وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: می خواهیم به فینال برسیم؛ قصد داشتیم برابر سویا کلین شیت کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها از بازی برابر سویا می گوید. 

 

هاینکس اذعان داشته تیمش جاه طلبانه به نیمه نهایی نگاه می کند.

به نقل از توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ، ساعتی پیش (چهارشنبه) تیم های سویا و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا از سری بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

 دیداری که در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. بایرن مونیخ با وجود این تساوی به دلیل پیروزی 2-1 در بازی رفت، راهی مرحله بعد شد. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این دیدار درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

او گفت:

“اجازه ندادیم تمرکز خود را از دست بدهیم و عصبی شویم. سویا موقعیت های خوبی داشت اما گاهی اوقات شما نیاز دارید که در یک بازی کل نخورید. این دقیقا همان چیزی بود که من به بازیکنانم گفتم و برای امشب همین کافی بود. بسیار خوشحالم که بازی را واگذار نکردیم چون انتظاراتی از تیمم داشتم. در چنین بازی هایی شما باید به فکر کلین شیت باشید.
 

هاینکس ادامه داد:

“شما دیروز بازی هایی که در رم و منچستر برگزار شدند را دیدید. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شما نمی توانید تیمی را در نیمه نهایی پیدا کنید که شایسته حضور در این مرحله نبوده باشد. بدون شک ما بلند پروازانه فکر می کنیم و می خواهیم به فینال برسیم. بازی در نیمه نهایی سخت خواهد بود اما ما جاه طلب و با انگیزه هستیم تا با این چالش ها روبرو شویم.
 

سرمربی بایرن مونیخ درباره حریف احتمالی تیمش در نیمه نهایی نیز گفت:

“هیچ مربی ای هیچ وقت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی را به دیگری ترجیح نمی دهد. به بارسلونا نگاه کنید که چه اتفاقی برایش افتاد. بازی هایی نزدیکی را خواهیم دید. سویا با وجود شکست 2-1 در دیدار رفت خوب بازی کرد. امروز نشان دادیم که برای هر بازی ای می جنگیم.
 

هاینکس درباره مصدومیت مارتینز نیز گفت:

“کبودی زانوی مارتینز به شدت او را اذیت می کرد. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد. مقصر اصلی کوریا بود که این خطا را انجام داد و اخراج او کاملا درست بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 15:01

بهترین مربى تاریخ....تصور مربى غیر از تو در نیمکت بایرن، دردناکه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد