وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ساندرو واگنر: بهترین دفاع اروپا را داریم و منتظر بازی با رئال مادرید هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم بایرن مونیخ معتقد است تیمش در فرم بسیار خوبی قرار دارد و آنها منتظر مصاف با رئال مادرید هستند، هر چند کهکشانی ها سخت ترین قرعه ممکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بوده اند. 

 

بایرن مونیخ باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود اما حداقل از دیدگاه ساندرو واگنر، این تیم نباید از مصاف با قهرمان دو فصل گذشته اروپا بترسد. در مصاحبه ای با وبسایت بوندس لیگا، مهاجم بایرن مونیخ تمجید زیادی از کریستیانو رونالدو کرد اما همچنین معتقد است که دفاع فوق العاده بایرن مونیخ، می تواند مانع گلزنی فوق ستاره پرتغالی شود. او به طرز جالبی از تعداد زیاد گل های رونالدو گفت:

“رونالدو گل های بسیار زیادی می زند. شگفت انگیز است! من حتی در تمرینات هم انقدر گل نمی زنم. فکر می کنم این فوق العاده است. چنین انسان هایی را دوست دارم. جالب است. اگر همه مثل هم باشیم، خسته کننده می شود.
 

“او تجربه زیادی برای بازی های بزرگ دارد. به طور باورنکردنی بازیکن خوبی است و خوشحالم که قرار است دو بازی مقابل او انجام دهیم. با این حال، دفاع ما به طور ظالمانه ای قدرتمند است. ما بهترین خط دفاع اروپا را داریم. بنابراین نیازی نیست مخفی شویم.
 

“رئال مادرید سخت ترین قرعه ممکن بین تیم های حاضر در نیمه نهایی بود اما ما در تیممان هیچ بازیکن بدی نداریم. بنابراین کاملا مثبت اندیش و مطمئن هستیم. ما در فرم خوبی هستیم و منتظر این بازی خواهیم بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrangermany چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 12:19

مرحبا به شرفت بایرنی اصیل به این میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد