وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: مهار رونالدو یک راز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس، مدافع بایرن مونیخ معتقد است که سبک بازی رونالدو نسبت به سال‌های گذشته دچار تغییرات بسیاری شده است.  

رونالدو 22 گل در 12 بازی اخیر به ثمر رسانده و در دیدار آخر مقابل بایرن در چمپیونزلیگ، موفق شد هت تریک کند. با این وجود، هوملس معتقد است که رونالدو مثل گذشته نمی‌تواند بازی را یک تنه به نفع  تیمش در بیاورد. 

او گفت:" من خیلی تیم‌ها را زیر نظر دارم و بازی‌ها را تماشا می‌کنم. من در کل به فوتبال علاقه مند هستم و به خیلی نکات توجه دارم. فکر می‌کنم روش‌هایی برای رونالدو وجود دارد که بتوان او را مهار کرد. سعی می‌کنم از این الگوها استفاده کرده ولی این رازها را پیش خودم نگه می‌دارم. 

رونالدو در چند سال اخیر سبک بازی اش را عوض کرده است. مثل گذشته نیست که دائم توپ را در اختیار داشته باشد. بیشتر سعی دارد که ضربه آخر را بزند و گلزنی کند. از همین رو، او بهترین گلزن جهان است زیرا می‌تواند هر مدلی بخواهد گل بزند. رئال واقعا از گوشه ها تیم خطرناکی است، همینطور روی ضربات شروع مجدد. در خط میانی هم با حضور بازیکنانی مثل کروس عالی هستند. باید توپ را خارج محوطه دفاع کرد. دفاع کردن مقابل رونالدو دشوار است زیرا او نیازی ندارد که 8 ضربه به توپ بزند تا گلزنی کند. او روی لمس اول یا دوم می تواند گل بزند."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد