وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مونتلا: برابر بایرن مونیخ خوب کار کردیم؛ با افتخار از دور رقابت ها کنار می رویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سویا از بازی برابر بایرن مونیخ می گوید.  

مونتلا از نمایش تیمش برابر بایرن مونیخ در آلیانس آرنا راضی است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سویا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم های بایرن مونیخ و سویا از سری مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. دیداری که در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا بایرن مونیخ در مجموع با نتیجه 2-1 به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مونتلا، سرمربی سویا در پایان این دیدار درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

او گفت:

“خوب بازی کردیم. با تعادل کار کردیم و فرصت هایی را هم برای گلزنی از طریق سارابیا و کوریا ایجاد کردیم. به تیمم افتخار می کنم چون بازی کردن با تیم هایی که همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند آسان نیست.
 

“با افتخار از دور رقابت ها کنار رفتیم و باید از آن خوشحال باشیم. حالا باید دقیقا به یاد داشته باشیم که امشب چطور بازی کردیم و به همین روال در ادامه و دیدار های باقی مانده، بازی کنیم. ما به تمرکز و قدرت نیاز داریم تا در لالیگا به راه خود ادامه دهیم.
 

سرمربی سویا در پایان نیز گفت:

“تمام سعی خود را تا به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه به کار بردیم که به هیچ وجه خستگی ای از خود نشان ندهیم. با یک گل می توانستیم انرژی از دست رفته خود را برگردانیم. به هر حال به خودمان و این که چطور از دور رقابت ها خارج شدیم افتخار می کنیم. هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، شگفت انگیز بودند. هرگز احساس نکردیم که عشق و حمایت آن ها از ما متوقف شده است. آن ها تا پایان به ما اعتماد داشتند. چنین چیزی غیر قابل توصیف است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد