وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تحلیل اجمالی وب سایت یوفا از وضعیت بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان

بایرن مونیخ پس از حذف به دست رئال مادرید در دو بازی جنجالی از رقابت‌های فصل 2016/17 لیگ قهرمانان اروپا، حال دوباره به کهکشانی‌ها رسیده‌اند. باواریایی‌ها بار دیگر با یوپ هاینکس خواهان سه‌گانه هستند.  

چگونگی صعود به نیمه نهایی

صعود به عنوان تیم دوم گروه 

پیروزی خانگی 3-0 برابر اندرلخت | شکست خارج از خانه 3-0 برابر پاری سن ژرمن | پیروزی خانگی 3-0 برابر سلتیک | پیروزی خارج از خانه 2-1 برابر سلتیک | پیروزی خارج از خانه 2-1 برابر اندرلخت | پیروزی خانگی 3-1 برابر پاری سن ژرمن

مرحله یک هشتم نهایی

بایرن مونیخ 8-1 بشیکتاش (پیروزی 5-0 در خانه و پیروزی 3-1 خارج از خانه)

مرحله یک چهارم نهایی

بایرن مونیخ 2-1 سویا (پیروزی 2-1 خارج از خانه و تساوی بدون گل در خانه)

ترکیب احتمالی تیم در بازی با رئال‌مادرید

(4-2-3-1): اولرایش | کیمیش، هوملس، بواتنگ، آلابا | مارتینز، تیاگو | روبن، مولر، ریبری | لواندوفسکی

سبک بازی

با حضور خاوی مارتینز به عنوان نقش محوری میان خط دفاعی و میانی و فول‌بک‌هایی (داوید آلابا و یاشوا کیمیش) که رو به جلو بازی می‌کنند، بایرن خط حریف را می‌شکند. لواندوفسکی به عنوان مهاجم هدف در مرکز خط حمله بایرن جای دارد، با این حال با توماس مولر، هامس رودریگز، آرین روبن، فرانک ریبری و تیاگو آلکانترا بایرن مونیخ گلزن‌های بسیاری دارد.

بهترین بازیکنان در فوتبال فانتزی

مهاجم: روبرت لواندوفسکی (44 امتیاز)

هافبک: یاشوا کیمیش (38 امتیاز)

دروازه‌بان: اسون اولرایش (38 امتیاز)

سرمربی

سرمربی 72 ساله در هر سه حضور قبلی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به فینال رسیده است که حاصل آن‌ها دو پیروزی (رئال مادرید در 1998 و بایرن مونیخ در 2013) و یک شکست (بایرن در 2012) بوده است. او در ماه اکتبر خود را برای یک فصل از بازنشستگی خارج کرد و حال فرصت تکرار سه‌گانه با بایرن مونیخ را دارد.

چرا ممکن است آن ها قهرمان شوند؟

ترکیب بایرن مملو از استعدادهایی در سطح جهانی است و با آن‌ها مربی‌ای دارند که راه موفقیت در بازی‌های حذفی را می‌داند. با قهرمانی در بوندس‌لیگا و رسیدن به فینال جام حذفی آلمان تب سه‌گانه در مونیخ وجود دارد. نگرش مثبت آن‌ها را به حرکت رو به جلو وا می‌دارد.

جای پیشرفت بیشتر برای بایرن مونیخ

بایرن اخیرا در عملکرد دفاعی دچار ضعف شده است. آن‌ها طی 10 بازی اخیر تنها در دو بازی دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند. در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید گل در زمین حریف می‌تواند بسیار مهم باشد. مردان هاینکس باید حواسشان به زنگ خطر برای گل‌های غیرضروری باشد.

چیزهایی که تاکنون درباره بایرن نمی‌دانستید

هاینکس می‌تواند به مسن‌ترین سرمربی تبدیل شود که جام اروپایی بالای سر می‌برد و مولر نیز -در صورت حضور در هر دو بازی نیمه‌نهایی- در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای صدمین بار در این رقابت‌ به میدان می‌رود. تنها دو بازیکن بایرن مونیخ تعداد بازی‌های بیشتری در بالاترین رقابت باشگاهی اروپا دارند، فیلیپ لام با 105 بازی و اولیور کان با 103 بازی.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:11

چه بریم فینال چه حذف شیم پدر یوپ تا ابد در قلب ما جاداره و خداوند عمر نوح و صبر عیوب به این مرد بده[:S004:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد