وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بروسیا دورتموند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم بروسیا دورتموند رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با شش گل در هم بکوبد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

یوپ هاینکس:

تیم از ابتدا و شروع بازی بسیار متمرکز بود. امروز کاملا شایسته پیروزی بودیم چون بسیار عالی کار کردیم. در کل 90 دقیقه خوب بودیم. به خصوص در نیمه اول که باشکوه ظاهر شدیم. دورتموند؟ کار من این نیست ارزیابی کنم که حریف چه کاری می خواهد انجام دهد. به هر حال بازی ما سرشار از انرژی بود و از لحاظ فنی هم برتر بودیم. پیدا کردن ریتم بازی بعد از تعطیلات بازی های ملی، آسان نیست اما ما همه انگیزه تیم من برای پیروزی در این بازی را دیدند. البته! ما در نیمه دوم آرام تر بازی کردیم و ریتم خود را از دست دادیم. دلیلش هم این است که ما روز سه شنبه یک بازی مهم داریم و واقعا می خواستیم توانمان را حفظ کنیم.

 

روبرت لواندوفسکی:

نیمه اول فوق العاده بودیم. سرعتمان بالا بود، موقعیت های زیادی خلق کردیم و بازیکنان مرتبا به دنبال حمله کردن بودند ولی باید بگویم که در دفاع نیز عملکرد خوبی داشتیم. دیگر پس از سه گل مشخص بود که می توانیم به راحتی در زمین مسابقه کنیم. تصمیم گرفتیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و می دانستیم که بازی مهمی مقابل سویا پیش رو داریم و باید انرژی خود را حفظ کنیم.

 

خامس رودریگز:

تیم ما توانایی قهرمانی در اروپا را دارد و این چیزی است که می توانیم به آن فکر کنیم. در کل فکر می کنم این آرزوی مشترک همه بازیکنان مان است. باشگاه در سال های اخیر نتوانسته به این جام دست یابد ولی امسال این چیزی است که می توانیم در خصوص آن رویاپردازی کنیم.

 

متس هوملس:

هم تیمی های سابقم در این بازی حضور داشتند، بازی کمی برای من احساساتی بود و همین باعث شد، غم این شکست سنگین برای دورتموندی ها، کمی برای من نیز احساس شود. من نیز قبلا در آلیانس با لباس دورتموند شکست خورده بودم و می دانم که چقدر دردناک است؛ اما بعد از بازی همه چیز تمام می شود و مطمئناً می توانید در دیدار بعد طوری بازی کنید که همه چیز فراموش شده باشد. طبیعی بود که به خاطر بازی بعدی با سویا، کمی شل بازی کنیم و به بدن هایمان فشار نیاوریم، از آن سمت دورتموندی ها نیز می دانستند که جبران غیرممکن است و تنها برای کم کردن فاصله به میدان آمده بودند و همین باعث شد بازی تا حدودی افت کند. همه می دانند که انجام یک بازی با کیفیت، بلافاصله پس از وقفه ای که به خاطر بازی های ملی به وجود می آید، امری فوق العاده دشوار است؛ اما ما می خواستیم یک بازی بدون نقص و همراه با پیروزی به نمایش بگذاریم و همه دیدند که تیم ما در این بازی، به خصوص در نیمه نخست، عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت.
 

پتر اشتوگر (سرمربی  بروسیا دورتموند):

شکست سنگینی بود. نباید از این شکست تعجب کنید چون اشتباهات بسیار زیادی را مرتکب شدیم. این نتیجه نا امید کننده است چون بار اول نبود که با هم بازی می کردیم. ما کاملا ریتم و تاکتیک خود را از دست دادیم. البته من همیشه در این باره صحبت می کنم. اگر تعادل بازی از دست برود، شما نمی توانید دیگر برگردید. چیزی که باید بگویم این است که این تیم ادعا می کند تیم دوم آلمان است پس باید همه چیز مورد انتقاد قرار گیرد. شاید این وضعیت خوب هم باشد. در چنین حالتی شما یک ضربه سخت خورده اید. در چنین وضعیتی مجبور می شوید که نگاه کنید و بگویید که چه کاری باید انجام دهید؟ مشکل کلی است. البته که موقعیت مربی هم در آن تاثیر دارد که باید بسیاری از چیز های را ارزیابی کند. چنین چیزی خوب است. اگر 1-0 می باختیم، می توانستید در آن زمان از خودتان دفاع کنید و بعد به کار خود ادامه دهید چون شما برابر بایرن مونیخ بازی کرده اید و شاید یک ذره انتقادات از حالت معمول کمتر یا بیشتر شود. این مسئله شخصی نیست. من از این که این جا هستم بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم اما تمام زندگی من پشت این موضوع که من مربی دورتموند هستم خلاصه نمی شود.

 

آندره شورله (بازیکن بروسیا دورتموند):

از ابتدا تا انتهای بازی افتضاح بودیم. در نیمه اول اصلا مانند این بود که در بازی حضور نداشتیم و بنابراین انجام چیزی غیر ممکن شد. همین باعث شد تا بایرن مونیخ ما را نابود کند. در نیمه دوم دیگر بازی یک روند معمولی داشت و نمی توانستیم کاری انجام دهیم. در نهایت امروز کاری انجام ندادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد