وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوون هارگریوز: بایرن مونیخ بی نقص ترین تیم و رونالدو آماده ترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوون هارگریوز هافبک میانی سابق بایرن مونیخ، منچستریونایتد و سیتی اعتقاد دارد که بایرن مونیخ شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. 

 

با بازگشت یوپ هاینکس پا به سن گذاشته، بایرن که با کارلو آنچلوتی شروع ضعیفی در این فصل داشت، همه تیم ها را کنار زد و به سوی فتح سه گانه می رود. هارگریوز در استودیو BT گفت:

“هاینکس تجربه این سطح را دارد. او مربی بزرگی است و همه بازیکنان دوستش دارند. بایرن حالا مثل دوره گواردیولا، به تیم ها شانس گلزنی نمی دهد. در زمان پپ آن ها در حمله، تمام کنترل را در اختیار داشتند و بسیار جلو بازی می کردند. اما در شکست های سال های پیش برابر رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید گل های زیادی روی ضدحمله ها به ثمر رسید. بایرن دیگر این مشکل را ندارد. حالا کمی متفاوت ظاهر می شوند. این برای لیگ قهرمانان بهتر است چون همه تیم های باقی مانده در خط حمله عالی هستند و برای خود شانس گلزنی خلق می کنند. بایرن با احتیاط بیشتری بازی می کند و این برای مراحل حذفی مناسب است. کسی نمی خواهد با بایرن روبرو شود و تیمی را نمی بینم که در دو بازی رفت و برگشت بتواند آن ها را شکست دهد.
 

او در خصوص بازی با سویا گفت:

“سویا برابر یونایتد بازی فوق العاده ای انجام داد پس می شود گفت با بازی عالی در زمین تیم های بزرگ بیگانه نیستند. تنها مشکل بایرن در خط دفاعی، مسئله سرعت است که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود اما جز آن، تیم در بالانس کامل است. بایرن در روز خود می تواند به هر تیمی شش گل بزند. با دو گل در بازی خارج از خانه، باید بگویم کار صعود تمام شده است.
 

او در خصوص کریستیانو رونالدو گفت:

“بازیکنان زیادی هستند که در بازی های بزرگ می درخشند اما رونالدو در این زمینه سرآمد است. آمار او در مراحل حذفی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال، حتی در مقایسه با لیونل مسی عالی است. این نشان می دهد که او چه بازیکنی است. اگر رئال مادرید مقابل المپیاکوس بازی کند، من می گویم آن ها به هر صورت برنده می شوند حتی اگر رونالدو نباشد. اما وقتی به بهترین ها در بالاترین حد خود فکر می کنم، او را کنار زیدان می گذارم که آن گل را در فینال لیگ قهرمانان به ثمر رساند. رونالدو همینطور است. به نظر او این کیفیت را دارد که در لیگ قهرمانان بالاتر از سطح خود در سایر مسابقات باشد. این نشانی از بزرگی است. وقتی مسابقات گره می خورند، وقتی حریف بهتر است، او همیشه کاری به خصوص انجام می دهد. گل او برابر یوونتوس، عجیب و غریب بود. به خصوص بابت اینکه دفعات زیادی نبوده که برای زدن چنین ضرباتی تلاش کرده باشد. احتمالا آن گل برابر بهترین گلر لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید. برابر بهترین خط دفاعی دهه اخیر. راهی برای متوقف کردن او نبود، ضربه بی نظیر بود. اینکه پیک بازی شما در کدام مقطع از فصل از راه برسد مسئله مهمی است که رونالدو بارها ثابت کرده می تواند آن را مدیریت کند.
 

او در خصوص دیدار رئال مادرید-یوونتوس گفت:

“لیورپول در بازی رفت برابر سیتی نشان داد که چطور یک گل زودهنگام می تواند تیمی را به دور بعدی برساند. یوونتوس به گل های زودهنگام برای اینکه شانسی برای صعود داشته باشد نیاز دارند. هر تیمی ایرادهایی دارد. رئال مادرید در خط دفاعی ایراد دارد. اگر رئال مادرید مقابل یوونتوس گلی زودهنگام دریافت کند، کار برایشان سخت می شود. اگر آن گل را بخورند از خود می پرسند: حمله کنیم یا دفاع؟ اما در مجموع باور ندارم یوونتوس بتواند وضعیت را سر و سامان دهد. آن ها تیم خوبی هستند اما صعود واقع‌گرایانه نیست.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد