وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زیدان: هیچ کدام از دو تیم شانس بیشتری ندارند؛ احترام زیادی برای هاینکس قائلم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه جدال حساس دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

 

در حالی که چهارشنبه شب از ساعت 23:15، رئال مادرید قرار است در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود، زین الدین زیدان در مورد هامس و انگیزه هایش در مقابل رئال مادرید گفت:

“او برای این بازی انگیزه دارد زیرا یک فوتبالیست است اما نیازی ندارد خودش را به هیچکس اثبات کند. هر کس فکر می کند من مخالف هامس هستم اشتباه می کند. او می خواهد خودش را اثبات کند و انگیزه دارد زیرا یک فوتبالیست است، همین.
 

رئال مادرید برای چنین بازی هایی به چه چیزی نیاز دارد؟

“در بازی های لیگ، باید هر سه روز یک بار یک بازی انجام دهید و ثبات زیادی داشته باشید اما در ابتدای فصل ما این ثبات را نداشتیم و به همین دلیل به مشکل بر خوردیم. ما هنوز در لیگ قهرمانان و مرحله نیمه نهایی هستیم اما این هیچ چیزی نیست. باید بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. شرایط هم مثل همیشه خواهد بود. بعضی از بازیکنان، نمی توانند در ترکیب باشند.
 

شما ایسکو را ترجیح دادید و هامس را فروختید.

“من نمی خواستم هامس جدا شود. خودش خواست جدا شود. من هیچوقت با او مشکلی نداشتم.
 

در بازی مقابل یوونتوس در کناره های زمین مشکل داشتید و گل خوردید. برای این مشکل چکار کرده اید؟

“ما از نقاط قوت حریف آگاهیم و تلاش می کنیم آنها را متوقف کنیم اما همچنین مهم است به یاد داشته باشیم که ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. ممنونم که سه گل دریافتی مقابل یووه را به من یادآوری کردید اما ما باید روی کار خودمان و توانایی هایمان تمرکز کنیم.
 

برای ایجاد انگیزه به بازیکنان چه می گویید؟

“می دانید که نمی توانم حرف هایم به بازیکنان را به شما بگویم. این مسائل در رختکن می ماند. من در آخرین جلسه تمرینی صحبت خواهم کرد اما مهم تر از آن، کار ما در تمرینات و آمادگی ماست. امشب هم تمرین داریم و با شرایط مسابقه خودمان را وفق می دهیم اما این تمام چیزی است که می توانم به شما بگویم.
 

از مصاف با یووه چه درسی گرفتید؟

“هیچ چیز. البته که ما همیشه بازی هایمان را نگاه می کنیم اما آن بازی مربوط به گذشته است. باید روی بازی فردا تمرکز کنیم.
 

سومین نیمه نهایی متوالی باعث می شود چیزی را تغییر دهید؟

“نه، بازیکنان چنین بازی هایی را دوست دارند. انگیزه در تیم مهم است اما در چنین بازی هایی نیازی نیست انگیزه ایجاد کنید بلکه بازیکنان پر از انگیزه هستند.
 بیشتر از آنکه به فکر فتح لیگ قهرمانان باشیم، به این فکر می کنیم که ما در نیمه نهایی هستیم. به بردن در این بازی فکر می کنیم و اینکه قرار است مقابل یک تیم بزرگ بازی کنیم که همین حالا قهرمانی اش را در آلمان قطعی کرده است.
 

کریستیانو می تواند تعیین کننده این بازی باشد؟

“از نقش و اهمیت کریستیانو آگاهیم. می دانیم که او همیشه می تواند گلزنی کند و این برای ما مهم است.
 

راموس به تیم شما چه چیزی عرضه می کند؟

“او کاپیتان و رهبر ماست و بازیکنان بسیار مهمی برای تیم به حساب می آید. حضور راموس برای تیم خیلی بهتر است.
 

چرا خیلی زیاد از بنزما دفاع می کنید؟

“من از تمام بازیکنانم دفاع می کنم. به همین دلیل اینجا هستم. آنها هر روز به من کمک می کنند. آنها هر روز می جنگند و تلاش می کنند و توانشان را برای تیم می گذارند و من همیشه از تمام بازیکنانم حمایت خواهم کرد.
 

رکورد رئال مادرید؟

“مادرید باشگاهی است که آماده بازی در چنین سطحی است. زمانی که تاریخ باشگاه را مرور کنید، چیزی بیشتر از این مسائل است. ما برای بازی های بزرگ آماده هستیم. باز هم با انگیزه وارد می شویم و خوشحالیم که می توانیم در چنین بازی هایی حاضر باشیم.
 

کدام تیم شانس بیشتری دارد و آیا با هم وطنتان فرانک ریبری صحبت کرده اید؟

“فکر نمی کنم هیچکدام از دو تیم شانس بیشتری داشته باشند. بازی متفاوتی نسبت به فصل قبل خواهد بود. نام دو تیم یکی است اما بازی متفاوت و در زمان متفاوتی است. می دانیم که در طی بازی باید زحمت زیادی بکشیم اما فوتبال همین است.
 

زیدان همچنین گفت به سوال در مورد صحبت با ریبری پاسخ نمی دهد. یوپ هاینکس از شما به عنوان بازیکن و مربی تمجید کرد. در مورد حریفتان چه فکری می کنید؟

“خب، او به طور واضح کارها را خیلی خوب انجام داده است. احترام زیادی برای یوپ هاینکس قائلم. او کارهای بزرگی در رئال مادرید و بایرن مونیخ انجام داده و قابل تمجید است. در مورد او فقط می توانم چیزهای خوب بگویم اما فردا یک بازی داریم و باید به آن فکر کنیم. یک بازی بزرگ، مقابل یک تیم بزرگ.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:58

اگه داورى با شما باشه شانس دو تیم برابره.اگه داورى بیطرف باشه مثله آب خوردن حذفتون میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد