وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوا: نمی توانم به درخواست رئال نه بگویم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم بایرن این بار خودش به شایعات علاقمندی رئال واکنش نشان داد.  

روبرت لواندوفسکی مدتهاست که مدنظر رئال قرار دارد و تغییر مدیر برنامه هایش هم به باور برخی گامی برای متقاعد کردن بایرن برای فروشش بود.

لوا در پاسخ به سوالی مبنی برا علاقه ی رئالی ها به خودش گفت: "از این موضوع چیزی نمی دانم. اما در حال حاضر فقط به دیدارهای آتی بایرن تمرکز کرده ام. با این حال باید صادقانه بگویم که اگر رئال مرا بخواهد نمی توانم به راحتی نه بگویم."

لوا در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا اسپانیایی می تواند صحبت کند با خنده گفت: "بله!"

منبع

نظرات 23 + ارسال نظر
amin دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 01:27

با 150 میلیون باید بدنش بره. بی تعصبه رو بایرن و تو این چهارسال برامون تو بازیای بزرگ مراحل پایانی لیگ قهرمانان کاری نکرده.

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 01:47

با60میلیون میادتا2سال دیگه نیازی به مهاجم نوک نداریم بعد2سالم یه مهاجم جوانی مث امپاپه میگیرم تاسالها برامون بازی میکنه

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 01:59

درضمن دوستان اینجایه وبلاگ آزادهست که هرکسی بااحترام وبدون توهین به کسی میتونه نظربده من توی رده ملی طرفداردرجه1تیم ملی آلمان هستم بخاطرهمین میام این وبلاگ توی رده باشگاهی طرفداردرجه 1رئال هستم.من بایرن مونیخ مشکلی ندارم ولی خب طرفداررئال هستم.شما بایدازمنچستربدتون بیادکه فینال سال99ناباوانه به منچسترباختیداون شب خیلی دلم برای بایرن سوخت.به امیدقهرمانی اول آلمان توی جام جهانی2018بعدشم قهرمانی13رئال.

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 02:06

درموردبازی بایرن رئال امیدوارم هرکی بهترباشه صعودکنه وقهرمان بشه خداکنه لیورپول به هیچ عنوان قهرمان نشه.بایرن نقطه قوتش بارئال تفکرات یوپ هاینکس که رئال خوب میشناسه وگرنه رئال توی این زمان ازفصل خیلی بهتربازی میکنه وازلحاظ فوتبالی رئال بهتربازی میکنه.به هرحال خداکنه شب بازی بابایرن رونالدوشب خوبی داشته باشه

سام دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 08:01

مسعود المانی بایرنی ....تو یه موجود جدیدی.....چون تعجب میکنم که یه کسی که المان رو دوست داشته باشه باز یه تیم غیر المانی رم دوست داشته باشه :این واسه من غیر قابل قبوله المان واسبانیا واسه من حکم مرسدس و گاری رو داره...تو دید یه طرفدار المانی.. جز المان هیچ چیز دیگه یی براش ارزش نداره ......شما موجودی عجیب هستید........موجودی تکامل یافته که عاشق 4 ستاره ورد کاب المان و 13 تا قهرمانی رعال.

amin دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 09:41

کسیکه هم طرفدار تیم ظفرمند آلمانه و هم تیم پر از لمپنیسم رئال یعنی سیاست یک بام و دو هوا داره. شما یا طرفدار واقعی آلمان نیستی یا طرفدار رئال. هوادار آلمان کسیه که از تیم سندهاوزن جلو بقیه تیمای دنیا طرفداری میکنه تا بایرن. اینجا هم وبلاگ کانون هواداران بایرنه. پس اگه بایرنی نیستی تشریفتو ببر و با یه خداحافظی خوشحالمون کن

مانو روبری دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 11:22

ناقلا زبون اسپانیایی هم یاد داره
عجب وحشی ای هست این لوا بی غیرت

amin دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 12:28

من از مدیران خواهش میکنم این رئالی را اینجا راه ندن. مزیت این وبلاگ اینه که همه خالص آلمانی هستن که با حضور این فرد از بین میره این مزیت بزرگ و با ارزش

FC BAY دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 13:21

دوستان منطقی برخورد کنید !
حالا یه نفر اینجا بایرنی نباشه از علاقه شما به تیم کم میشه یا عملکرد وب لاگ مختل میشه؟
این دوستمون چند ساله اینجا کامنت میذاره و به کسی هم کاری نداره

محمد دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 13:30

ببین اقا مسعود من به شخصه با موندن تو مشکلی ندارم ولی یه جوری نظر بده که دیگران ناراحت نشن شما از همون کلمه ی اولت داری مارو تحریک میکنی که یه چیزی بهت بگیم من تو یجای دیگه هم بهت گفتم نظرت محترمه دمتم گرم ولی طوری نظر بده که ماهم ناراحت نشیم وگرنه ما که برادر کشتگیی باهم نداریم

ژیار دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 14:30

من هم کاملا با حرف آقای آرمین موافقم.
چون ما که همه طرفدار 2 آتیشه بایرن و آلمان هستیم
نباید کسی که به هر دو تیم علاقه ندارد اینجا باشد.
شما میتونی به وبلاگ های ریال بری

محمد دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 14:39

رئالیها همه جام فنن وفقط جام دوست دارند

حسین باواریایی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 15:30

درباره حضور مسعود چند تا مسئله هست
۱.اگه مسعود(به عنوان نماینده هر کسی که غیر بایرنیه) بیاد تعریف و تمجید کنه تا لایک هاش برن بالا
خودشو کوچیک میکنه که به خاطر چند تا لایک اینکار رو میکنه
۲.اگه بخواد نظر منفی و بر خلاف نظر ما بایرنی ها حرف بزنه قطعا واکنش ما رو باید تحمل کنه و مطمئنا سخت هم خواهد بود
چون ما طرفدارای سرسخت بایرنیم
۳.اون دوست بایرنی که میگه باید منطقی برخورد کنیم و هر کسی میتونه نظر بده درست میگه
ولی این دوست بایرنی و مسعود باید بدونن توی سایت های به این بزرگی که هفته چند صد هزار نفر بازدید میکنن و طرفدارهای سرسخت ی۶ تیم بزرگ هستن ،طرفدار های یه تیم دیگه نباید اونا رو تحریک ڪنن
و این رو هم بگم که تو یه سایت هایی مثل طرفداری یا ورزش سه همه نظر میدن و بایرنی ها رئالی ها هستن
پس بهتره هر کسی غیر بایرنیه بره تو اون سایت ها،راحت هرچی دلش میخواد نظر بده و جوابش رو هم بگیره
فکر کنم اگه مسعود یا مسعود ها یه ذره منطق بدونن به جای اینجا برن تو سایت های عام ورزشی نظر بدن
تازه من فکر نکنم مسعود به جز بازی بایدن و رئال اینجا کاری داشته باشه پس هدفی جز تحریک ما بایرنی ها نداری

امیر بایرنی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 15:47

بیخی بابا.اصلا بیاد بحرفه.کی اهمیت میده؟
طرفدار آلمانی آفرین،طرفدار رعالی بایدبگم جام 13 ام تون رو نمی تونین ببرین چون فینا هاینکس کلوپ هستش مثل2013.

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 16:26

مرسی ازنظرات کل دوستان.مطمئنا من اینجا تاحالا به کسی توهین نکردم ونمیکنم.این وبلاگ هم آزادهست وهرکسی بدون توهین کردن به کسی میتونه نظربده. من اینجابخاطرتیم ملی دوست داشتنی آلمان میام.آلانم که بایرن ورئال من خوردن بهم که امیدوارم هرکی بهتربودصعودکنه.مطمئاجام جهانی2018لحظه به لحظه بااین وبلاگ هستم.به امیدقهرمانی آلمان دوست داشتنی

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 16:36

درضمن من ازسال1994آلان طرفدارآلمان هستم20انتظارکشیدم تاجام جهانی2014قهرمان شدیم.سال 1994بابغلارستان یک چهارم حذف شدیم بازی ساعت 4صبح بود، من اززمانی که فهمیدم فوتبال چی هست یعنی از5سالگی طرفدارتیم ملی آلمان هستم مطمئن هیچ کدوم ازشما موقع بازی آلمان به اندازه من استرس ندارید.بابردآلمان شادشدم و با باختش خیلی ناراحت شدم.

FC BAY دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 17:16

مسعود منم از حدودای سال 19990 91 طرفدار آلمان هستم البته طرفدار نه ,عاشقش هستم.
اولین لباس ورزشی که داشتم پیراهن بایرن بود که سال 89 دوست داییم که از آلمان اومده بود ایران بهم داد.
برای من هیچ چیزی بالاتر از
مانشافت و بایرن نیست همین که طرفدار آلمان هستی احترامت واجبه

مانو روبری دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 17:20

به نظر من که مسعود یه رئالی فوق العاده با منطقه وقتی میرم طرفداری اصلا اعصابم خورد میشه بس رئال و بارسا هوادارای تهی مغزی دارن حتی گاهی اوقات میبینم طرفدار های تیم های خاص مثل بایرن هم بعضی وقتا واقعا مزخرف میگن به نظرم اگه این رفیقمون همین جا بیاد با هوادارای منطقی تر بایرن رو به رو میشه و بدون هیچ توهینی جوابشو میتونه بگیره
این بنده خدا هم که همیشه اینجا نمیاد بعد بازی با رئال دیگه میره تا جام جهانی بعدش باز دو باره میره تا وقتی که دوباره بایرن و رئال به هم بخورند یا لوا بره از بایرن

محمد دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 19:22

من کاملا با مانو روبری موافقم و از نظر من هم مسعود ادم با منطقی هست و هرکسی علاقه ای داره مثلا دوست من طرفدار تیم ملی انگلیسه ولی از لیگش متنفره و طرفدار بایرنه و بهتره به علایق هم احترام بگذاریم

محمد یحیی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 20:27

بایرن هرگز بازیکن فروش نیس بازیکن بخر لوا هم قرارداد داره بیخود واسه خودش حرف نزنه که میزنم اون چشم دیگشو سیاه میکنم بی غیرت اگه افنبرگ بود میزدت

مانو روبری دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 20:56

هی
یه زمانی با غیرتی مد بود
مثل لوا توی بایرن نبود

داوود کان دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 22:35

من اگه طرفدارای تیمای دیگه بیان نظز بزارن و کری هم بخونن مشکلی ندارم
ولی اگه کسی بیاد توهین کنه مشکل دارم با این قضیه
اقا مسعود هم به نظرم نباید کامتنی بزاره که بخواد بقیه رو تحریک کنه یا تیم حریفو تحقیر کنه
بایرن به این راحتی بازیکن به تیمی نمیده این که تو این بازار غیر منطقی که همه بالای 100 ملیون دارن خرج میکنن زئال بیاد با 60 تا بهترین مهاجم نوک دنیا رو از بایرن بخره بعدشم کلاس بزاره بعد 2 سال میرن یکی دیگه رو میخرن این توهینه به باشگاه و هواداراش
پس بهتره وقتی وقتی هر کسی تو این سایت نظر میزاره بهتر در مورد کامنتش فکر کنه

در ضمن من خودم از بازیکن بی تعصب اصلا خوشم نمیاد
کسی که بخواد به خاطر پول یا جام باشگاه رو ترک کنه بهتره که بره
لوا بازیکن بی تعصبیه
این که بخواد بره حق داره ولی من با این موضوع مشکلی ندارم. بهتر

یادم میاد چند سا پیش الیور کان در مورد یکی از بازیکنای بایرن که هی ساز جدایی میزد هم جبهه گرفته بود بهتره که همچین بازیکنی نباشن تو تیم

بازیکن با تعصب ینی نویر مولر ویدال مخصوصا ریبیری و...

persianmanshaft سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 20:04 http://bayern.blogsky.com

آقا مسعود با نوشتن در مورد باخت بایرن مقابل یونایتد مرموزانه حرص همه مارو دراورد و همه رو ناراحت کرد که مجبور شدن کامنت بزارن،ولی خیلی احترامشو نگهداشتن،مسعود ر.... توی رئال و اسپانیا و فیفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد