وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بارها نشان داده ایم علاقه مند به باز گرداندن بازیکنانی هستیم که سابقا برای ما بازی کرده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومنیگه از بازگشت کلوزه به بایرن خوشحال است. 

 

کارل هاینتز رومنیگه بی صبرانه منتظر بازگشت میروسلاو کلوزه به بایرن مونیخ است. او در مورد مربیگری کلوزه در تیم زیر 17 ساله های بایرن به Bild گفت:

    من فکر می کنم این یک راه حل بسیار خوب است. میرو در این باره با ما صحبت کرد، او سال گذشته بعنوان سفیر باشگاه با ما به آسیا سفر کرد و در آن زمان مشخص شد که او دوست دارد بعنوان مربی در تیم فعالیت داشته باشد. من از این کار بسیار قدردانی می کنم، زیرا این موضوع بخوبی ثابت شده که ما دوست داریم بازیکنانی که برای ما بازی کرده اند را دوباره به باشگاه بازگردانیم. او می خواهد مربی ما باشد و من برای وی بهترینها را آرزو دارم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد