وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: تیمی قهرمان چمپیونزلیگ می شود که یکدست تر باشد؛ نگران داوری مسابقه با رئال مادرید نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کنفرانس مطبوعاتی سرمربی محبوب و موفق باوارایی ها قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعتی پیش به پایان رسید.  

یوپ هاینکس و شاگردانش در بایرن مونیخ فردا شب (چهارشنبه) در آلیانتس آره نا میزبان رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خواهند بود و سرمربی قرمزها ساعتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این مسابقه، شرکت کرده است.

به نقل از منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، هاینکس صحبت هایش را با اشاره به داوری آغاز کرده است:

“در تمام دوران کاری ام، همیشه نگاهی بی طرفانه به داور داشته ام. به انتخاب گروه داوری مسابقه فردا هم اطمینان کامل دارم. معمولا بهترین داوران برای بازی نیمه نهایی برگزیده می شوند. کایپرز را به خوبی می شناسم و نگرانی ای ندارم. بازیکنان باید فردا احترام داور و تصمیماتش را نگه دارند.
 

سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ در ادامه در مورد ستاره های خط حمله دو تیم صحبت کرده است:

“رونالدو دوران بازی بی نظیری داشته است، ولی تیمی قهرمان چمپیونزلیگ می شود که یکدست تر باشد. ما هم لواندوفسکی را در اختیار داریم که 39 گل در این فصل به ثمر رسانده است. پس باید پرسید چه کسی قرار است لوا را مهار کند؟ بایرن از روبرت راضی است. او همیشه آماده تاثیرگذاری است و همواره خود را آماده نگه می دارد.
 

 هاینکس در ادامه لب به تمجید از زین الدین زیدان هم گشوده است:

“همیشه او را به عنوان یک بازیکن، ستوده ام و الان هم در قامت مربی، آرامشش در کنار زمین را دوست دارم. نشان می دهد مقابل دوربین ها ادا درنمی آورد. او یک الگوی خوب در مربیگری است.
 

مرد 72 ساله نیمکت دی روتن در خصوص هیجان بازی هم گفته است:

“معمولا آدم آرام و خونسردی هستم، ولی فردا موقع بازی پر از هیجان و اشتیاق خواهم بود. به نظرم هیچ تیمی برتری بزرگی ندارد، ولی حس خوبی نسبت به مسابقه دارم. اگر به دو تیم نگاه کنید، مهمانی فوتبالی جذابی برای طرفداران خواهد بود. امکان رخداد هر نتیجه ای وجود دارد. ما کنار هم نمایش های خوب و دلپذیری در طول فصل داشته ایم. می خواهیم با رسیدن به فینال اروپا، ثمره تلاش هایمان را ببینیم.
 

“در حس و حال شبیه به 2013 هستیم و به عنوان تیم، سخت تمرین می کنیم، ولی حریف بزرگی روبروی مان خواهد بود. شیوه رهبری و مربیگری ام تغییر نکرده است، ولی چون باید با آدم های متفاوتی در زمین کار کنم، فکر می کنم بزرگترین توانایی ام در کنار مهارت مربیگری، رهبری منابع انسانی است.
 

“نمی توان لیگ قهرمانان را خرید. هر تیمی باید رشد کند و بازیکنانش به رابطه مناسب باهم برسند. باید سطح احترام قابل توجهی هم بین بازیکنان وجود داشته باشد.
 
 

ستاره سال های بسیار دور تیم ملی آلمان به حضورش روی نیمکت رئال مادرید در جریان قهرمانی 1998 آنها در اروپا هم صحبت کرده است:

“هیچ وقت به عقب نگاه نکرده ام. مسابقات 1998 و 2013 را دوباره تماشا نکرده ام. با این حال، خاطرات بسیاری از آن شب در آمستردام و دیدار برابر یوونتوس دارم.
 

هاینکس در مورد رسیدن یا نرسیدن مصدومان تیمش به دیدار برابر قهرمان اروپا، مساله را به فردا موکول کرده است:

“در مورد بازی کردن یا نکردن تولیسو و آلابا، فردا تصمیم می گیریم. ویدال بازیکنی کلاس جهانی است و مصدومیتش واقعا تاسف آور بود، ولی تیم برای آرتورو می جنگد تا شاید با بالا بردن جام، لذت لازم را ببرد.
 

آقای پدر به وضعیت هامس رودریگز موقع آمدنش به مونیخ هم پرداخته است:

“وقتی در اکتبر به بایرن برگشتم، هامس افسرده نشان می داد و از لحاظ فیزیکی در اوج نبود. با او صحبت کردم و اعتماد به نفسش بیشتر شد. بعد از آن، پیشرفت فوق العاده ای داشته است. پتانسیل لازم را دارد.
 

هاینکس با مرور خاطر قبلش با ژروم بواتنگ، گفته است:

“قبلا توفیقات بسیاری باهم داشته ایم. در اکتبر که تیم را تحویل گرفتم، آماده نبود و همیشه احتمال مصدومیتش می رفت. در ادامه با کمک های دکتر برویش و سایر کادر فنی کمکش کردیم به فرم بدنی بهتری برسد. الان هم یکی از رهبران تیم به شمار می رود.
 

یوپ هاینکس در آخرین روزهای فوتبالی اش، صحبت هایش را با ابراز خوشبینی نسبت به دیدار بزرگ، به پایان برده است:

“روحیه بسیار خوبی در تیم داریم و فقط به همین شکل به موفقیت می رسیم. به همین دلیل نسبت به بازی فردا شب بسیار بسیار، خوشبین ام.
 
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 22:37

هاینکس: قصد بازگشت نداشتم اما به عشق بایرن آمدم.
هیچوقت این حرفت یادم نمیره ولى افسوس که حداکثر فقط 7 بازى دیگر در نیمکت بایرن خواهى بود.

Aso سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 23:36

ای کاش زمان برای تو مربی خوب المانی نگه داشته میشود و تو تا همیشه مربی بایرن بودی ؛ واقعا مرد بی نظیری در راهبری بایرن هستی ؛ تیمی که هیچ امیدی در ان نبود با امدن تو حال میخواهد سه گانه را تکرار کند

کیوان چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 10:57

جای تاسفه که تا پایان فصل یوپو داریم.ای کاش سالهای سال با بایرن می موند.اصلا بایرن با یوپ شخصیته متفاوتی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد