وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 6 - 0 بروسیا دورتموند؛ شکوه ابدی یک امپراطوری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در شبی که در نیمه اول فوق العاده بازی کرد، با 6 گل دورتموند را شکست دهد.  

 

بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش مقتدرانه، با 6 گل دورتموند را مغلوب کرده تا در آستانه فتح ششمین بوندسلیگای متوالی قرار گیرد. 

بایرن از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 و روی پاس مولر، لواندوفسکی در موقعیتی مشکوک به آفساید موفق شد گل اول را به ثمر برساند. 

شاگردان هاینکس برای زدن گل دوم خیلی صبر نکردند و 9 دقیقه بعد و روی ارسال آلابا، این خامس بود که با ضربه ای دقیق زننده گل دوم لقب گرفت. 

طوفان بایرن در خانه ادامه یافت و در دقیقه 22، این بار خامس با پاس دیدنی مولر را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد تا گلزن آلمانی با ضربه ای زیبا گل سوم را وارد دروازه بورکی کند. 

در ادامه و بعد از دریافت 3 گل، جریان بازی آرام شد و بازیکنان بهت زده دورتموند توانی برای خلق موقعیت نداشتند. 

اما بایرن بی رحم در دقیقه 43 و روی حرکت دیدنی ریبری و شلوغی دهانه دروازه، روی اشتباه مدافعان دورتموند به گل پنجم هم دست یافت. 

این پایان کار نبود و در لحظات تلف شده، این بار ریبری روی پاس دیدنی خامس تک به تک شد و با ضربه ای دقیق باعث شد نیمه اول با برتری 0-5 بایرن مونیخ به اتمام برسد. 

در نیمه دوم جریان بازی بسیار آرام شد و نه دورتموند می توانست روی دروازه بایرن خلق موقعیت کند و نه میزبان تمایلی به حمله کردن داشت. اولین فرصت در دقیقه 60 برای باواریایی ها ایجاد شد اما ضربه روبن توسط بورکی مهار شد. 

دقایقی بعد گوتزه اولین فرصت مهم دورتموند را خلق کرد اما ضربه او از مرکز محوطه راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 81 فیلیپ به داخل محوطه بایرن نفوذ کرد اما ضربه این بازیکن توسط اولرایش مهار شد. 

در دقیقه 87 بایرن موفق شد با ضربه لواندوفسکی در دهانه دروازه به گل ششم هم دست یابد تا نهایتا با 6 گل دورتموند را مغلوب کنند.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
مانو روبری شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 22:58

چی بگم والا
امیدوارم سویا رو ببریم تا طلسم حذف در مقابل تیم های اسپانیایی شکسته شه

حسین باواریایی شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:05

تبریک
برد دلچسبی بود
سویا که زیاد مهم نیس هرچند باید حواسمون رو جمع کنیم
مهم اینه که از نیمه نهایی بریم بالا و در آخر قهرمان بشیم
اما واقعا حیرت کردم که چطور میشه اون ماریو گوتزه بشه ایا ماریو گوتزه
واقعا حیفه ماریو

amirhosein farrokhloo شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:40 http://bayernblogsky.com

Mia san mia . واقعا عالی بودیم . خداکنه لوا بمونه . اگه هم میره بجاش هری کین رو بیارن. موراتا اینا چیه دیگه

اکبرماتئوس شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:46

اووووووه...تبریک
اصلاً باورکردنی نبود .
البته از بایرن هر بردی محتمل است
ولی این که زنبورها این قدر شل و ول باشند،باورم نمی شد!

Heinz شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:56

یه دفه دیگه درباره دورتموند نظر گذاشتم که کلی دیس خورد.
بنظرم نباید خوشحال بود ازین نتیجه.
یه جورایی دلم گرفته ازین لیگ.

محمد یحیی یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 02:16

تبریک میگم بابت این پیروزی دلچسب و امیدوارم یه بازی عالی هم در مقابل سویا انجام بدن و در همون دیدار رفت کارشو تموم کنن مثل بازی با بشیکتاش با هاینکس همه چیز ممکن فقط بگین کومان کی برمیگرده دلم براش تنگ شده بایرن به کومان نیاز داره عاشق کومانم قبلا عاشق ریبری بودم الان این خامس هم داره به مغز بایرن تبدیل میشه دو پاس گل داد و نمره خوبی گرف با اختلاف بسیار کم بعد از لوا دوم شد عجب پاسایی میده این خامس از الان تیم های جزیره دنبال خامس هستن ولی خود خامس میدونه بایرن از همه تیم های جزیره قوی تر و گفته دوست داره در بایرن بمونه و این عالیه

FC BAY یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 02:33

حرف دوستمون درسته خواستم یه کامنت با همین مضمون بذارم که این لیگ لااقل تو این فصل اصلا کیفیت نداشت این دورتموندیه که همیشه پشت سر بایرن تیم دوم آلمان بوده؟!
باشگاه دورتموند بدون تفکر خاصی فقط بازیکن جوون میخره ولی در کنارشون چند تا بازیکن 6دانگ آماده و با تجربه نداره که بذاره که اینطور استفاده خاصی براش ندارن.وقتی باشگاه مصدومیت گوتزه و رویس رو میبینه وقتی نوری شاهین دیگه بازیکن سابق نیست و اشملتزر و پیشچک دفاعهای خوب گذشته نیستن از یه شورله و پولشیچ چه انتظاری داره؟ با اون پولی که از فروش دمبله و اوبامیانگ دستشون بود باید چند بازیکن خوب جانشینشون میکرد
مربیهایی هم که گرفته داستان از چاله در اومدن و تو چاه افتادن بود

amirhosein farrokhloo یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 10:29 http://bayernblogsky.com

بابا سویا خیلی قوی هستش دیشب بازی فوق العاده ای با بارسا انجام دادن

محمد رضا Wagner یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 16:33 http://www.bayern.blogsky.com

دوستان یه چیزی عرض کنم تا حالا دقت کردین هیشکی به یوونتوس گیر نمیده ببینید اونا هم با احتساب این فصل 7بار قهرمان لیگ داخلی شدن نگاه کنید چقدر بازیکن از رقباشون خریدن بوفون.کیلینی بارتزالی.بونوچی.لیختشتاینر.دی شیلیو.پیانیچ.استورارو.فدریکو برناردسکی.دیبالا.هیگواین حداقل اندازه یک تیم کامل از رقباشون خریدن یه عده ای هم میگن بایرن به خاطر حکومتش بر بوندسلیگا نمیتونه توی اروپا موفق باشه ما با احتساب این فصل 6بار پشت سر هم قهرمان لیگ داخلی شدیم اونا 7بار.حالا باز وضعیت ما خوبه ما در دو دهه اخیر 4-5بار فینال رفتیم 2بار هم قهرمان شدیم .یوونتوس که در دو دهه اخیر هرچی فینال رفته قهرمان نشده که.فقط به ما گیر میدن میدونم مشکل چیه؟البته شاید هم همه به خاطر علاقه شدیدی که به بوفون دارن چشم و گوش خودشون رو بستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد