهیم داد. آسنسیو؟ مارکو بازیکن مهمی است. هر بازیکنی که از نیمکت به زمین می آید باید چیزی به تیم اضافه کند. 

 

کیلور ناواس (دروازه بان رئال مادرید):

در این دست از بازی‌ها باید شجاع باشید و همه چیزتان را بگذارید. به لحاظ ذهنی قوی باشید. هم تیمی‌های فوق العاده کار کردند و راضی از نتیجه، زمین بازی را ترک می‌کنیم. بایرن تیم بزرگی است و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. این دست بازی‌ها را فقط همین طور می‌توانید ببرید؛ باید رنج بکشید. آنها هیچ وقت تسلیم نمی‌شدند اما تحمل کردیم و در نهایت هم به پیروزی رسیدیم. حالا باید آرام باشیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. باید در بازی برگشت هم همه توانمان را بگذاریم. همه با هم. همه چیزمان را خواهیم گذاشت چون از بازی برگشت هم پیروزی می‌خواهیم. آسنسیو؟ معرکه است. مارکو عالی بازی کرد و وقتی فرصت گلزنی نصیبش می‌شود، به زیبایی کار را تمام می‌کند. فوق العاده.
 
تونی کروس (بازیکن رئال مادرید):

رونالدو در خط حمله تلاش بسیاری کرد. می دانستیم بایرن مونیخ پرس شدیدی را اجرا خواهد کرد. می خواهیم دوباره لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، باورنکردنی خواهد بود.با یوپ هاینکس رابطه خوبی دارم و هنوز در ارتباط هستیم. برای او بهترین آرزوها را دارم؛ البته به طور واضح نه تا وقتی که پای لیگ قهرمانان در میان باشد!

 

لوکاس وازکز (بازیکن رئال مادرید):

می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. همین طور هم بود اما نتیجه فوق العاده‌ای گرفتیم. روی گل دوم ضد حمله فوق العاده‌ای زدیم. مارکو اول به من پاس داد و سپس توپ را به خودش دادم و او هم خیلی خوب کار را تمام کرد. بازی در پست دفاع راست؟ با کمک هم تیمی‌ها، کارم آسان‌تر شد. او 35 ساله است اما جوری بازی می‌کرد انگار 10 سال جوان‌تر است! کار هنوز تمام نشده و مسیری طولانی تا رسیدن به فینال باقی مانده است. نود دقیقه واقعا طولانی و پرفشار باقی مانده است. فصل گذشته هم بایرن در بازی برگشت کار را برای ما بسیار دشوار کرده بود. بنابراین برای رسیدن به فینال باید در برنابئو هم نمایش فوق العاده دیگری داشته باشیم.
 
مارکو آسنسیو (بازیکن رئال مادرید):

راهی جز مبارزه برای کسب نتیجه نداشتیم و حالا نبرد مونیخ تمام شد اما باید سعی کنیم در برنابئو قوی تر از این ظاهر شویم. از نتیجه حاصل شده بسیار خوشحالم. ما می دانستیم که در مونیخ کار دشواری خواهیم داشت اما موفق شدیم بازی را به شکلی مدیریت کنیم که با برتری کوچکی به خانه بازگردیم. ما می دانستیم که بایرن تیمی بسیار قدرتمند است که در بخش های مختلف بازی به دنبال تسلط بر جریان توپ خواهد بود پس ما سعی کردیم از روشی که آنها می خواهند رئال مادرید را تحت فشار بگذارند، استفاده کرده و به گل دست یابیم. از همان ابتدا دیدم که واسکز فرار خوبی داشته و پاس خوبی برای من ارسال خواهد کرد. از همان لحظه اول متوجه فرار و پاس وازکز شده بودم.

نظرات 11 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:12

چقدر این تونی کروس حال به هم زن شده!!!

نویر جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 00:54

مهم نیست که مصدوم کی نیست . دیگه بازی برگشت با تمام قوا و با غیرت بازی کنیم
مثل رم که بارسلون حذف کرد یا یونتوس که ۳ تا زد
دعا میکنم ببریم طلسم ۵ ساله تموم شده
عشق اول و آخر بایرن
شاید به خاطر هاینکس با غیرت رفتن و بردن
به امید فینال

مسعودآلمانی_رئالی جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 01:33

خیالت راحت بازی برگشت هم مال هست.شما فکرکردیدرئال توی سنتیاگو مث آلیانزآرنابازی میکنه.قول بهتون میدم توی بازی برگشت همون نیمه اول رئال باتمام قواحمله میکنه.پارسال هم بهتون گفتم شما هریال به نمیکت ضعیف خودتون می بازید.فرق رئال من بابایرن شما نیمکت قوی رئال و نمیکت ضعیف بایرن هست.شماچندسال نیمکت ندارید.هرچنددیشب بایرن بیشترمیدان داری کردیه جواری بهتربودولی رئال به نتیجه دلخواهش رسید

محمد یحیی جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 02:00

مسعود رئالی دیشب از تیمت هیچ حمله ای ندیدم جز اشتباه بازیکنان بایرن که تقدیم رئال کردن الان بایرن ۲ بر ۱ عقب پس این بایرن که تو برنابئو باز هم حمله میکنه رئال مگر اینکه روی ضد حمله بتونه دروازه بایرن تهدید کنه وگرنه روی کار تیمی فکر نکنم امیدوارم در بازی برگشت بایرن سروپا حمله باشه تا تیم رئال خسته کنه به نظر من بایرن باید بازی با فرانکفورت اصلا جدی نگیره و خوب استراحت کنه برای سه شنبه همه عالم دارن میگن دیشب حق بایرن باخت نبود میگن چقد فوتبال خنک شده تیمی که ۱۷ موقعیت گلزنی مسلم ایجاد میکنه و با خوش شانسی حریف گل نمیخوره ولی تیمی که اصلا حمله نمیکنه روی یه اشتباه بچه گانه گل میخوره و در نهایت بازی رو واگزار میکنه میگفتن واقعا بایرن تیم خوبیه تازه با این همه مصدوم قول میدم اگه بایرن مصدوم نمی‌داشت رئال لوله میکردن واقعا حیف این بایرن که حذف بشه

کاپیتان لام جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 02:27

امید ما فقط هاینکس

برو خونتون رئالی (: جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 06:10

به کاری دیشب رئال کرد نتیجه گرایی نمیگن
بهش میگن اتوبوس پارک کردن
مث اینتر 2010 تبریک میگم به شما رئالیای دوست داشتنی که بزرگترین باشگاه جهانین ولی با توپ از نیمه خودتون نمیتونین اینورتر بیاین
حالا ببین بایرن هم تو سانتیاگو اتوبوس پارک میکنه یا میاد تو زمینتون با جرعت حمله میکنه
بهتره بازیای لیورپولو نگاه کنی که با بازیکنای درجه2 چجوری وحشتناک حمله میکنه
باخت 6-2لورکوزن شرف داشت به برد شما
اونا حداقل تونستن خودشون موقعیت خلق کنن

مانو روبری جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 10:46

مسعود داداش خیلی دوست دارم چهرتو بامداد چهارشنبه ببینم امیدوارم اگه حذف شدید همین جا بیایی و بگی که تمام حرفایی که زدی چرت و پرت بوده

یاسر جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 11:23

فرانک ریبری خوب بازی کرد ولی بایرن به دو بازیکن جوان در ګوش ها ضرورت داره

محمد جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:10

ببین مسعود فرق ما با شما اینه که با غیرت پشت سر یوپ هستیم و اگر حذف شه بازم دوستش داریم ولی شما چی فقط کافی زیدان نتیجه نگیره با لگد پرتش میکنید بیرون آیا زیدان حاضره به خاطر رئال از بازنشستگیش بزنه به خاطر رئال؟؟
فرق ما باشما اینه که وقتی تیم سخت باخته و خسته است پا میشیم و تشویقش میکنیم . میدونیم که این روز ها تموم میشن و همیشه و تا ابد میگم عشق است بایرن و یوپ کبیر

کاپیتان لام جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 13:23

چه برد چه باخت
ممنونیم از هاینکس

اکبرماتئوس شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 21:03

مدیران محترم وبلاگ!
هم اکنون "دشمن پشت دروازه"است.
پس نااهلان را راه ندهید لطفاً!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد