وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از قهرمانی در بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های آگسبورگ و بایرن مونیخ از سری بازی های هفته بیست و نهم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه 4-1 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. باواریاییها با این پیروزی قهرمانیشان را در بوندسلیگا قطعی کردند. در ادامه نظر باواریاییها را می خوانید.  

 

یوپ هاینکس:

دوست دارم یک پیام تبریک به ایتالیا و کارلو آنچلوتی هم بفرستم. او در تیم هفت هفته مربی گری کرد. فکر می کنم کارلتو نه تنها یک مربی بزرگ بلکه از لحاظ شخصیتی هم عالی است. این طور نیست که من برای کسب افتخار یا چیز دیگری به باشگاه برگشته باشم. من احساس کردم که جایگزینی برای جایگاه مربی وجود ندارد و تصمیم گرفتم برگردم. هرگز نمی خواستم به عرصه مربی گری برگردم. با این حال لحظاتی در زندگی وجود دارند که شما باید آن جا حضور داشته باشید. به همین دلیل این کار را انجام دادم. این موفقیت برای همه است. این قهرمانی حاصل تلاش همه بازیکنانی است که مسئولیت هایی را برعهده گرفتند. این موضوع افتخار بزرگی برای قهرمان آلمان است.

 

فرانک ریبری:

این لحظه همیشه خاص است. دوباره توانستیم قهرمان شویم. ما یک تیم فوق العاده را در اختیار داریم. هاینکس کار خود را بسیار خوب انجام داده است و اعتماد به نفس را به تیم بازگردانده است. حالا ما دوباره یک تیم خوب هستیم و می خواهیم همه چیز را با هم برنده شویم.

 
ساندرو واگنر:

از این که قهرمان شدیم روی ابر ها سیر می کنم. این دومین قهرمانی من است. البته بسیاری از مردم اولین قهرمانی ام را به یاد نمی آورد. قهرمانی ای که زیاد در آن نقشی نداشتم. هاینکس با روحیه و انگیزه ای جالب هر روز این جا کار و زندگی می کند. هرگز قبلا چنین چیزی ندیده ام.

 

رافینیا:

برای ششمین بار پیاپی، از این موفقیت احساس غرور می کنم. به خاطر قهرمانی در فوتبال آلمان به کل تیم تبریک می گویم.

 

حسن صالح حمیدزیچ:

یک حس فوق العاده. ممنونم و تبریک به مجموعه تیم، مربیان، باشگاه و هواداران بی نظیر ما به خاطر این موفقیت بزرگ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد