وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام قاطع زیدان به رئالی‌ها پیش از دیدار با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی رئال مادرید در پیامی به بازیکنانش پیش از دیدار با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به آنها هشدار داد. 

 

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی به نگرانی شدید زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

این روزنامه چاپ اسپانیا نوشت: زیدان معتقد است که رئال باید در دیدار با بایرن زهردارتر از بازی های اخیر باشد و محتوای اصلی این پیام زیدان بدان معناست: گل بزنید. رئالی ها در ۴ بازی اخیرشان مقابل اتلتیکو مادرید، یوونتوس، مالاگا و اتلتیک بیلبائو یک برد، ۲ تساوی و یک باخت داشتند. در این ۴ دیدار رئال تنها ۵ گل به ثمر رساند است که ۳ تای آن را رونالدو به ثمر رسانده است. این آمار برای رئالی که ۹۳ بار در این ۴ بازی شوت زده است ولی تنها ۵ گل توانسته به ثمر برساند، بسیار نگران کننده است.

زیدان دوست ندارد این گل نزدن آنها در بازی حساس و فشرده مقابل بایرن تکرار شود. به همین خاطر زیزو هنوز در انتخاب ترکیب اصلی خود برای این دیدار دچار شک است. بنزما در این فصل بدترین فصل خود را به همراه رئالی ها سپری می کند به همین خاطر زیدان در بازی های اخیر مجبور شده به آسنسیو اعتماد کند. زیدان در بازی با بایرن مونیخ امیدوار است تا رئال به روند گلزنی درست خود برگردد.

دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید چهارشنبه این هفته ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می شود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 17:18

واقعا انگار بدجوری ترسیدن هم بازیکنای رعال و هم طرفداراش چون میدونن دیگه کارلتو یا پپی در کار نیست و فقط نام پدر یوپ میدرخشد...هرگز نگو هرگز

حامد دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 18:49

رومنیگه: در این مقطع طرفدار بایرن بودن، همانند در بهشت بودن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد