وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس رئال، رودریگس بایرن؛ کدام یک بهتر هستند؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خامس رودریگس، ستاره جوان کلمبیایی در حالی با لباس بایرن‌مونیخ آماده رقابت با تیم سابقش، رئال مادرید می‌شود که آمار نشان‌دهنده بازی برتر او در بایرن نسبت به روزهای حضور در برنابئوست.  

این ادعا نه تنها حاصل مشاهده سبک بازی خامس بلکه نتیجه آمار استخراج شده از عملکرد آقای گل جام‌جهانی ۲۰۱۴ در دو تیم اخیرش است.

خامس پس از انتقال پرسروصدا از موناکو به رئال مدنظر زیدان قرار نگرفت و به بایرن قرض داده شد. حالا ظاهرا یوپ هاینکس، سرمربی تیم مونیخی به حدی از او راضی است که به سران باشگاه توصیه کرده بند قطعی کردن قراردادش با پرداخت ۴۲ میلیون یورو در پایان فصل آینده را فعال کنند!  این اتفاق و محبوبیت خامس در مونیخ، دلایل آماری دارد. جوان کلمبیایی در ۳۴ مسابقه این فصل بایرن حضور داشته و ۶ گل و ۱۲ پاس گل ثبت کرده است که آمار مفیدی برای ۲ هزار و ۱۹۹ دقیقه بازی محسوب می‌شود. خامس پس از انجام ۴۲ بازی در اولین فصل حضور در برنابئو طی ۲ فصل بعدی تنها ۳۲ و ۳۳ بار به میدان رفت. برخلاف زیدان، هاینکس، رودریگس را روی نیمکت غل و زنجیر نکرد و تنها در ۹ بازی به عنوان بازیکن تعویضی از این ستاره بهره برد. خامس در فصل جاری ۱۴ بار تعویض شد؛ در حالی در فصل دوم و سوم حضورش در رئال مادرید به ترتیب ۱۲ و ۱۳ بار در ترکیب اصلی و نفرات ذخیره جایی نداشت. او در رئال تحت نظر آنچلوتی در تمامی مسابقات ۱۷ گل زد. خامس کم‌ترین میزان پاس گلش را با ۱۰ پاس در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ در لباس رئال مادرید به ثبت رساند. او تا اینجای فصل ۲ پاس گل بیش از آن مقطع ارسال کرده و هنوز چند بازی دیگر فرصت افزودن به این آمار را دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد