وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بازیکنان رئال مادرید پیش از رویارویی با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئال مادرید باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود. در ادامه نظر بازیکنان رئال مادرید در آستانه جدال حساس با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را می خوانید. 

 

 

مارسلو:

بایرن؟ البته که به بازی با بایرن مونیخ فکر می‌کنیم. کاملا به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم باید چه کنیم. برای پیروزی به مونیخ می‌رویم. تمام هفته را برای آماده سازی برای این بازی وقت داریم و مشتاق رسیدنش هستیم. در فرم و مسیر خوبی قرار داریم. تیم خوب و با اعتماد به نفس بازی می‌کند و این نکته مهمی است.
 

وازکز:

بله در مورد بازی با بایرن فکر می کنیم ولی هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداریم. اصلا نگران نیستیم و با اعتماد به نفس کامل وارد زمین می شویم. ما باید تمام هفته برای آن بازی تمرین کنیم چون می خواهیم به پیروزی برسیم. به نظرم در مسیر خوبی قرار گرفتیم. 
  

رافائل واران:

مشخص است که خیلی ها دوست دارند ما شکست بخوریم و ناکام بمانیم، اما این تعداد خیلی زیاد نیستند، زیرا ما حمایت هواداران پرشور خود را داریم، می دانیم که رئال مادرید باشگاهی محبوب در سراسر جهان است. در سال های اخیر در لیگ قهرمانان موفقیت های چشمگیری داشته ایم و مشخص است که برخی ها این مسئله را نمی پسندند و خواهان شکست ما هستند. اما این هم بخشی از فوتبال است. دوست دارند مقابل بایرن مونیخ شکست بخوریم ولی به دنبال برد هستیم، البته نسبت به فصل گذشته کار سخت تری داریم. باید کاملاً از نظر فیزیکی آماده این مسابقه سخت شویم و با برنامه های تاکتیکی لازم، نقشه های بایرن مونیخ را خنثی کنیم. ما رئال مادرید هستیم و با این موقعیت های سخت آشنا هستیم. آگاهیم که برای چنین مسابقاتی نیاز به آرامش و خونسردی داریم. نیازی نیست که بابت این مسابقه فشار زیادی روی خودمان بگذاریم. بردن به خودی خود سخت است ولی هر سال پیروز شدن، واقعاً سخت ترین چیز است.

نظرات 7 + ارسال نظر
پیمان جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:18

خیلی دارن به خودشون روحیه میدن ولی خودشون هم میدونن شانس زیادی بدون داور ندارن

Robert جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 18:00

تشریف بیاورید ..... ما در آلیانس آرنا به خوبی از شما پذیرایی خواهیم کرد.

محمد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 19:49

اینجاست که باید به رئال و بازیکناش گفت: یه بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخر به دستی ملخک

قلب دوم جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 20:01

جملات هر سه شبیه به هم هست، مشخصه ترس وجودشون رو گرفته، خصوصا که در خونه خودشون هم ضعیف هستند، اقا پیمان ببخشید دستم خورد اشتباه به جای لایک،دیس زدم

محمد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 23:05

داداشم واران گفته:باید با تاکتیک های لازم نقشه های بایرن رو خنثی کنیم ....باش تا صبح دولتت بدمد

محمد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 23:57

مگه تاکتیکی وجود داره که بتونه نقشه های هاینکس خنثی کنه؟ خوب به خودشون امیدواری میدن

hamid reza شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:55

vali man kami negaran hastam .omidvaram emsal dige sale ma bashe. age emsal ghahreman nashim dige hala halaha nemishim.chon ba kuvach man ayandehi vase tim nemibinam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد