وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتیلیکه: بایرن مونیخ ثبات بیشتری نسبت به رئال مادرید دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی اشتیلیکه، سرمربی سابق تیم ملی کره جنوبی که اکنون هدایت تیانجین تدا چین را بر عهده دارد، در دوران بازیگری خود به مدت هفت سال پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد. 

 

این سرمربی آلمانی در مصاحبه با آ اس صحبت های جالبی در خصوص رویارویی بایرن مونیخ و رئال مادرید انجام داد:

“اکنون از حضور در چین راضی هستم و باشگاه تیانجین تدا پروژه خوبی دارد. بازگشت به اسپانیا یا آلمان؟ فکر نمی کنم. قراردادم را یک سال دیگر با تیانجین تمدید کرده ام و تصمیم گرفته ام تا در چین بمانم. قرعه رئال مادرید و بایرن مونیخ؟ باعث افسوس است که این دو تیم اکنون به مصاف هم می روند زیرا این بازی می توانست فینال فوق العاده ای باشد. همچنین تاکنون رئال مادرید و بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم نرفته اند.
 

“کدام تیم قوی تر است؟ بایرن را باثبات تر می بینم و در ثبات آن ها شکی نیست. آن ها اخیرا قهرمان بوندس لیگا شدند و در خانه بایرلورکوزن، شش گل به این تیم زدند. فصل بایرن مونیخ به این بازی تاثیر گذار بستگی دارد. از سوی دیگر رئال مادرید در این فصل فراز و فرودهایی داشته است و آن ها در لالیگا وضعیت بدی داشتند. نمی دانید که فراز و فرودهای رئال مادرید در چه مقطعی از فصل رقم می خورد و به همین دلیل رئال مادرید ثبات کم تری نسبت به بایرن مونیخ دارد. هاینکس در بایرن مونیخ موفق بوده است زیرا تحت تاثیر محیط قرار نمی گیرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید آلمان است و فشار زیادی پیرامون آن ها وجود دارد. اسپانسرهای فراوان و مردم می خواهند تا روی تیم تاثیر بگذارند.
 

“بایرن مونیخ 20 ملی پوش دارد و فشار زیادی وجود دارد اما هاینکس می داند که چگونه با این فشارها کنار بیاید زیرا تجربه زیادی دارد. هاینکس با ویدال، مارتینز و تیاگو اسپانیایی صحبت می کند و این یک مزیت است. آنچلوتی نیز با بازیکنان اسپانیایی اش به این زبان صحبت می کرد اما عدم صحبت به زبان آلمانی ضعف بزرگی برای وی بود. آلمانی، زبان مادری آلمان است و اگر این زبان را ندانید در آلمان نمی توانید منظور صحبت ها و حتی جوک ها را متوجه شوید. هاینکس تمام رسوم آلمانی را می داند و همچنین روش کار کردن با بازیکنانی مثل روبن و ریبری را بلد است.
 

“هاینکس را از زمانی که بازیکن بود می شناسم زیرا ما در آن تیم قدرتمند مونشن گلادباخ هم تیمی بودیم و هاینکس همه ساله با گرد مولر برای عنوان آقای گلی رقابت می کرد. او با دو پا شوت می زد و در سر زنی نیز ماهر بود. بایرن کنونی نیز تفکرات هاینکس را دارد و تهاجمی بازی می کند. همانند بی بی سی مادرید، بایرن مونیخ نیز خط حمله خوبی دارد و بازیکنانی چون ریبری و روبن می توانند به شما آسیب بزنند. از سوی دیگر رئال مادرید نیمکت فوق العاده ای دارد و این برای کسب عناوین قهرمانی فاکتور مهمی است.
 

“بی بی سی یا استفاده از چهار هافبک برای رئال مادرید؟ این به مربی بستگی دارد. اگر زیدان بخواهد مالکیت را حفظ کند بهتر است از چهار هافبک بهره ببرد. برای خنثی کردن بایرن مونیخ، لازم است حداقل شصت درصد مالکیت داشته باشید. فضا سازی برای بی بی سی؟ ابتدا باید جلوی حملات بایرن را گرفت و سپس به فکر ضد حمله بود. در مونیخ، بایرن مونیخ نشان داده که برای گلزنی عجله دارد. بنزما؟ مشکل این است که در رئال مادرید همه از شماره نه تیم توقع آمار گل های بالا دارند اما ممکن است وظایف دیگری بر عهده مهاجم باشد. حمایت از بنزما؟ لواندوفسکی را بیشتر ترجیح می دهم. مقایسه رونالدو و لواندوفسکی؟ آن ها بازیکنان خوبی هستند و بازیکنان بزرگ باید باهوش باشند. آن ها می توانند به عنوان مهاجمان نوک، گل های زیادی را به ثمر برسانند. بیل؟ مصدومیت ها و عدم یادگیری زبان اسپانیایی کار او را سخت کرده اما او شخصیت فوتبالی بالایی دارد.
 

“اهمیت رونالدو در تاریخ رئال مادرید؟ بازیکنانی چون خنتو، پوشکاش و دی استفانو کسانی بودند که خانه رئال مادرید را ساختند و ستارگان فعلی مادرید همانند کسانی هستند که برای آن خانه، اثاثیه منزل تهیه کرده اند اما با این حال، خانه را کسان دیگری ساخته اند. رونالدو، ستاره بی چون و چرای کنونی رئال مادرید است اما این خنتو، دی استفانو و پوشکاش بودند که رئال مادرید را ساختند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد