وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلگنر: من یک آلمانی خوب نیستم و امیدوارم رئال مادرید برابر بایرن مونیخ پیروز شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان سابق رئال مادرید امیدوار است تا این تیم برابر نماینده آلمان پیروز شود. 

 

بودو ایلگنر، دروازه بان آلمانی سابق رئال مادرید که با این تیم در سال 1998 قهرمان اروپا شد، امیدوار است تا تیم سابقش برابر بایرن مونیخ، تیم هموطنش پیروز شود. ایلگنر در مصاحبه با کادنا کوپه در خصوص این دیدار گفت:

“من یک آلمانی خوب نیستم، پس در این بازی رئال مادرید را تشویق می کنم زیرا قلبا هوادار این تیم هستم. آینده؟ دوست ندارم مربی شوم اما اکنون یک مدیر ورزشی هستم. هرروز یک سرمربی جدید به دنیا معرفی می شود و نیازی به مربیگری من نیست. از وضعیت این فصل رئال مادرید و رها کردن لالیگا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان متعجب نیستم زیرا در سال 98 نیز ما چنین کاری کردیم و قهرمان اروپا شدیم. کیلور ناواس؟ او دروازه بانی فوق العاده است و در دو قهرمانی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان تعیین کننده بوده است. از نظر من ناواس جزو پنج دروازه بان برتر دنیا نیست اما او برای رئال مادرید ایده آل است. با این حال، دوست دارم کپا آریزابالاگا، دروازه بان بیلبائو به رئال مادرید بیاید.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید بایرنی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:00

خاک بر سرت

رضا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 09:13

بی غیرت. امیدوارم بایرن جوری ببرش که تو یکی تا تهههه بسوزی

سام چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 09:14

تعجب میکنم..میشه ادم اصل خودشو فراموش کنه؟مگر شخصیتش باچه خار باشه

حسین باواریایی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:58

مسعود آلمانی رئالی دومه

Heinz چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 21:27

دوستان لطفا ابتدایی و بچه گانه نظر ندید. خاک بر سرت یعنی چی؟ بی غیرت چیه؟
هر کسی آزاده هر تیمی رو تشویق کنه. لطفا برای ایلگنر احترام قائل باشید. اون افتخار پوشیدن لباس مانشافت رو داره.

محسن آلمانی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:12

هرکس دوست داره تیمی دوست داره تشویق کنی چیه بی غیرتی به چی میگن الان ژابی آلونسو اسپانیایی هرگز بازی رئال بایرن طرفدار بایرن نمی شه طرفدار تیم کشورش میشه اینا بی عرضه هستن کروس از این هم بی عرضه تره .حروم زاده ها پنج ساله جلوی تیمهای کشورشون یه جوری بازی نمی کنن برابر بقیه تیمها خوبن همه شون برن گم شن بایرن مونیخ رو بیچاره کردن برنارت خاوی مارتینز رافینیا تیاگو یکی از دیگری بدتر .خامس خیلی خوبه هدف اسپانیایی کردن نابود کردن بایرنه با نابودی بایرن تیم ملی آلمان هم نابود میشه کی میخواد بازی کنه کروس بی غیرت نه دفاع داریم نه دروازه بان داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد