وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جاشوا کیمیش: می خواهم خودم باشم، نه کپی فیلیپ لام یا لام دوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جوان با استعداد ملی پوش بایرن در مصاحبه ای با نشریه گاردین بازگو می کند دوست دارد خودش باشد نه اینکه به عنوان لام دوم یا کپی او شناخته شود.  

یوآخیم لوو از او به عنوان یکی از برترین استعدادهای دهه اخیر یاد می کند، پل برایتنر، از او به عنوان کسی که تاکتیک را می شناسد و می تواند روند بازی را تغییر دهد یاد می کند، برایتنر در مورد کیمیش می گوید:


او تمام ویژگی های لازم برای جانشینی لام را دارد

اما بازیکن ملی پوش و چند منظوره بایرن دوست دارد بازی خودش را داشته باشد و به عنوان کپی یا لام دوم شناخته نشود، او این صحبت را در مصاحبه اختصاصی با  دونالد مک را، از نشریه گاردین انگلیس بازگو می کند.


فیلیپ یک بازیکن فوق العاده بود، حتی زمانی که تیم خوب نبود او بهتر از تمام بازیکن ها بازی می کرد ولی من دوست دارم خودم باشم و به عنوان فیلیپ لام دوم شناخته نشوم، می خواهم بر اساس شخصیت خودم بازی کنم و در کل زمانی که مردم مقایسه ای وجود نداشته باشد برای من بهتر است

جاشوا کیمیش در مورد یادگیری زبان اسپانیایی که باعث شایعاتی پیرامون او شده بود می گوید:


فکر کردم با زمان آزاد خود چه فعالیتی داشته باشم تا بتوانم پیشرفت کنم، یادگیری زبان جدید در عین مشکلی می تواند یک راه حل بسیار خوب باشد، اسپانیایی به خاطر حضور چند بازیکن اسپانیای زبان در تیم انتخاب درستی بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد