وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: می دانستم با آمدن به بایرن مونیخ کمتر بازی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، واگنر از گلزنی برای تیمش خوشحال است. 

 

واگنر معتقد است همراه تیم ملی آلمان به جام جهانی خواهد رفت.

به گزارش اشپورت آینس، ساعتی پیش (شنبه) تیم های بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ از سری بازی های هفته سی ام بوندس لیگا به مصاف هم رفتند. دیداری که در پایان با نتیجه 5-1 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. ساندرو واگنر، مهاجمی که در تابستان از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست و در این بازی موفق به زدن دو گل شد در پایان این دیدار درباره وضعیتش صحبت کرده است.

او گفت:

“می دانستم که با آمدن به بایرن مونیخ کمتر بازی می کنم و شانس های گلزنی کمتری به دست خواهم آورد. خوشحالم که شرایط این گونه پیش رفت. من به خانه ام برگشته ام و به زندگی ام شکل دیگری داده ام.

 

در ادامه وی به تمجید از هم تیمی لهستانی اش می پردازد:

“به نظر من، روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر جهان است. من از حمایت های او واقعا خوشحال هستم. سایر بازیکنان تیم نیز استقبال بسیار خوبی از من داشتند و من واقعا از بودن در اینجا احساس رضایت دارم. مونیخ زادگاه من و بایرن باشگاه من است بنابراین از شرایط خود لذت می برم.
 

واگنر در پاسخ به این سوال که "آیا در جام جهانی حضور خواهد داشت یا خیر" نیز گفت:

“صادقانه بگویم، بله خودم این طور فکر می کنم.


 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
FC BAY یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 14:21

واگنر خیلی خوب بود
در کل تیم خیلی خیلی خوب بود . تیم با دوندگی بالا فضا رو از گلادباخ گرفته بود .آلابا هم به پست دوران نوجوانیش برگشت و به عنوان وینگر عالی بود. تعویضها هم خیلی خوب و به جا بود.
امیدوارم روبروی رئال هم همینطور باروحیه و وحشی بازی کنن.

ابراهیم یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 16:10

دنیابایرن

bayernfan یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 16:23

ویدال امروز تو تمرین مصدوم شد
باز شروع شد بدشانسیها

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 16:42

لواندوفسکی :
هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته اما باید اعتراف کنم اگه رئال منو بخواد سخته بهشون پاسخ منفی بدم

hamid یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 17:14

معود جون
ب.ک
خیلیییی راحت ورنر یا ایکاردی میاند به جاش

hamid یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 17:16

معذرت میخام
مسعود جون
ب.ک
....

SanMiaForever یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 17:46

مسعود میدونم
ریالیاحسرت داشتن یه وبلاگ به روز و خوب و معتبر رو‌ دارن وگرنه اینقد بیکار نیستن که بیان وبلاگ بایرن

مانو روبری یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 18:36

باو بنده خدا حرف بدی نزد
لوا رو میخوایید ؟؟
بیایید موز بگیرید
یا اینکه خوب پول بدید اونوقت بازم میفهمید در ازای این همه پول بازم یک موز کوچک بیش نگرفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد