وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانوفر 0 - 3 بایرن مونیخ؛ بی رحم مثل شاگردان هاینکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در خانه هانوفر این تیم را با 3 گل مغلوب کند. 

 

شاگردان هاینکس که هفته گذشته قهرمانی خود را قطعی کرده بودند، این هفته نیز با 3 گل هانوفر را مغلوب کرده و به روند فوق العاده خود استمرار بخشیدند. اولین فرصت بازی در دقیقه 16 برای بایرن ایجاد شد اما سنگربان هانوفر در 2 صحنه روی ضربات واگنر عکس العمل خوبی نشان داد. 

در دقیقه 28 هوبرس فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت اما ضربه او با عکس العمل اولرایش همراه بود. دقایقی بعد باز هم بایرن با ضربه سر واگنر می توانست به گل برسد اما گلر هانوفر مانع شد. 

در اواخر نیمه اول تیاکو با یک ضربه دیدنی می توانست زننده گل اول لقب گیرد اما شانر مانع شد تا نیمه اول کسل کننده با تساوی بدون گل به اتمام برسد. 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 55 بالاخره به گل رسید. روی ارسال برنات، توماس مولر موفق شد با یک ضربه دیدنی از درون محوطه گل اول را وارد دروازه هانوفر کند. 

حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 72 این تیم به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال یک کرنر دقیق از سوی رودی، لواندوفسکی که به عنوان مهره جانشین وارد زمین شده بود با یک ضربه سر دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند. 

اما در دقایق پایانی این بار رودی روی پاس رو به عقب مولر موفق به گلزنی شد تا بایرن با 3 گل حریف خود را مغلوب کند.


منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 23:34

رئال تو کجایی دقیقا کجایی دیگه با توپ پر رفتیم برا بازی با رئال ولی واقعا تیم تو بیست دقیقه اول مشکل داره پیش بینی من... بایرن 2_0 رئاله

Ali شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 23:44 http://bayern.blogsky.com

من میگم بایرن گل میخوره.به نظرم 3_1بایرن میبره

HALA MADRID یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 00:46

BAYERN1-REAL MADRID 4

حسین باواریایی یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 01:07

بایرن ۴ رئال ۱ تازه اون گلم داور بهشون کمک کرده

قلب دوم یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 01:54

آقای هاینکس باهوش، هم چیدمان تیم رو طوری وارد زمین کرد که درست بازی دلچسبی نداشته نباشن بازیکنان، چون بیشتر فرصت ها تیمی بود ،شخصی نمیتونستند، و اینکه فرصتی به مای داد که امادگی خودش رو واسه بزرگسالان نشون بده، اینکه کل تیم رئال و حتا هواداران این تیم نگرانی و ترس رو دارند خصوصا آقای زیدان، چون میدونند نه آقای پپه هستن که بهشون لطف کنه نه اقای آنجلوتی که دلشون با تیم باشه، البته داوری رو بدون شک دارن فقط فکر آقای هاینکس میطلبه، به نظر میرسه ایشون بازی رو همینجا تموم کنن(رفت) اما فوتبال و هزار اتفاق عمدی و شانس، خودم دوست دارم پر گل رئال رو حذف کنیم ،با احترام به دوست رئالی، وگرنه بایرن بدون شک صعود میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد