وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: در صورت قطعی شدن قهرمانی در بازی با آگسبورگ خبری از جشن نخواهد بود؛ برای نویر خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس از بازی برابر آگسبورگ می گوید.  

هاینکس اذعان داشته که ویدال نمی تواند تیمش را برابر آگسبورگ همراهی کند.

به گزارش توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ، فردا (شنبه) تیم های آگسبورگ و بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته بیست و نهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که باواریایی ها با پیروزی در آن می توانند برای ششمین بار متوالی قهرمان بوندس لیگا شوند. یوپ هاینکس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. صحبت های این سرمربی آلمانی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

مصدومان تیم:

“آلابا برای دیدار برابر آگسبورگ آماده نیست. وضعیت تولیسو هم کمی نامعلوم و مشکوک است. ویدال؟ او 100% از لیست این بازی خارج است.
 

قهرمانی بوندس لیگا با پیروزی برابر آگسبورگ:

“اگر فردا قهرمان شویم خبری از جشن نخواهد بود. شاید فقط یک لیوان نوشیدنی و بعد بر روی وظایف دیگرمان تمرکز خواهیم کرد.
 

وضعیت نویر:

“من به تمرینات او نگاه کردم و بسیار خوشحالم. او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و پایش هیچ واکنش یا دردی نشان نداده است. من به او گفتم خوشحالم خواهم شد اگر او هم با ما به آگسبورگ بیاید تا در صورت قهرمانی آن جا حاضر باشد. به دیگر بازیکنان هم همین را گفته ام. البته اگر بتوانند!
 

برنات:

“او به خوبی تمرین کرده است و ما باید ببینیم که وضعیت او در تمرینات امروز چگونه خواهد بود. انتظار دارم که برنات به بازی برابر آگسبورگ برسد.
 

وضعیت این فصل تیم:

“فکر می کنم که تیم و کادر فنی به تغییر سرمربی در اوایل فصل به خوبی واکنش نشان دادند. تبدیل شدن به قهرمان آلمان، موفقیت بزرگی است.
 

ریبری:

“از روز اول رابطه خاصی با ریبری برقرار کردم. من می دانم او چه چیزی می خواهد و به چه رفتاری احتیاج دارد. یک اعتماد متقابل بین ما وجود دارد. از وقتی که من برگشتم او بیشتر از قبل تحریک شده است و حالا نتیجه آن را می بینم.
 

جشن قهرمانی:

“ البته می توانم از جشن قهرمانی لذت ببرم اما کار ما هنوز تمام نشده است. هنوز وظیفه و کار های فوق العاده دشواری را پیش روی خود می بینیم. با این حال فوتبال سرگرم کننده است و باید از آن چه انجام می دهید لذت ببرید.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد