وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: کواچ گزینه سوم ما برای سرمربیگری در تیم بود؛ جواب رد توخل شوکه کننده نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوینس از انتخاب کواچ به عنوان سرمربی تیمش می گوید.  

هونس اذعان داشته کواچ گزینه سوم آن ها برای نشستن روی نیمکت فصل آینده بایرن مونیخ بوده است.

به گزارش گل، یوپ هاینکس در مصاحبه ای از این گفته که کواچ را بعد از این که هاینکس و توخل راضی به مربیگری در بایرن مونیخ برای فصل بعد نشدند، انتخاب کرده است. به نظر می رسد هاینکس از خیلی وقت پیش نماندنش در بایرن مونیخ را اعلام کرده است اما هوینس دست از تلاش بر نداشته است. با این حال هاینکس بالاخره راضی به ماندن نشد.

کارل هاینس رومنیگه، نائب رئیس باواریایی ها توخل را به عنوان جانشین هاینکس در نظر داشت اما هوینس آن قدر دیر قبول کرد که حتی توخل هم راضی به آمدن به بایرن مونیخ نشد و به دلیل مذاکره با باشگاه دیگری این پیشنهاد را رد کرد.

هوینس در این باره می گوید:

“هنگامی که متوجه شدیم هاینکس در آخرین جلسه دوباره راضی به ماندن نشد درباره گزینه دیگری که توخل بود در باشگاه صحبت کردیم. هنگامی که سراغ او رفتیم به ما گفت که از پیش تصمیم گرفته که به باشگاه دیگری بپیوندد. این موضوع نگران کننده بود اما برای ما به هیچ وجه شوکه کننده نبود. قرارداد یا پیشنهادی وجود نداشت و فقط یک مکالمه دو طرفه بود. همان طور که قبلا با صالح حمیدزیچ نیز این کار را انجام داده بود. چند روز بعد از آن بود که دوباره جلسه ای را داخل باشگاه تشکیل دادیم و درباره سرمربی آینده تصمیم گرفتیم. ما [بعد از هاینکس و توخل]، کواچ را انتخاب کردیم و در نهایت این انتخاب صورت گرفت.
 

گفتنی است فردی بوبیچ، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت از انتخاب کواچ از سوی بایرن مونیخ برای جانشینی هاینکس انتقاد کرده و این رفتار سران بایرن مونیخ را "غیر حرفه ای" خوانده است.

هوینس در این باره نیز صحبت کرد:

“کمی در این باره گیج شدیم. ما درباره این که بهترین راه برای اطلاع به فرانکفورتی ها چیست، صحبت کردیم. این که همین الان به آن ها اطلاع دهیم یا در پایان فصل؟ واکنش های ممکن را پیش بینی کردیم و گفتیم: اگر جای آنها بودیم، تمایل داشتیم هر چه زودتر بدانیم که سرمربی مان رفتنی است. در این صورت حداقل 4 هفته بیشتر نسبت به پایان فصل، فرصت داشتیم. صالح حمیدزیچ در این باره با کواچ صحبت کرد و او هم پیشنهاد ما را قبول کرد. نمی دانیم این رفتار صادقانه چرا چنین رفتارهایی را سبب شده است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد