وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که بایرن مونیخ رقیب رئال مادرید و رم نیز حریف لیورپول شد. 

 

 

یوپ هاینکس:

تقابل ما با رئال دیداری است میان دو تیم ریشه دار در فوتبال اروپا و جهان که عاشق ارائه فوتبال جذاب هستند. بازیکنان دوست دارند که در چنین بازی هایی حضور پیدا کنند. نمی‌دانم اگر با رم یا لیورپول رقیب می شدیم بازی آسانی را پیش رو م‌داشتیم ولی این را می‌دانم که بازی با قهرمان کنونی اروپا فرصت بزرگی است. رئال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. موضوع داوری در دهه‌های گذشته درباره بایرن مونیخ نیز مطرح بود. نمیخواهم جنجال آفرینی کنم ولی پنالتی رئال مقابل یووه مشکوک بود. دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم و بهتر است ما فوتبال بازی کنیم و با چیز دیگری کار نداشته باشیم. در تاریخ فوتبال همیشه بازیکنان بزرگی بودند و رونالدو و مسی در این لیست برترین ها قرار دارند. بارها با تونی کروس درباره بلند پروازی‌های رونالدو باهم صحبت کردیم. او مثل مسی و پله نیست ولی بازیکنی است روزانه تلاش می کند و این شایان ستایش است.

 

آرتورو ویدال:

وقتی بدان شکل بازی را از دست شما در می آورند، کنار آمدن بسیار مشکل است. وقتی ما 2-1 پیش افتادیم آن ها ترسیده بودند و داور از آن جا جانب داری از رئال را شروع کرد. ما در هر دو دیدار با 1 یار کمتر بازی کردیم و داور ما را از لیگ قهرمانان بیرون کرد.

 

کارل هاینس رومنیگه:

این یک قرعه عالی محسوب می شود که نوید دو دیدار هیجان انگیز را به همه می دهد. منتظر این بازی هستم.
 

حسن صالح حمیدزیچ:

رئال مادرید یک حریف برتر و سطح بالا است. موضوع فقط کریستیانو رونالدو نیست بلکه این تیم بازیکنان با استعداد زیادی را در ترکیب خود دارد. سال قبل برابر آن ها حذف شدیم ولی این بار می خواهیم بهتر کار کنیم. من خوشبین هستم. برای آن ها احترام زیادی قائل هستیم اما نگران نباشید هر کاری برای رسیدن به فینال انجام می دهیم.

 
سرخیو راموس (کاپیتان رئال مادرید):

راه کیف از مونیخ می گذرد.

 

امیلیو بوتراگوئنو (مدیر روابط عمومی رئال مادرید):

ما در بازی رفت در مونیخ نیاز به نتیجه خوب داریم تا در بازی برگشت در برنابئو به ما کمک کند. محال است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سختی نیفتید. اگر قرار باشد برای رسیدن به فینال سختی بکشیم اشکالی ندارد. ما واقعا به دنبال این هستیم که در فینال باشیم. این مسابقات از ابتدایش برای ما سخت بوده است زیرا ابتدا مقابل پاری سن ژرمن و سپس با یوونتوس و الان با بایرن مونیخ باید بازی کنیم. رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت است ولی ما در ۸ فصل گذشته موفق به این کار شدیم. امیدواریم بار دیگر بتوانیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنیم. بایرن مونیخ تیم خوبی است اما ما در دو بازی اخیرمان در بهترین حالت خودمان قرار داشتیم.

 

پپ گواردیولا:

یک بازی کلاسیک اروپایی که در این سال‌ها بارها تکرار شده. امیدوارم این بار بایرن خوش‌شانس‌تر باشد تا به فینال صعود کند. چون نه خودمان در این مرحله هستیم نه بارسا پس حالا هوادار سرسخت بایرن مونیخ هستم!

نظرات 3 + ارسال نظر
امید جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 23:50

ای جونم پپ!

محمد شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 12:07

پپ عزیز امیدوارم به زودی دوباره قهرمان اروپا بشی و بایرن صد در صد رئال رو میبره چون بایرن برای انتقام بازی میکنه و روحیه بیشتری داره

müller شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 14:05

بایرن مونیخ رئال رو پشک میده....انتقام ویکتور کاسای رو ازشون میگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد